Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står bare File Not Found der hvos det skal være program navn og Not Yet Executed etter oppdatert.

Hva skal jeg gjøre?

5877569[/snapback]

Kan jo si deg hvordan du gjør det, eller hva du kanskje har gjort feil :)

1. Du må høyreklikke på fila og velge lagre som eller save as. Der du kan skrive inn hva fila skal hete, skifter du endelsen til .zip istedenfor .php.

2. Så finner du fila og pakker det ut i C/:(hvis det er der du har samurize), programfiler, samurize, configs.

3. Så åpner du samurize og høyreklikker på ikonet i verktøylinjen. Der velger du configen som heter weather.norsktv.ini.

Da skal det virke. Det eneste du event må endre på er å endre byen for vær visningen, som nå er Porsgrund

Lenke til kommentar
Det står bare File Not Found der hvos det skal være program navn og Not Yet Executed etter oppdatert.

Hva skal jeg gjøre?

5877569[/snapback]

1. Du må høyreklikke på fila og velge lagre som eller save as. Der du kan skrive inn hva fila skal hete, skifter du endelsen til .zip istedenfor .php.

2. Så finner du fila og pakker det ut i C/:(hvis det er der du har samurize), programfiler, samurize, configs.

3. Så åpner du samurize og høyreklikker på ikonet i verktøylinjen. Der velger du configen som heter weather.norsktv.ini.

Da skal det virke. Det eneste du event må endre på er å endre byen for vær visningen, som nå er Porsgrund

5877622[/snapback]

Det funker hos deg quakie?

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre?

5877569[/snapback]

5877622[/snapback]

Det funker hos deg quakie?

5877640[/snapback]

Ja det gjør det :) . Men kunne du gitt meg en liten beskrivelse på hvordan man får endret bynavnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...