Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må bare spørre..

hvordan lager man sine egne desktops?

ser at dere er ganske geniale til det, noen iallefall :p

Det du kan begynne med er å finne deg en bakgrunn som du liker og så bygge deg ut i fra den. Deretter så finner du en Visual Style (theme) som passer. Ganske enkelt i grunn.

Lenke til kommentar
Blax: det der vg nyhets greiene ligger ikke i cobram's config, kan du legge ut din config på nettet?

nei, sant det.. skal prøve og finne.. se på side 22.. så ser du på CodeXP sitt innlegg..Linken der er det :yes:

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Jeg lastet opp config-filen og div. scripts og ikoner man trenger.

CobraMs Samurize-config

For å installere kopierer man innholdet over til C:\Programfiler\Samurize og overskriver evt. gamle filer.

NB! Man må ha Samurize der jeg nevnte, ellers vil deler av configen klikke.

Er det noe dere ikke skjønner får dere skrive i denne tråden, så kan jeg hjelpe.

Som dere ser configen ligge der jeg sa den skulle ligge. Dere må kanskje endre noen baner som er til Winamp, info om PC o.l. fordi min PC er ikke din PC. Ganske enkelt. :)

Lenke til kommentar
må bare spørre..

hvordan lager man sine egne desktops?

ser at dere er ganske geniale til det, noen iallefall :p

Det du kan begynne med er å finne deg en bakgrunn som du liker og så bygge deg ut i fra den. Deretter så finner du en Visual Style (theme) som passer. Ganske enkelt i grunn.

det fortalte meg mye.. hehe..

noen plasser der man kan finne guide/toturial ?

Lenke til kommentar

Hei hei! Ville bare hilse innom. :yes: Jeg har altså flytta til ny hybel, og den har ikke internett-tilkobling. :cry: Jeg er på venteliste for hybel med internett-tilgang, men de sier det kan ta en stund før jeg får flytte over (noen blokker har i-net, andre har ikke..) Og så nå som jeg er i det verste desktop-moddingshumøret også.. Får ikke pasta noen av desktopene mine her heller, kjipern altså.. Det aller kjedeligste er at scripta som dekker været og tv-guiden ikke kan konfigureres som de skal uten i-net, og dermed får jeg ikke satt opp samurize-config'en som jeg vil den skal se ut.. skikkelig suppe altså, hehe..

Fram til jeg får internett-tilkobling får jeg bare leve med dere her i tråden, og kommentere deres desktops :lol:

Lenke til kommentar
Hei hei! Ville bare hilse innom. :yes: Jeg har altså flytta til ny hybel, og den har ikke internett-tilkobling. :cry: Jeg er på venteliste for hybel med internett-tilgang, men de sier det kan ta en stund før jeg får flytte over (noen blokker har i-net, andre har ikke..) Og så nå som jeg er i det verste desktop-moddingshumøret også.. Får ikke pasta noen av desktopene mine her heller, kjipern altså.. Det aller kjedeligste er at scripta som dekker været og tv-guiden ikke kan konfigureres som de skal uten i-net, og dermed får jeg ikke satt opp samurize-config'en som jeg vil den skal se ut.. skikkelig suppe altså, hehe..

Fram til jeg får internett-tilkobling får jeg bare leve med dere her i tråden, og kommentere deres desktops :lol:

kjipern da.. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...