XtrubioR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 må bare spørre.. hvordan lager man sine egne desktops? ser at dere er ganske geniale til det, noen iallefall Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 må bare spørre.. hvordan lager man sine egne desktops? ser at dere er ganske geniale til det, noen iallefall Det du kan begynne med er å finne deg en bakgrunn som du liker og så bygge deg ut i fra den. Deretter så finner du en Visual Style (theme) som passer. Ganske enkelt i grunn. Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Blax: det der vg nyhets greiene ligger ikke i cobram's config, kan du legge ut din config på nettet? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Blax: det der vg nyhets greiene ligger ikke i cobram's config, kan du legge ut din config på nettet? nei, sant det.. skal prøve og finne.. se på side 22.. så ser du på CodeXP sitt innlegg..Linken der er det Endret 26. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nesten ingen ting på cobra sin config funker? sånn er det hos meg også, og jeg har trippelsjekket at alt er lagt i riktige mapper osv.. t.o.m. kopiert en annens innhold, men det går ikke for det Da er vi 3! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg lastet opp config-filen og div. scripts og ikoner man trenger. CobraMs Samurize-config For å installere kopierer man innholdet over til C:\Programfiler\Samurize og overskriver evt. gamle filer. NB! Man må ha Samurize der jeg nevnte, ellers vil deler av configen klikke. Er det noe dere ikke skjønner får dere skrive i denne tråden, så kan jeg hjelpe. Som dere ser MÅ configen ligge der jeg sa den skulle ligge. Dere må kanskje endre noen baner som er til Winamp, info om PC o.l. fordi min PC er ikke din PC. Ganske enkelt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg får ikke til PC-info HJELP?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg får ikke til PC-info HJELP?? Hva er galt? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 må bare spørre.. hvordan lager man sine egne desktops? ser at dere er ganske geniale til det, noen iallefall Det du kan begynne med er å finne deg en bakgrunn som du liker og så bygge deg ut i fra den. Deretter så finner du en Visual Style (theme) som passer. Ganske enkelt i grunn. det fortalte meg mye.. hehe.. noen plasser der man kan finne guide/toturial ? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 I denne tråden har bl.a. jeg, TCi og et par andre aktive skrevet en del linker. Les igjennom så finner du nok Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Til alle som vil lære seg litt Moddig: LES Tråden! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Til alle som vil lære seg litt Moddig: LES Tråden! jepp,det jeg gjorde.. fant fort ut da.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Til alle som vil lære seg litt Moddig: LES Tråden! jepp,det jeg gjorde.. fant fort ut da.. Toppers Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Ikke mye å skryte av, men har iallefall mekka den sjøl link Endret 27. august 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ikke mye å skryte av, men har iallefall mekka den sjøl http://orkdal.servebeer.com/steinar/desktopp.jpg feil med linken din Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Ikke mye å skryte av, men har iallefall mekka den sjøl http://orkdal.servebeer.com/steinar/desktopp.jpg]Link Skifte Visual Style, så blir den ganske kul EDIT: Kan du legge ut TV Configen? bruker du samurize? Endret 26. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jepp, bruker samurize. Skal legge ut Tv-config'en min etterhvert, men nå skal jeg straks legge meg... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei hei! Ville bare hilse innom. Jeg har altså flytta til ny hybel, og den har ikke internett-tilkobling. Jeg er på venteliste for hybel med internett-tilgang, men de sier det kan ta en stund før jeg får flytte over (noen blokker har i-net, andre har ikke..) Og så nå som jeg er i det verste desktop-moddingshumøret også.. Får ikke pasta noen av desktopene mine her heller, kjipern altså.. Det aller kjedeligste er at scripta som dekker været og tv-guiden ikke kan konfigureres som de skal uten i-net, og dermed får jeg ikke satt opp samurize-config'en som jeg vil den skal se ut.. skikkelig suppe altså, hehe.. Fram til jeg får internett-tilkobling får jeg bare leve med dere her i tråden, og kommentere deres desktops Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei hei! Ville bare hilse innom. Jeg har altså flytta til ny hybel, og den har ikke internett-tilkobling. Jeg er på venteliste for hybel med internett-tilgang, men de sier det kan ta en stund før jeg får flytte over (noen blokker har i-net, andre har ikke..) Og så nå som jeg er i det verste desktop-moddingshumøret også.. Får ikke pasta noen av desktopene mine her heller, kjipern altså.. Det aller kjedeligste er at scripta som dekker været og tv-guiden ikke kan konfigureres som de skal uten i-net, og dermed får jeg ikke satt opp samurize-config'en som jeg vil den skal se ut.. skikkelig suppe altså, hehe.. Fram til jeg får internett-tilkobling får jeg bare leve med dere her i tråden, og kommentere deres desktops kjipern da.. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Må jeg legge ut bilde på en siden får å så kunne legge det ut her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå