.patrick Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som har peiling på hvordan man får lukk, minimer, maximer knappene fra høyre side til venstre der de hører hjemme på mac.? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 sånn ser det ut her nå, ganske fornøyd! kritikk ønskes. trenger fremdeles hjelp med volum-greiene Vista-VS Linux-wall Mac-bar Matrix-Samurize. Syns ikke det matcha helt sammen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Noen som har peiling på hvordan man får lukk, minimer, maximer knappene fra høyre side til venstre der de hører hjemme på mac.? 6183047[/snapback] Hvis du bruker FlyAkite så husker jeg at det spørsmålet var på FAQen deres på den offisielle siden. Prøvde FlyAKite selv på den bærbare nettopp, men jeg fikk bare error under installasjon og bare glemte hele opplegget. Det jeg har tenkt, er ObjectDock, Rainmeter og Rainlendar, og den vista transformation packen som forhåpentligvis funker. Og så skal jeg fikse IconPackager med NextOS.ip ikoner, og en digg bakgrunn.. ikke mer skal til egentlig. Edit: Linkz0r Menyen oppe til høyre [FlyAKiteOSX] -> FAQ Endret 26. mai 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Eller Vista Transformation Pack 4.0 http://www.windowsxlive.net/index.php?id=208 6181929[/snapback] Du takk! men du kunne jo sakt at jeg måtte ha sp2 cde For F***. innstallsjon ble fucka siden jeg ikke hadde den så no har jeg bare 30% vista look! grrrrrrr. har sp2 på maskina men ikke cde!grrrrrrr 6182581[/snapback] du læreer av erfaringer, jeg har sikkert måtte formatere 5-6 ganger pågrunn av modding , men det har vært verdt det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ObjectDock, RK Launcher, RocketDock. Hva annbefales? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ObjectDock, RK Launcher, RocketDock. Hva annbefales? 6183523[/snapback] RK Launcher er best i min mening. Det er en viderutvikling av den docken som ble stanset. Husker ikke helt hva den heter i farten, men. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tabbed docks er det noen andre programmer som gjør dette? bortsett fra utgaven av ObjectDock som må kjøpes? Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg trenger exe-filer for mute, volum opp, og ned, har lett hjennom halve samurize siden og søkt på nettet uten hell 6182322[/snapback] anyone? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Gratulerer med dagen på etterskudd, Faris! Mitt skrivebord for tiden: Digger VS-en og bakgrunnen. Går aldri lei! Goscinny 6180245[/snapback] Niice! Hva heter temaet? 6181768[/snapback] Temaet heter Black Mesa og finnes på deviantART.com Goscinny Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Som sagt fire sider tilbake funker ikke NorskTV linken på samurize.com, og vedlegget som Tordenflesk lasta opp har han sletta.Så noen som gidder å laste opp? 6183033[/snapback] Takker. Men vet noen hvorfor det kommer slik på de tre første kanalene? Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 God dagen. Har kikket litt rundt på de forskjellige desktopene her, mye av det virker absolutt fristende og jeg tenkte det kunne være kult å prøve seg. Men når jeg fant en "ferdig-desktop" jeg likte, så kom jeg ikke så mye lenger. Er kanskje litt mye å be om, men kunne noen ha forklart meg hvordan man installerer dette skinnet? Hadde blitt satt utrolig stor pris på i så fall! Hovedproblemet ligger for øvrig i at jeg ikke aner hvor man skal legge selve shellet for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) God dagen. Har kikket litt rundt på de forskjellige desktopene her, mye av det virker absolutt fristende og jeg tenkte det kunne være kult å prøve seg. Men når jeg fant en "ferdig-desktop" jeg likte, så kom jeg ikke så mye lenger. Er kanskje litt mye å be om, men kunne noen ha forklart meg hvordan man installerer dette skinnet? Hadde blitt satt utrolig stor pris på i så fall! Hovedproblemet ligger for øvrig i at jeg ikke aner hvor man skal legge selve shellet for at det skal fungere. 6184329[/snapback] Last ned vedlagt fil og gjør som den ber om. Så legger du mappen/filene i denne mappen: C:\WINDOWS\Resources\Themes Så kan du høyre klikke på desktoppen, gå til utsende, og bytte. uxtheme_v5.0.zip Endret 26. mai 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) God dagen. Har kikket litt rundt på de forskjellige desktopene her, mye av det virker absolutt fristende og jeg tenkte det kunne være kult å prøve seg. Men når jeg fant en "ferdig-desktop" jeg likte, så kom jeg ikke så mye lenger. Er kanskje litt mye å be om, men kunne noen ha forklart meg hvordan man installerer dette skinnet? Hadde blitt satt utrolig stor pris på i så fall! Hovedproblemet ligger for øvrig i at jeg ikke aner hvor man skal legge selve shellet for at det skal fungere. 6184329[/snapback] Ganske enkelt; last ned uxtheme-patchen, installer den, og dobbeltklikk på filen du lastet ned. Troooooor ikke du trenger å gjøre noe med shellen. Jeg gjør det ikke, og det funker fint her. Goscinny Endret 26. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Takk for raske svar. Skal prøve det nå. * Det funket jo veldig bra. Men er det noen enkel måte å legge til ikonene som følger med? Endret 26. mai 2006 av Madrigal Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Men er det noen enkel måte å legge til ikonene som følger med?Iconpackager Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg trenger exe-filer for mute, volum opp, og ned, har lett hjennom halve samurize siden og søkt på nettet uten hell 6182322[/snapback] anyone? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvilken program er best til å bruke for å forandre ikoner? Iconpackager er vel det eneste jeg har hørt om men det er jo stardock sitt og koster vel penger? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke bump hver 3. time da. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Lenge sia jeg har posta, egentlig bare en grunn, den er kjedelig, masse ikoner på skriivebordet, pga gaming for tia.. Ikke veldig pent. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er veldig i stuss om jeg skal ha bare objectDock uten skrivebordsikoner, eller bruke begge to ved å bruke IconX for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå