Tordenflesk Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva er greia med navigasjonsknappene over RSS en?Er vel for å switche mellom flere feeds. Fantastisk hva litt logisk tenkning kan få til Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Her er min for tiden: Advarer mot sterke bilder.. Desktop Endret 5. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Wallpaper Nå har jeg vel kommet opp i minst fjorten tegn vel.. En photoshop`a verson også gitt.. Endret 5. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 du har ikke noe alla det der, men bare litt mer tildekka? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Her er filene. Her ligger config for NorskTV, Weather og RSS. Og dersom du bruker den config fila som heter WeatherNorskTVNyheter.ini så får du alt sammen fordelt utover desktopen slik som på bildet Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står bare File Not Found der hvos det skal være program navn og Not Yet Executed etter oppdatert. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du har brukt Samurize før? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har brukt det før, men nivået er vell amatør/noob... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Klikk på en av de linjene der det skulle stått program, og gå på source. Hva står det der? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Der står det: C:\Programfiler\Samurize\NorskTV.txt Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står bare File Not Found der hvos det skal være program navn og Not Yet Executed etter oppdatert.Hva skal jeg gjøre? 5877569[/snapback] Kan jo si deg hvordan du gjør det, eller hva du kanskje har gjort feil 1. Du må høyreklikke på fila og velge lagre som eller save as. Der du kan skrive inn hva fila skal hete, skifter du endelsen til .zip istedenfor .php. 2. Så finner du fila og pakker det ut i C/:(hvis det er der du har samurize), programfiler, samurize, configs. 3. Så åpner du samurize og høyreklikker på ikonet i verktøylinjen. Der velger du configen som heter weather.norsktv.ini. Da skal det virke. Det eneste du event må endre på er å endre byen for vær visningen, som nå er Porsgrund Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har du lagt Samurize på den plasseringen a? Og ligger NorskTV.txt i Samurize mappa? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Har gjort det, bare at jeg valgte og bare ha tv greiene... Endret 6. april 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står bare File Not Found der hvos det skal være program navn og Not Yet Executed etter oppdatert.Hva skal jeg gjøre? 5877569[/snapback] Kan jo si deg hvordan du gjør det, eller hva du kanskje har gjort feil 1. Du må høyreklikke på fila og velge lagre som eller save as. Der du kan skrive inn hva fila skal hete, skifter du endelsen til .zip istedenfor .php. 2. Så finner du fila og pakker det ut i C/:(hvis det er der du har samurize), programfiler, samurize, configs. 3. Så åpner du samurize og høyreklikker på ikonet i verktøylinjen. Der velger du configen som heter weather.norsktv.ini. Da skal det virke. Det eneste du event må endre på er å endre byen for vær visningen, som nå er Porsgrund 5877622[/snapback] Det funker hos deg quakie? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Sorry King-Nothing så feil var ikke .ini fila du ville vitte hvor var.. Finner ikke den txt fila noe std jeg... Hvor i den mappa du lastet opp ligger den? Endret 6. april 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står bare File Not Found der hvos det skal være program navn og Not Yet Executed etter oppdatert.Hva skal jeg gjøre? 5877569[/snapback] Kan jo si deg hvordan du gjør det, eller hva du kanskje har gjort feil 1. Du må høyreklikke på fila og velge lagre som eller save as. Der du kan skrive inn hva fila skal hete, skifter du endelsen til .zip istedenfor .php. 2. Så finner du fila og pakker det ut i C/:(hvis det er der du har samurize), programfiler, samurize, configs. 3. Så åpner du samurize og høyreklikker på ikonet i verktøylinjen. Der velger du configen som heter weather.norsktv.ini. Da skal det virke. Det eneste du event må endre på er å endre byen for vær visningen, som nå er Porsgrund 5877622[/snapback] Det funker hos deg quakie? 5877640[/snapback] Ja det gjør det . Men kunne du gitt meg en liten beskrivelse på hvordan man får endret bynavnet? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Tror ikke jeg har NorskTV.txt Finner den ikke når jeg søker gjenom harddisken... Kan noen laste den opp? Endret 6. april 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tror ikke jeg har NorskTV.txtFinner den ikke når jeg søker gjenom harddisken... Kan noen laste den opp? 5877776[/snapback] Tja.. Jeg har noe i configen min som heter norsktv.ini. Er det den du tenker på? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Den har jeg også... Men king-Nothing snakket om NorskTV.txt Det er det som står som source også i samurize... Den har jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå