Tha_Zaynt Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Slik ser det ut hos meg nå. Er ganske fornøyd selv Bruker http://widgets.yahoo.com/ for å vise vær, cpu, nett osv Bakgrunnen er den feteste noensinne (mener jeg) og passa bra til widgetene 5852289[/snapback] Fryktelig med Quick lunch ikoner du hadde! Trenger du virkeli alle dei? Ellers bra 5852535[/snapback] hvordan får du til den quicklaunchmenyen og hvilket theme er det du har tatt i bruk her? ser forøvrig lekkert ut.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Må si du har en egen stil, Tordenflesk. Ikke vanskelig å se at et desktop er ditt. Kan se det på fargene og bildene. Slike bilder som du har i avataren din for øyeblikket er nok et eksempel! Fortsett slik! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Må si du har en egen stil, Tordenflesk. Ikke vanskelig å se at et desktop er ditt. Kan se det på fargene og bildene. Slike bilder som du har i avataren din for øyeblikket er nok et eksempel! Fortsett slik! Takker. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som vet om det finnes en væroversikt for samurize på norsk, evt. noen som har laget en? Slik ser desktopen min ut for øyeblikket btw: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor må du bruke Samurize? Yahoo Widgets funker like bra (om ikke bedre) til det Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Trussl: WeatherNorskTVNyheter.zip Lenke til kommentar
Migozi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her er mitt. Gi feedback. Digital dildo Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor må du bruke Samurize? Yahoo Widgets funker like bra (om ikke bedre) til det 5859601[/snapback] får ikke til å stille den vær greia nn til arendal (aust agder).... hjelp Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Trussl: WeatherNorskTVNyheter.zip 5859883[/snapback] I hvilket prog skal det åpnes i? Samurize? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 fikk bare opp en php-fil med en masse uforståelige tegn ala dette: /ÑApuni8Ÿg¹…ôà«pTp\¸!8ÞG€útÜüœ98 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja, det er liksom det vi prater om Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 fikk bare opp en php-fil med en masse uforståelige tegn ala dette: /ÑApuni8Ÿg¹…ôà«pTp\¸!8ÞG€útÜüœ98 5860391[/snapback] Mhm. Jeg og, prøvde å åpne det i samurize export/import tool. Når jeg trykker på import kommer denne feilmld. Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg fikk feilmeldingen Error: A script engine for the specified language can not be created nå jeg prøvde å legge til active script dette er fordi den ikke klarer å lese tegnene i filen....sannsynligvis er det noe galt med opplastningen. kan du ikke zippe hele greia og laste opp på nytt? Tror det bare blir tull ellers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg bare lurer på hvilke programmer dere bruker til å lage desktoppene deres. Har hørt om Skin Studio og Aston. Men jeg lurer på hva dere bruker (bortsett fra Samurize (som faktisk har skiftet navn))? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Commando Score: Er ingen som har laget fulle desktop's her i denne tråden i hvert fall. Skin Studio og Aston er dårlig greier syns nå jeg. Tha_Zaynt: Sikker på at det ikke er php'n for å laste ned vedlegg du har fått tak i da? Zappza: Fordi Samurize er mer lettdrevet, "Customizable", og mye lettere å "programmere" Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Velg å lagre filen som, og skift endingen fra .php til .zip Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Et lite tips bare: Lagre fila som zip-fil, ikke som php fil... EDIT: Var ikke først nei Endret 3. april 2006 av _MrMilo_ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Så hva annbefales nå til å bytte utsende på desktopen? Orker ikke alle disse programmene, vet det var en eller annen patch man kunne laste ned for å så bruke usignerte desktop utseender eller noe. Noen som vet navnet på den? tror den var lagd av noen på neowin.net Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Her: Mener den fungerer.. EDIT: Velg lagre som, og sett på .zip uxpatcher.zip Endret 3. april 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå