pessimisten Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne det Windows Vista skin til WindowBlinds?Har funnet et på wincustomize.com men det var grått. Skulle helst hatt det i svart. 6194234[/snapback] deviantart.com et sted der inne Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne det Windows Vista skin til WindowBlinds?Har funnet et på wincustomize.com men det var grått. Skulle helst hatt det i svart. 6194234[/snapback] deviantart.com et sted der inne 6194238[/snapback] Har du ikke noe litt mere konkret? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tok meg 10 sekunder å finne disse to ved bruk av google. Goooogle!! http://www.skinbase.org/section.php?sections=windowblinds http://www.crystalxp.net/news/en73-vista-1...ndowblinds.html Lenke til kommentar
.com Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ny side, nye muligheter! jeg har tre knapper volum opp og ned pluss mute, men trenger script til de, har ikke lyst til å bruke sånn slide-greie Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg vet ikke om dette er den riktige tråden å poste dette i, men jeg prøver. Jeg søker etter nye "bilder" for papirkurven. Jeg har XP, men liker ikke utseende på papirkurven. Noen som har noe liggende eller vet hvor jeg kan finne noe? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg vet ikke om dette er den riktige tråden å poste dette i, men jeg prøver. Jeg søker etter nye "bilder" for papirkurven. Jeg har XP, men liker ikke utseende på papirkurven. Noen som har noe liggende eller vet hvor jeg kan finne noe? 6195761[/snapback] bruker du icon packager så : http://www.wincustomize.com hvis ikke så se på http://www.customize.org Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Takk. Skal ta en titt. Men hvordan åpner jeg wba filene da? Endret 28. mai 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Men hvordan åpner jeg wba filene da? 6195985[/snapback] Windowblinds trur jeg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Men hvordan åpner jeg wba filene da? 6195985[/snapback] Windowblinds trur jeg. 6197702[/snapback] Er det noe som er standar på Windows XP? Eller har du en sikker side der jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Men hvordan åpner jeg wba filene da? 6195985[/snapback] Windowblinds trur jeg. 6197702[/snapback] Er det noe som er standar på Windows XP? Eller har du en sikker side der jeg kan laste det ned? 6197762[/snapback] Jauda. Endret 28. mai 2006 av enuR. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg lover dere å poste desktopbilde så snart jeg finner ut hvordan den helsikkens papirkurven kommer seg vekk fra skrivebordet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg lover dere å poste desktopbilde så snart jeg finner ut hvordan den helsikkens papirkurven kommer seg vekk fra skrivebordet. 6198764[/snapback] Papirkurven får du vekk ved hjelp av TweakUI. TweakUiPowertoySetup_2_.zip Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Finnes det ikke en eklere måte? Skal jo egentlig bare ha vekk papirkurven. Skal teste det når jeg kommer hjem. Poster bilde av desktopen min og da. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Finnes det ikke en eklere måte? Skal jo egentlig bare ha vekk papirkurven. Skal teste det når jeg kommer hjem. Poster bilde av desktopen min og da. 6199763[/snapback] TweakUI er veldig enkelt. Det er bare et program som leter opp instillinger i XP for deg (i registeret og slikt), og gjør at du kan huke av og på ting som f.eks. papirkurven. Et annet eksempel er at du kan bestemme hva som skal øverst av Min Datamaskin og Mine Dokumenter på skrivebordet. Goscinny Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Finnes det ikke en eklere måte? Skal jo egentlig bare ha vekk papirkurven. Skal teste det når jeg kommer hjem. Poster bilde av desktopen min og da. 6199763[/snapback] TweakUI er veldig enkelt. Det er bare et program som leter opp instillinger i XP for deg (i registeret og slikt), og gjør at du kan huke av og på ting som f.eks. papirkurven. Et annet eksempel er at du kan bestemme hva som skal øverst av Min Datamaskin og Mine Dokumenter på skrivebordet. Goscinny 6200346[/snapback] Ok. Har du en side hvor det står hva dette programmet kan gjøre? (Skal uansett ikke ha noen ikoner på skrivebordet) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) PC World Norge har en grundig gjennomgang av programmet. [link] Ellers: This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more. Version 2.10 requires Windows XP Service Pack 1 or Windows Server 2003. Kommentar: Du trenger ikke SP1. [link]TweakUI has a little settings window that allows you to fix a few annoyances without messing around in the Registry. Goscinny Endret 29. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Finnes det ikke en eklere måte? Skal jo egentlig bare ha vekk papirkurven. Skal teste det når jeg kommer hjem. Poster bilde av desktopen min og da. 6199763[/snapback] TweakUI er veldig enkelt. Det er bare et program som leter opp instillinger i XP for deg (i registeret og slikt), og gjør at du kan huke av og på ting som f.eks. papirkurven. Et annet eksempel er at du kan bestemme hva som skal øverst av Min Datamaskin og Mine Dokumenter på skrivebordet. Goscinny 6200346[/snapback] Ok. Har du en side hvor det står hva dette programmet kan gjøre? (Skal uansett ikke ha noen ikoner på skrivebordet) 6200355[/snapback] hvis du ikke skal ha NOEN ikoner på desktop så kan du høyreklikke(på desktop)->ordne ikoner etter-> huke av for "vis skrivebords ikoner" Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) hvis du ikke skal ha NOEN ikoner på desktop så kan du høyreklikke(på desktop)->ordne ikoner etter-> huke av for "vis skrivebords ikoner" 6201150[/snapback] Var så enkelt jeg ville ha det ja. Og her er bilde jeg har lovet dere: Endret 29. mai 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 det var ikke så dårlig 6201655[/snapback] Takk takk. Det er andre gangen jeg "pusser" opp skrivebordet mitt. Noen tips til forandringer eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå