quakie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det samme skjer. Når jeg åpner filen i imort/export tool får jeg mld: "This is not a valid zip archive". Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det lureste er vel å venstre-klikke? Da får du garantert riktig fil. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her:Mener den fungerer.. EDIT: Velg lagre som, og sett på .zip 5861220[/snapback] Takker. Hva slags andre programmer er brukt mye her til å customize desktopen? er samurize brukt mye? så ut som et kjekt program.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her:Mener den fungerer.. EDIT: Velg lagre som, og sett på .zip 5861220[/snapback] Og den gjør hva? Så vi kan åpne den vær-fila? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Velg å lagre filen som, og skift endingen fra .php til .zip 5860941[/snapback] Fikk til å laste ned som zip nå, men filen innholdt jo bare en .ini fil....jeg tenkte mer på selve skriptet...for nå bruker den jo fortsatt samme kilde (DesktopWeatherXML.vbs som jeg har liggende i scriptsmappa og som jeg har redigert så mye jeg kan), dermed blir det ikke forskjell på output'n...bli bare akkurat det samme som jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor må du bruke Samurize? Yahoo Widgets funker like bra (om ikke bedre) til det 5859601[/snapback] får ikke til å stille den vær greia nn til arendal (aust agder).... hjelp 5860333[/snapback] bumpe inn på neste side Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk spørsmål om å laste opp configen, så da var det configen jeg lastet opp. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Velg å lagre filen som, og skift endingen fra .php til .zip 5860941[/snapback] Fikk til å laste ned som zip nå, men filen innholdt jo bare en .ini fil....jeg tenkte mer på selve skriptet...for nå bruker den jo fortsatt samme kilde (DesktopWeatherXML.vbs som jeg har liggende i scriptsmappa og som jeg har redigert så mye jeg kan), dermed blir det ikke forskjell på output'n...bli bare akkurat det samme som jeg hadde fra før. 5861933[/snapback] hvis du skal sette den til arenda må du redigere scriptfilen DesktopWeatherXML.vbs. Åpne denne fila i wordpad og skriv inn din location ID der det står: LOCID = Hvis du ikke vet hva din LOCID er kan du finne den ved hjlp av scriptfilen jeg har lagt ved.. men uansett...Trussl: er det mulig å laste opp en zip fil som inneholder selve sciptfilen? altså DesktopWeatherXML.vbs Location.Finder.zip Endret 3. april 2006 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er ikke bombesikker, men tror da det går ann.. Det eneste er vel at alle instillingen som du har gjort blir fjernet.. PS: Ikke skyt meg hvsi jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er ikke bombesikker, men tror da det går ann.. Det eneste er vel at alle instillingen som du har gjort blir fjernet.. PS: Ikke skyt meg hvsi jeg tar feil.. 5862147[/snapback] .ini eller config-filen forandrer jo ikke på scriptfilen, den bare velger hvilken scriptfil som ska brukes såvidt jeg vet. Alle innstillinger blir gjort i .vbs-filen mens config-filen leser av disse innstillingene. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvorfor må du bruke Samurize? Yahoo Widgets funker like bra (om ikke bedre) til det 5859601[/snapback] får ikke til å stille den vær greia nn til arendal (aust agder).... hjelp 5860333[/snapback] http://www.weather.com/common/drilldown/NO.html?from=search Her kan du finne alle byene som ligger på weather.com. Det er altså fra denne websiden værinfoen blir tatt fra. Arendal er der ikke, så du får ta Lillesand som er det nærmeste. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Joda, Arendal er der. Link: http://www.weather.com/outlook/travel/busi...002?from=search Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Joda, Arendal er der. Link: http://www.weather.com/outlook/travel/busi...002?from=search 5871957[/snapback] takk begge to...fikk det til nå.... det var sånn at man måtte søke etter by, hadde vist "glemt" stor bokstav Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nå har det seg sånn at Yahoo greia, hvis det var den du mente du ikke fant arendal på, ikke bruker Weather.com, men yahoos egne vær system Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nå har det seg sånn at Yahoo greia, hvis det var den du mente du ikke fant arendal på, ikke bruker Weather.com, men yahoos egne vær system 5872250[/snapback] merka det ja, men som sagt så fikk jeg det til Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vet det er tatt opp mange ganger men: Kan noen laste opp alt jeg trenger for og få programoversikt? Og forklare hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Dersom du liker det utseende jeg har her, kan jeg laste opp det du trenger i løpet av morgendagen...skal på jobb nå. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Likte det VELDIG godt King-Nothing Takker så mye... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe...bra å høre...Legger det opp i morra. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva er greia med navigasjonsknappene over RSS en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå