King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Scriptet skal lage denne filen selv, men her er den. NorskTV.txt Husk at denne skal ligge i Samurize mappen. Quakie: Gå til http://xoap.weather.com/search/search?where=XXXXX Bytt ut XXXXX med den byen du vil søke etter. Dette står i script fila. Da får du opp noe sånt som dette: <loc id="NOXX0035" type="1">Stavanger, Norway</loc> Det er det som står etter loc id du skal ha tak i. Altså NOXX0035 i dette tilfellet. Dette er btw for Stavanger. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva skal jeg kopiere det inn i? Er bare masse tekst på en nett side Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Høyreklikk og velg lagre som. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Da funker alt, står bare ikke når den er oppdatert... Står heller ikke hvilken kannal det er... Noen tips? Endret 6. april 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Få se på desktopen din...hvordan det ser ut nå Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du har nok lagt ikonene til programmene i feil mappe. Evt så peker adressen i scriptet til feil mappe. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Jepp, nå funker det som bare pokker Hvordan legger jeg til Euro Sport og ztv? Tusen takk for all hjelpen... Edit: BTW POST 700 Endret 6. april 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Dersom du vil ha andre kanaler, så må du legge til "active script" i Samurize. Velg norsktv scriptet, og be Samurize lese fra den linjen i NorskTV.txt som det akuelle programmet har. F.eks dersom du vil ha ZTV, blir den øverste linjen linje nr 26 i norsktv.txt Lenke til kommentar
mnl84 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Er det noen som har rar-fila til HmmXP liggende (og som eventuelt kan legge ut en link)? Linken til HmmXP_2_0_1.rar på DA er nede... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) En liten update.. Edit: Sorry my bad.. Sånn.. Endret 8. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 du kunne ikke legge link/poste den VS'en? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Endret 8. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvorfor i all verden er det så mange som har så mange ikoner nedsiden av startmenyen. Ser på det som bare tull jeg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvorfor i all verden er det så mange som har så mange ikoner nedsiden av startmenyen. Ser på det som bare tull jeg.Du mener Quick-Launch? Nei, ikke vet jeg. Har aldri brukt den. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pleier egentlig bare å ha 3 stk elns, eller ingen, men måtte prøve noe nytt.. På Quick-Launch`en.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Bra skrivebord det Mr_Razer. Men en ting jeg lurer på, hvorfor har du både quicklaunch ikoner på høyre side av skrivebordet og nederst? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 det er quicklunch jeg mener ja. Riktig. Når du har masse ikoner der, bruker Windows lenger tid på å laste seg inn. Samme gjelder å ha masse ikoner i Systemtray også under oppstart. På laptopen min har jeg bare 2 ikoner på quicklunch og 3 ikoner i systemtray når jeg starter maskina. På hovedboksen har jeg 2 ikoner i Quicklunch og 7 ikoner i systemtray. Jeg mener selv at på treige maskiner skal ha man så lite ikoner som mulig for at maskina skal laste seg inn kjappere. Har f. eks ingenting som ligger i startmenyen på laptopen. Har heller ingen ikoner på skrivebordet. Jeg bruker kommandoer i kjør for å starte programmene jeg trenger. Synes det blir lettere slik. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Bra skrivebord det Mr_Razer. Men en ting jeg lurer på, hvorfor har du både quicklaunch ikoner på høyre side av skrivebordet og nederst? 5887368[/snapback] Hmm, si det, bytta nå, satt inn winamp istedetfor nå.. På mitt tastatur må jeg ha winamp oppe for å bytte sanger, istedetfor å legge den ned, så å ha winampen der var fint, var vel ikke noe poeng å ha quicklaunch på to steder.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 5887334[/snapback] Stilig, men ikke helt min smak. Blir stadig imponert over alt du gidder å gjøre, og hvor mye detaljer du fikser med for å få det perfekt ER.S12E07.The.Human.Shield.PROPER.HDTV.XviD-FQM.avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå