quakie Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kan det være denne fila. Den har blitt lastet opp tidligere i tråden. Nærmere sagt nederst på s 191. Kan noen egentlig si meg hva den gjør? Tror hvertfall det er det du leter etter pessimisten 5889972[/snapback] hehe...ja den har jeg du det er den patchen man bruker for å få skin, det jeg vil ha er det vista skinet som du og mr_razer bruker 5890021[/snapback] Syns det funker bra med Windowsblinds jeg. Men hadde ikke gjort meg noe med det samme som du leter etter nei.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kan det være denne fila. Den har blitt lastet opp tidligere i tråden. Nærmere sagt nederst på s 191. Kan noen egentlig si meg hva den gjør? Tror hvertfall det er det du leter etter pessimisten 5889972[/snapback] hehe...ja den har jeg du det er den patchen man bruker for å få skin, det jeg vil ha er det vista skinet som du og mr_razer bruker 5890021[/snapback] Syns det funker bra med Windowsblinds jeg. Men hadde ikke gjort meg noe med det samme som du leter etter nei.. 5890032[/snapback] jaja, takk for at du gidder å hjelpe vertfall...setter pris på det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) men han må jo ha patchen får å få det til å funke? så da bruker han jo den patchen sammen med skin-motoren til xpVet dette blir flisespikkeri, men Du bruker ikke patchen til mer enn å åpne for usignerte VS, og har egentlig forsvinnende lite å gjøre med skinninga. Endret 9. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 men han må jo ha patchen får å få det til å funke? så da bruker han jo den patchen sammen med skin-motoren til xpVet dette blir flisespikkeri, men Du bruker ikke patchen til mer enn å åpne for usignerte VS, og har egentlig forsvinnende lite å gjøre med skinninga. 5891578[/snapback] E gir meg! gidder ikke det her mer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Kunne noen lage et enkelt script/linke til et som hentet bilde ifra nettet? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Var kommet en god del sider siden sist. Noen som har lyst til å svare på mine spørsmål ang. Samurize? 1. Hvordan kan man legge til ut- og innfart? Eksempelbilde 2. Hvordan kan man legge til en RSS-feed? Eksempelbilde 3. Så et veldig kult Vista-skin her, som kun var for WB. Noen som har funnet et lignende for VS? Kilde Takk Endret 12. april 2006 av Scotch:) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Var kommet en god del sider siden sist. Noen som har lyst til å svare på mine spørsmål ang. Samurize? 1. Hvordan kan man legge til ut- og innfart? Eksempelbilde 2. Hvordan kan man legge til en RSS-feed? Eksempelbilde 3. Så et veldig kult Vista-skin her, som kun var for WB. Noen som har funnet et lignende for VS? Kilde Takk 5899219[/snapback] samme her ang. nr 3 Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Går det an å legge til flere kanaler i TV-scriptet? Eks. TV2 Zebra? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvis du går inn og endrer configen, ser du alle kanalene du kan ha. En god del der. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Den best VS for å etterligne Vista uten å bruke WB, er vel dette skinnet. Det er ganske imponerende, selv uten å redigere explorer.exe! Endret 12. april 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 redigere explorer.exe? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) er fargene helt rare der? Skjermen min begynner å bli gammel, så rødfargen begynner å ta helt overhånd her. gamma for rød har jeg måttet skru helt ned til 80%. Endret 12. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Fargene er helt ok her Er det Meadow i Sopranos på bildet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Er det Meadow i Sopranos på bildet? Uvisst. Følger ikke med på Sopranos. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 redigere explorer.exe? 5909733[/snapback] Du må redigere explorer.exe for å kunne bruke knappene slik som de er plassert på start-menyen. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvis du går inn og endrer configen, ser du alle kanalene du kan ha. En god del der. 5908821[/snapback] Utdype? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noen bra clockreplacement for Samurize? Var noen år tilbake jeg så en slik tøff mod til stock klokka i Windows.. At sekundene var litt mindre og litt hevet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Var noen år tilbake jeg så en slik tøff mod til stock klokka i Windows.. At sekundene var litt mindre og litt hevet. LClock Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) 1. Hvordan kan man legge til ut- og innfart? Eksempelbilde2. Hvordan kan man legge til en RSS-feed? Eksempelbilde 3. Går det an å legge til flere kanaler i TV-scriptet? Eks. TV2 Zebra? (Utdyp hvordan..) 5899219[/snapback] 4. Hva var "koden" for å få et blankt tegn, som ikke er et mellomrom? (Skal ha et par ikoner uten tekst) Endret 13. april 2006 av Scotch:) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 4. Hva var "koden" for å få et blankt tegn, som ikke er et mellomrom? (Skal ha et par ikoner uten tekst) alt+0160 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå