Thor. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 det er fullt mulig å rasere pc'en når man driver med moding av desktop..la inn et mac-theme en gang og når jeg restarta pc'en for å ta det i bruk var det plutselig slettet en haug med systemfiler slik at jeg ikke fikk til å logge på. Heldigvis hadde jeg Bart PE(operativsystem som kjøres fra cd-rom) slik at jeg fikk redda alt jeg hadde av mp3, dokumenter, bilder osv. men kjipt var det likevel... 5852197[/snapback] Så du satte ikke i windows cd en først å reparerte systemet? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 selvfølgelig prøvde jeg gjennoppretting osv først...men da det ikke funket måtte jeg formatere Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Slik ser det ut hos meg nå. Er ganske fornøyd selv Bruker http://widgets.yahoo.com/ for å vise vær, cpu, nett osv Bakgrunnen er den feteste noensinne (mener jeg) og passa bra til widgetene Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 det er fullt mulig å rasere pc'en når man driver med moding av desktop..la inn et mac-theme en gang og når jeg restarta pc'en for å ta det i bruk var det plutselig slettet en haug med systemfiler slik at jeg ikke fikk til å logge på.Hørtes rimelig tullete ut. Skulle dette themet skifte system-filer? da måtte du nok vente på Xp sin SFC(System File Control elns), og la den beholde de "endrede" filene. Klassisk tilfelle av PEBKAC. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Slik ser det ut hos meg nå. Er ganske fornøyd selv Bruker http://widgets.yahoo.com/ for å vise vær, cpu, nett osv Bakgrunnen er den feteste noensinne (mener jeg) og passa bra til widgetene 5852289[/snapback] Fryktelig med Quick lunch ikoner du hadde! Trenger du virkeli alle dei? Ellers bra Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Enig...Ser veldig rotete ut med så mange ikoner. Har du vurdert å prøve ut True Launch Bar f.eks? Det funker utmerket. Og koster ikke mer enn 20$ (ca 150kr) Her er sånn jeg har det: Jeg hadde også maaange ikoner på oppgavelinjen før, men syntes det både ser bedre ut, og blir mye enklere med denne programmet. Endret 2. april 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Slik ser det ut hos meg nå. Er ganske fornøyd selv Bruker http://widgets.yahoo.com/ for å vise vær, cpu, nett osv Bakgrunnen er den feteste noensinne (mener jeg) og passa bra til widgetene 5852289[/snapback] Hvordan fikk du de store harddisk ikonene? Samurize? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Slik ser det ut hos meg nå. Er ganske fornøyd selv Bruker http://widgets.yahoo.com/ for å vise vær, cpu, nett osv Bakgrunnen er den feteste noensinne (mener jeg) og passa bra til widgetene 5852289[/snapback] Hvordan fikk du de store harddisk ikonene? Samurize? 5853056[/snapback] Det er også widget tingen, My drive heter de Ja, liker å ha ikonene der Men tenkte faktisk på å ta en opprydding ettersom jeg kansje ikke trenger alle. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Enig...Ser veldig rotete ut med så mange ikoner. Har du vurdert å prøve ut True Launch Bar f.eks? Det funker utmerket. Og koster ikke mer enn 20$ (ca 150kr) Her er sånn jeg har det: Jeg hadde også maaange ikoner på oppgavelinjen før, men syntes det både ser bedre ut, og blir mye enklere med denne programmet. 5852992[/snapback] Poste wallpaper? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fant det ut Du trenger ikke halvparten engang Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Here it goes: Dette må være en av de peneste WinXP bakgrunnene jeg har sett. Endret 2. april 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det var stilig glass effekt ja, men en av fineste Smaken er som baken Var litt for kraftige farger synes jeg... _________ Here we go! Min bakgrunn: Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fin den. Heter winamp skinet? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er en widget til Yahoo Widgets Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fant det ut Du trenger ikke halvparten engang 5853613[/snapback] hvilket theme burker du sammen med den bakgrunnen? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bruker et som heter Milk 1.5 i kombinasjon med ikoner fra en BricoPack Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hmm, hvordan redigerer man et .msstyles theme? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hmm, hvordan redigerer man et .msstyles theme?Bruker Stylebuilder Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Bruker Stylebuilder 5854783[/snapback] Takk edit: Har du en link? Får bare en drøss med kinesiske sider Endret 2. april 2006 av Zappza Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 King-Nothing: kunne du posta samurize config'en din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå