TCi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Likte desktop'en CodeXP. Veldig ren og gjennomført Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hyggelig at dere likte den, cobram & TCi! Er utrolig gøy å lage skins & slikt....men tiden går fort når en setter i gang. Testet Samurize for første gang nå i helgen, så dette er første forsøk på skin & script Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg likte den vg og dagbladet greia di legg den ut da Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Tjo, kunne jo alltids gjort det...men tror kanskje jeg burde bli helt ferdig med den først..? Kan laste opp den versjonen i det siste bildet når jeg kommer hjem fra jobb & poste link her hvis du vil? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Tjo, kunne jo alltids gjort det...men tror kanskje jeg burde bli helt ferdig med den først..? Kan laste opp den versjonen i det siste bildet når jeg kommer hjem fra jobb & poste link her hvis du vil? fin fint Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 EDIT:No more 404 :-) wow hvor fikk du tak i den. link plezz Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 EDIT:No more 404 :-) wow hvor fikk du tak i den. link plezz Ai ai ai! Den der configen må legges ut! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 EDIT:No more 404 :-) wow hvor fikk du tak i den. link plezz Ai ai ai! Den der configen må legges ut! nice! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 EDIT:No more 404 :-) wow hvor fikk du tak i den. link plezz Hvor fikk du tak i den til høyre der? /me wants! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det er myshex sidebar til sysmetrix. Do the google. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 har gitt tilbake 17" tommer'en til pappa,så nå sitter jeg på 15"tommer. vet ikke helt om jeg kan klare denne oppløsningen,den er så lav!(1024x768) men snart blir det 19"tommer på meg den nyeste desktopen< samme config. samme windowblind. et annet wallpaper>_IsTabPeoPle_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Prøver noe nytt... Aldri helt likt hvit skrivebord, men får teste det ut litt VS: Inspirant 2 Bakgrunn: HL2 (av meg) - Gjett hvem som skjuler seg bak startmenyen Program: Rainlendar Ikoner: Standard ( lite shell32 filer for SP2 ennå ) Trykk på bildet for større versjon (1280x1024) Endret 24. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bakgrunn: HL2 (av meg) - Gjett hvem som skjuler seg bak startmenyen GORDON!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bakgrunn: HL2 (av meg) - Gjett hvem som skjuler seg bak startmenyen GORDON!! Riktig! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har sett litt i posten her nå, og skulle gjerne hatt det slik at jeg får opp værmelding og kalander i bakgrunnen, kansje også hva som går på diverse kanaler. Synes også den "oppgavelinjen" som er der med andre ikoner ser ganske bra ut. Så det jeg lurer på er hvilke programmer jeg trenger for å få til disse to tingene. En ting til jeg lurer på. Ser dere har fjernet opogavelinjen og starmenyen. Hva er fordelene med det, og hvordan finner en igjen programmene da? Er det mulig å endre ikoner som ligger i sys tray? Ble mange spørsmål nå, men håper at noen tar seg tid til å svare. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så det jeg lurer på er hvilke programmer jeg trenger for å få til disse to tingene. les i gjennom denne topicen så finner du det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg får fjernet bootscreenen som jeg innstallerte ved hjelp av StyleXp? Min desktop med StyleXp . Uten StyleXp Endret 24. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har en litt merkelig ting jeg lurer på nå. I YZ dock, hvordan fjerner jeg ikoner og hvordan legger jeg til ikoner og kobler de opp mot programmene jeg vil de skal åpne? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Har en litt merkelig ting jeg lurer på nå. I YZ dock, hvordan fjerner jeg ikoner og hvordan legger jeg til ikoner og kobler de opp mot programmene jeg vil de skal åpne? Les her. Endret 24. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nå har jeg lest igjennom alt som står i denne tråden, men finner ikke ut hvordan fjerner ting ifra YZ doc. Har også litt problemer med samurize. Får ikke fram noe på pcinfo annet enn navnet mitt, og på været får jeg bare opp grader, ikke noe mer. Hva som kan være feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå