Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En helt ribba en hos meg akkurat nå. La inn Xp MCE, og glemte å ta backup av winamp-kontrollen min :blush:

post-81568-1146642079_thumb.jpg

6032839[/snapback]

Jeg bruker deg som eksempel. Hvordan fikser en så tv-programmet synes på skrivebordet som på bildet ditt? Jeg prøvde å leke litt med Active Desktop, men det ble bare grusomt stygt. Nybegynnere, vett... :)

Lenke til kommentar

Ikke for å være ekkel med noen som akkurat har kommet inn i tråden, men går det an å legge inn noe som blir stående øverst på hver side om at liste over programmer som brukes, og hva dem gjør står på side 1?

Edit: Samt få oppdatert den listen ;)

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Ikke for å være ekkel med noen som akkurat har kommet inn i tråden, men går det an å legge inn noe som blir stående øverst på hver side om at liste over programmer som brukes, og hva dem gjør står på side 1?

6053017[/snapback]

Hadde vært smart, da det er litt mye å lese igjennom (208 sider), og spesielt med den dårlige søkefunksjonen. Og hvis man søker på samurazie (uten stavefeil, husker ikke...) så får man jo opp 10000 resultater, da alle sier, her er mitt desktop, brukt samuragreiene osv...

Lenke til kommentar

Greit, jeg stilte tydeligvis et velkjent spørsmål. På side 1 i tråden står det imidlertid følgende om Samurize:

Programmer som brukes i denne tråden

Samurize

Hjemmeside: http://www.samurize.com/

Type: Gratis

Kanskje det mest fleksible programmet som er tilgjengelig. Samurize er et veldig kraftig script program som lar deg lage såkalte "Config" filer som har egendefinerte oppsett etter hva du er intressert i å vise på skrivebordet. Du kan vise f.eks. CPU oversikt, hvor mye minne du har, opp og nedlasting fart, plass du har på harddiskene osv. Listen er nesten uendelig.

Godt mulig jeg burde gjettet meg til at jeg kunne bruke det til å fikse tv-oversikter med, men den tok jeg altså ikke. CPU, nedlasting, minne -> jeg tolket det dithen at programmet gjør noe helt annet.

Var inne på hjemmesida til Samurize, kan ikke si jeg ble så veldig mye klokere, men får se hva jeg får til.. Takk hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man lager eget rainmeter skin? eventuelt fixer litt på noen existerende?
Litt PS + "Edit Current Skin" i Rainlendar/Rainmeter skulle holde.

6052064[/snapback]

ja, men "edit skin" kommer bare opp i .txt format...skjønner meg ikke helt på det :dontgetit:

her du noen bedre muligheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...