King-Nothing Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvilken scripttype må jeg velge i Samurize for å vise RSS fra nettsteder? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Vet dette er tatt opp før, men finner det ingen steder: Kan noen finne tvkoden for norge? Ville vært til stor hjelp, for jeg finner det ingen steder. Mvh Sindre. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hva mener du med tvkode? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Problemet er løst, en venn hjalp meg. Men jeg mente en kode som du skriver inn i f.eks Samurize , akkurat som værkoder. Mvh Sindre Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Øss... Hvilken config var det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Noen som har en fin tutorial? Der det blir gjennomgått steg for steg hvordan man gjør, hvilke programmer man skal bruke osv.. (har lest første post altså). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Noen som har siste utgaven av VistaXP av KoL? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Noen som har siste utgaven av VistaXP av KoL? http://www.google.com/search?q=VistaXP+Kol matsemann1: finns nok ikke noe ferdig bruksanvisning på Deskmoding. Hele vitsen er jo å få noe ikke alle andre har. Endret 1. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 matsemann1: finns nok ikke noe ferdig bruksanvisning på Deskmoding. Hele vitsen er jo å få noe ikke alle andre har. 5849988[/snapback] Vel, jeg må jo lære det, og vil helst ikke rote rundt uten å vite hva jeg gjør, da PC-en fungerer perfekt nå (vet jo om systemgjenoppretting). Poenget med en tutorial er jo å lære, man bruker jo egne bilder og slikt, så det blir ikke likt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Vel, jeg må jo lære det, og vil helst ikke rote rundt uten å vite hva jeg gjør, da PC-en fungerer perfekt nå (vet jo om systemgjenoppretting). Skjønner ikke hvor folk har dette fra. Er ikke akkurat "Rocket-Science" dette her. Endret 1. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Torden, PCen kan fort "klikke" hvis man gjør ting Det er selverfart Ikke sånn at den klikker fullstendig, men sånne små irriterende feil som at "Open" i Explorer ikke virker ordentlig Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Får ikke til været jeg :S Hvilken script bruker dere? samurize konfig Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg bruker Samurize ja... Her er scriptet. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Torden, PCen kan fort "klikke" hvis man gjør ting Det er selverfart Ikke sånn at den klikker fullstendig, men sånne små irriterende feil som at "Open" i Explorer ikke virker ordentlig 5850335[/snapback] hohoho.....så sant så sant, jeg har formatert 6 ganger siden 1. jan CPU måleren/viseren har sluttet å virke og det samme har in og ut farta (internett)....det skjedde bar sånn plutselig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hohoho.....så sant så sant, jeg har formatert 6 ganger siden 1. jan Ikke pga. desktop'n vel? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Torden, Som regel når jeg formaterer så er det enten fordi hele desktopen klikker, får bare opp bakgrunnsbildet Kan godt hende jeg bruker et litt ødelagt theme, men det merker jeg ikke noe til i vamlig bruk. Bruker Milk 1.5 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hele desktopen klikker, får bare opp bakgrunnsbildet Det har jo ikke en dritt med modinga å gjøre. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Skjer som regel bare etter uxtheme patchen Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 det er fullt mulig å rasere pc'en når man driver med moding av desktop..la inn et mac-theme en gang og når jeg restarta pc'en for å ta det i bruk var det plutselig slettet en haug med systemfiler slik at jeg ikke fikk til å logge på. Heldigvis hadde jeg Bart PE(operativsystem som kjøres fra cd-rom) slik at jeg fikk redda alt jeg hadde av mp3, dokumenter, bilder osv. men kjipt var det likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå