Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Scriptet skal lage denne filen selv, men her er den.

NorskTV.txt

Husk at denne skal ligge i Samurize mappen.

Quakie:

Gå til http://xoap.weather.com/search/search?where=XXXXX

Bytt ut XXXXX med den byen du vil søke etter. Dette står i script fila.

Da får du opp noe sånt som dette:

<loc id="NOXX0035" type="1">Stavanger, Norway</loc>

Det er det som står etter loc id du skal ha tak i. Altså NOXX0035 i dette tilfellet. Dette er btw for Stavanger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er quicklunch jeg mener ja. Riktig.

Når du har masse ikoner der, bruker Windows lenger tid på å laste seg inn. Samme gjelder å ha masse ikoner i Systemtray også under oppstart.

På laptopen min har jeg bare 2 ikoner på quicklunch og 3 ikoner i systemtray når jeg starter maskina. På hovedboksen har jeg 2 ikoner i Quicklunch og 7 ikoner i systemtray.

Jeg mener selv at på treige maskiner skal ha man så lite ikoner som mulig for at maskina skal laste seg inn kjappere.

Har f. eks ingenting som ligger i startmenyen på laptopen. Har heller ingen ikoner på skrivebordet. Jeg bruker kommandoer i kjør for å starte programmene jeg trenger. Synes det blir lettere slik.

Lenke til kommentar
Bra skrivebord det Mr_Razer. Men en ting jeg lurer på, hvorfor har du både quicklaunch ikoner på høyre side av skrivebordet og nederst?

5887368[/snapback]

Hmm, si det, bytta nå, satt inn winamp istedetfor nå..

På mitt tastatur må jeg ha winamp oppe for å bytte sanger, istedetfor å legge den ned, så å ha winampen der var fint, var vel ikke noe poeng å ha quicklaunch på to steder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...