Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VIsta Transformation pack gjør ikke XP om til Vista, den bare får XP til å se ut som Vista, altså ikke store systemkravene(ikke særlig mer enn WB)

6216093[/snapback]

Hehe, vet jo det, Tordenflesk. Blir selvfølgelig ikke til Vista bare ved å installere en pakke. Likevel virker det på bildene dere har lastet opp som om de krever en del. Jeg prøver og ser.

Var det slik at man måtte ha service pack 1 og 2 installert? Syntes jeg leste noe om det. :hmm:

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Finnes en patch som fjerner teksten på "slå av windows" og "logg av" knappene, slik at det bare er et ikon der og det ikonet til "logg av" ikke går utenfor..

6215189[/snapback]

URL?

En annen ting; vurderer å installere vista transformation pack, men er litt i tvil om HW-en er i stand til det. Har lest i diverse omtaler at Vista kommer til å trenge en god del HW.

HW:

Integrert skjermkort på 32 mb (deler med rammen også)

1,6 prosessor

512 mb ram

Altså; ikke veldig mye å skryte av.

Goscinny ;)

6216013[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6215391

Lenke til kommentar
Et spørsmål: Bruker dere gratisversjonen av WindowsBlinds, fullversjon eller hele pakken med ObjectDesktop?

6216432[/snapback]

Det kommer vel ann på hva enn trenger, men værtfall det følger med mye unyttig ting i hele den ObjectDesktop pakken etter min mening.

Lenke til kommentar
Et spørsmål: Bruker dere gratisversjonen av WindowsBlinds, fullversjon eller hele pakken med ObjectDesktop?

6216432[/snapback]

Det kommer vel ann på hva enn trenger, men værtfall det følger med mye unyttig ting i hele den ObjectDesktop pakken etter min mening.

6216505[/snapback]

Okey, men hva bruker du da?

Lenke til kommentar

6216432[/snapback]

6216505[/snapback]

Okey, men hva bruker du da?

6216506[/snapback]

IconPackager og Objectdock Plus samt windowblinds enchanted version, og mer enn det behøver vi ikke å si :whistle:

Lenke til kommentar

Prøvde WindowBlinds shareware nå, men makan til irriterende greier har jeg ikke hvert borti på lenge.

Etter å ha installert fikk jeg kun bruke wba temaer, ingen andre uten at det ble endret til windows standardstil med en gang. Kun de temaene som fulgte med virket, prøvde jeg et WBA tema som jeg lastet ned fikk jeg beskjed om å kjøpe WB for å få all funksjonalitet, og den meldingen poppet opp hele tiden.

Glad jeg satte gjenopprettingspunkt.

Lenke til kommentar

Crystal Clear Bricopack

Sad with the appearance of Windows XP or with Windows Vista skins ? Opt for the new Crystal Clear style, for the first time available for Windows XP !  :cool:

Based on Crystal Clear icons designed by the famous Everaldo, Crystal Clear Bricopack combines sobriety, colours, and funny functions.  :)

Like all the Windows XP Bricopacks, it is universal which means that it works with all languages and all versions of XP! (but he is incompatible with Windows XP x64).

This Bricopack includes in option the following softwares :

RocketDock by Punk!Software

iColorFolder by KemenAran

Übericon by Punk!Software

Y'z Shadow and Y'z Toolbar by Yamaguchi

th-crystal-clear-2.jpg th-crystal-clear-1.jpg

th-crystal-clear-6.jpg th-crystal-clear-7.jpg

th-crystal-clear-8.jpg th-crystal-clear-9.jpg

th-crystal-clear-10.jpg

For more informations and if you want to give it a try, go to this page :

More info - Download the Crystal Clear Bricopack  ;)

Download Crystal Clear Cursors (only)

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=462846&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...