Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er min, skikkelig fornøyd, ingen extra dilldall på desktopppen da :thumbdown: :

6095084[/snapback]

Heisann! Hvilke progammer er det du har brukt for å få de ikonene ehlt øvert på skjermen?? Så digg ut :dribble:

Lenke til kommentar
Noen som har ett bra programm så jeg kan style windows slik at det ser ut som windows vista?

6085057[/snapback]

Ligger noen poster tilbake.

Du patcher med UXtheme.dll pathen, og legger inn skinnet.

Følger med programmer, så du får igjennomsiktig start-meny, og at "start knappen" blir seende litt mer riktig ut.

EDIT: Link til skinnet.

6088227[/snapback]

Takk!

6088951[/snapback]

For at startknappen og menyen skal bli gjenomsiktig må man ha engelsk versjon av XP står det i en readme fil.

6089275[/snapback]

Jeg har ikke engelsk XP.

Hvis man bruker de 2 programmene som følger med, så virker det.

6090283[/snapback]

Noen som har fått vista themet for WB til å funke med norsk xp? Hos meg blir alt i startmenyen feilplassert og hele maskinen stopper dessuten opp når jeg skifter theme med WB, men dette skjer bare med vista themet. har også prøvd YAFVC3_for_WB_Blue_Shellstyle_Non_English_Version, men det samme problemet oppstår..

Lenke til kommentar

Hva mener du med norske widgets? Har jo yahoo widgets å opera widgets i hvertfall (Opera 9 beta)

Bruker widgets endel. Er egnetli helt avhengig av dem :p

Notepad sak

Klokketing

Været

Wikipedia search

System info

+++++

Har alt dette på skjerm #2 da. (står over den andre skjermen å er mest sånn info skjerm ;)

Lenke til kommentar
Ikonene beholder jeg:P Liker å ha enkel tilgang til programmer

6102537[/snapback]

Ikonene beholder jeg:P Liker å ha enkel tilgang til programmer

6102537[/snapback]

Objectdock :w00t::w00t:

6102751[/snapback]

Objectdock tar cpu og det liker vi ikke :cool: Når ikonene er som de er på oppgavelinja, passer de jo perfekt sammen med resten av systemikonene osv :tease:

Lenke til kommentar

Fordi det blir mye mer ryddig slik, og du kan organisere ikonene mye bedre. Men for all del, ha det slik du har det hvis du mener det er best.

Jeg hadde det også sånn før, med 1000 ikoner overalt men jeg skal love deg at du ikke kommer til å angre dersom du prøver det. Kan bruke demo versjon før du kjøper for å se... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...