OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Nei. Norge har vel egentlig ikke zip-koder. I Norge blir zip-kodene postnummeret. F.eks. 8888. Men det kommer vel ikke til å virke ettersom zip kun er i USA/Canada. EDIT: Jeg var den 10 000. personen som så i denne tråden Endret 22. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 du har vel ikke veldig lyst å hjelpe med litt CobraM?? får ikke til det med Samurize, innlegget mitt ligger på forrige side.. og en ting til.. leste i ream me dokumentet til yzDCS eller hva det heter, men skjønte ikke stort hvordan man la til egne snarveier.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei, datating. Joda. Kan hjelpe deg jeg, men jeg skjønte ikke spørsmålet ditt helt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) og en ting til.. leste i ream me dokumentet til yzDCS eller hva det heter, men skjønte ikke stort hvordan man la til egne snarveier.. Det er bare å dra snarveiene dine opp til baren... Endret 22. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei, datating. Joda. Kan hjelpe deg jeg, men jeg skjønte ikke spørsmålet ditt helt. okey, da tar jeg det en gang til.. har puttet inn demo-msn og den øverste følgte med programmet, men ingen av dem funker ordentlig, for den øverste viser ikke grader på CPU, og demo-msn funker ikke, så hva må jeg stille inn før det fungerer? hvis noen har en ferdig desktop de kan sende meg så jeg kan prøve å forstå hadde også vært greit. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kanskje det ikke er noen temperatur-måler på CPUen din som kan leses av i Windows. Det er ikke bare å sende en desktop heller, men om du trenger en Samurize-config kan du laste ned en av mine. Der følger det med vær og mye annet rart. Den er lett å redigere slik at du kan lage din egen etterhvert. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) vet at jeg kan lese at temp. for bruker mbm og et annet program som leser av det.. og, ehm.. hvordan skal jeg sette opp de greiene? noen som vet om en enkel guide? Endret 22. august 2004 av datating Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du kan jo starte med å lese denne. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 når jeg prøver å legge til ActiveX Script kommer dette opp: Microsoft ActiveX Script Control create failed. Klassen er ikke registrert. hvordan løse det? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvorfor skal du legge det inn? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvorfor skal du legge det inn? er det ikke i ActiveX Script man legger til demo-msn og norsk-tv osv da? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg husker ikke. Men om det er configen min du driver med trenger du ikke det tror jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) noe som ikke funker, hva må jeg jgøre for at det skal funke? SE HER: når jeg skal redigere den, som f.eks. pc-info kommer den ActiveX Script feilmeldinga opp hele tiden! Endret 22. august 2004 av datating Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du må redigere adressene/linkene til alt som ikke funker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 ok, et sted det er en liste over adressene for f.eks. info om pcen da? og været da.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er banen til scriptet du har på PCen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) så hvis jeg skal ha været da, og filen weather.com.forecast ligger under C:\Programfiler\Samurize\Scripts så skal adressen være C:\Programfiler\Samurize\Scripts\weather.com.forecast da? men hva skal stå i Meter tekst i programmet? EDIT: er ikke mulig å legge inn noe info under Source Endret 22. august 2004 av datating Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du kan unngå mange av disse spørsmålene ved å lese tutorialen jeg gav deg. Det gir deg et lite innblikk i hvordan Samurize fungerer. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Her er min desktop <3 LiteStep som shell? Det eneste negative var dama. Finnes penere enn hun Nei, bruker BBlean som shell... Brukte Litestep tidligere, men liker BBLean bedre Holder på å lage meg ny desktop m. samurize nå... Er ikke helt ferdig med den enda, men närmer meg da. Kanskje du liker dama bedre denne gangen? Link... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kanskje du liker dama bedre denne gangen? Hehe. Det gjorde jeg. Hun var virkelig FIN. Pen dektop ogsp btw. Det shellet skal testes en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå