iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Den registrerer automatisk Themes-mappen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Min Vista desktop i XP, er ennå ikke helt ferdig. 6215153[/snapback] Finnes en patch som fjerner teksten på "slå av windows" og "logg av" knappene, slik at det bare er et ikon der og det ikonet til "logg av" ikke går utenfor.. Edit: Ellers så det veldig bra ut, synd at den search greia på start meny ikke er virkelig Endret 31. mai 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Nitrius: Enig med den search greia, men lurer på en ting: virker knappene dine, logg av /skru av? Mine virker ikke, jeg må bare trykke i selve search feltet, så kommer enten logg av eller skru av opp, avhengig om jeg trykker langt til venstre eller høyre i det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Knappene fungerer, det er bare skinnet som er feil. Det blir nok ordnet snart. Er det noen som vet hvordan man får ordnet Vista-ikoner uten for mye arbeid? Jeg finner heller ikke en nedlastingsfil til Styler. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Knappene fungerer, det er bare skinnet som er feil. Det blir nok ordnet snart. Er det noen som vet hvordan man får ordnet Vista-ikoner uten for mye arbeid? Jeg finner heller ikke en nedlastingsfil til Styler. 6215229[/snapback] Er ikke skinnet som er feil egentlig, du må nemlig tukle med explorer.exe fila for å få ordna det, og en patch ved navnet LSPatch, kan fikse dette, windowsx fyren som har lagd det, samme som holder på med vista transformation pack. Du finner patchen i det gamle forumet hans på techmag et eller annet Endret 31. mai 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Takk, men noen som vet nøyaktig hvor? Det som står med Resource Hacker, er det det man må tukle med? Har vært inni explorer.exe før, endret skrift på start-knappen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg måtte ikke gjøre det med dette skinnet. Fikk til Styler. Noen som kan hjelpe meg med ikoner? Endret 31. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg måtte ikke gjøre det med dette skinnet. Fikk til Styler. Noen som kan hjelpe meg med ikoner? 6215292[/snapback] Altså, hvis du ser på "logg av" knappen din, så ser du teksten og selve ikonet, der ikonet er utenfor rammen på en måte, hvis du bruker denne patchen jeg snakker om, så vil det blir fikset og ikonet vil bli midstilt inni selve "logg av" rammen/knappen, værtfall etter hva jeg hørte. Men liker ikke tanken på å tukle med explorer.exe så, jeg tar ingen ansvar hvis det skulle gå dårlig.. Link: http://www.tcmagazine.info/forums/index.ph...1634&hl=lspatch Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har den patchen, men gidd ikke å risikere å måtte formatere harddisken min, igjen. Er det noen som er gode med å skifte ikoner? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ikoner fixer du lett med Iconpackager og en pakke som heter "NuevoXT" Vet ikke helt om det er de originale Vista-ikonene, men de ligner da Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Iconpackager lages av Stardock sant? Mener jeg har det liggende på dataen. Er det mulig å stille på størrelsen på ikonene slik at de er 128*128 piksler? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Iconpackager lages av Stardock sant? Mener jeg har det liggende på dataen. Er det mulig å stille på størrelsen på ikonene slik at de er 128*128 piksler? 6215498[/snapback] Hvis jeg skjønte deg rett: høyreklikk på skrivebordet ->egenskaper -> utseende ->avansert ->velg ikoner i rullegardinsmenyen og sett der. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Oppdatering: 6215689[/snapback] Det er sidebar du bruker: http://www.desktopsidebar.com/ eller? Og hvordan er den mot cpu og minne bruk? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Er det mulig å stille på størrelsen på ikonene slik at de er 128*128 piksler?ja, men jeg tror nuevoXT er 32x32, så hvor fint det blir seendes ut er en helt annen sak Nitrius: Ser ut som om det er forrige versjon av Vista-Sidebar hacket for XP Endret 31. mai 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Finnes en patch som fjerner teksten på "slå av windows" og "logg av" knappene, slik at det bare er et ikon der og det ikonet til "logg av" ikke går utenfor.. 6215189[/snapback] URL? En annen ting; vurderer å installere vista transformation pack, men er litt i tvil om HW-en er i stand til det. Har lest i diverse omtaler at Vista kommer til å trenge en god del HW. HW: Integrert skjermkort på 32 mb (deler med rammen også) 1,6 prosessor 512 mb ram Altså; ikke veldig mye å skryte av. Goscinny Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå har jeg lett over alt etter et sted å laste ned Styler, men jeg finner det ikke! Har noen en link som fungerer? Når jeg går på stylefantasist.com får jeg 403 forbidden.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 VIsta Transformation pack gjør ikke XP om til Vista, den bare får XP til å se ut som Vista, altså ikke store systemkravene(ikke særlig mer enn WB) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Oppdatering: 6215689[/snapback] Det er sidebar du bruker: http://www.desktopsidebar.com/ eller? Og hvordan er den mot cpu og minne bruk? 6215813[/snapback] Det er sidebaren til Vista 5342 portet til XP med en patch laget av Raphael. Minnebruken er helt grei for ikke å være optimalisert for XP. Rundt 35 mb bruker den med noen gadgets oppe: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå har jeg lett over alt etter et sted å laste ned Styler, men jeg finner det ikke! Har noen en link som fungerer? Når jeg går på stylefantasist.com får jeg 403 forbidden.. 6216079[/snapback] Her er en link. Lastet den opp for deg: http://www.megaupload.com/?d=W2FN2GYP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå