dotGif88 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har brukt denne ei stund no: Bytta til denne i går (rask PS jobb): Men fant meg ein ny i dag: Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mr_Razer: kan du legge ut wallpaperen din? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mr_Razer: kan du legge ut wallpaperen din? 5834631[/snapback] Veit du ikkje spurte meg, men eg har den og: Finner den her Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Været: lastet ned weatherpod fra http://www.deviantart.com/download/9085177/ Følger med enkle instruksjoner som faktisk fungerer... Og ikonene fra http://www.deviantart.com/deviation/9085177/ Ikonene til docken http://tiggz.wincustomize.com/viewskin.asp...D=9235&LibID=29 5817919[/snapback] begge de øverste var ikoner .... hjelp 5825710[/snapback] Oops, min feil her er den egentlig linken: http://www.samurize.com/modules/mydownload...?cid=9&lid=1194 5829760[/snapback] takker Dotgif88: kan du poste det midterste Wallpaperet? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Her er den midterste: Har den bare i wide format, siden eg redigerte den til min pc. Endret 29. mars 2006 av dotGif88 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Her er desktop`en min for tia.. 5834318[/snapback] Hvordan får du den verktøylinjen Mr_Razer? Er er det Vista skin, isåfall hvor lasta du ned det? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Her er den midterste: Har den bare i wide format, siden redigerte den til min pc. 5834982[/snapback] Takker Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Her er desktop`en min for tia.. 5834318[/snapback] Hvordan får du den verktøylinjen Mr_Razer? Er er det Vista skin, isåfall hvor lasta du ned det? 5835015[/snapback] Vista skin ja.. Men husker ikke hvor jeg lastet den ned.. dotGif88: Da slapp jeg å legge ut wallpaper da.. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette NorskTV scriptet må være noe av det mest ustabile jeg har vært borti. Etter MYE og men fikk jeg det til å funke. Så forandret på scriptet slik at det også tar med programmer etter kl 00.00 Det funket, men da jeg kom hjem fra jobb i dag funker det ikke lengre...Har prøvd å fjernet og lagt inn Samurize. Lagt inn config/script på nytt. Ingenting virker...ARGH! 5832958[/snapback] Det scriptet tar infoen fra sol.no sin tv-guide. Det er nede for tiden, så det er ikke scriptet som er ustabilt, men sol.no:P Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tenkte ikke på å sjekke på sol.no. Skal kikke der først neste gang. ;-) Lenke til kommentar
BMP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg fant et program som heter Active Desktop calendar som jeg likte utrolig godt. Det kan synces med outlook og er rett og slett digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Du hadde ikke giddi å sende meg samurize config fila di dotgif88? digger ferrari set upet, selv om jeg skal klare meg uten kalender og slikt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) syns dere?Samurize'n var litt vel maximal(vet ikke helt hva det motsatte av minimal er ). Mye overflødig info:- Trenger du virkelig vite om caps/scroll/num er av/på? - Trenger du både % og progress-bar på ram/CPU? - må Dato/klokke være så sinnsvak stor? - Glemmer du PC-navn/gruppe ofte? - Hele diskplass-oppsettet hadde litt vel mye overflødig info, pluss det tar opp litt vel mye plass. - Kunne også være på tide å bytte til en litt "Kulere" Font. OG for guds skyld, slutt å bruk paint! elendig JPG-kvalitet. Sorry at jeg ikke har noe positivt og si. Skulle kanskje vært jeg som het "pessimisten" Endret 30. mars 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) syns dere?Samurize'n var litt vel maximal(vet ikke helt hva det motsatte av minimal er ). Mye overflødig info:- Trenger du virkelig vite om caps/scroll/num er av/på? - Trenger du både % og progress-bar på ram/CPU? - må Dato/klokke være så sinnsvak stor? - Glemmer du PC-navn/gruppe ofte? - Hele diskplass-oppsettet hadde litt vel mye overflødig info, pluss det tar opp litt vel mye plass. - Kunne også være på tide å bytte til en litt "Kulere" Font. OG for guds skyld, slutt å bruk paint! elendig JPG-kvalitet. Sorry at jeg ikke har noe positivt og si. Skulle kanskje vært jeg som het "pessimisten" 5840029[/snapback] det over flødige er for gøy klokka og dato er så e slipper å bøye meg mot skjermen Forslag til Font? dafont.com hadde ikke noe intresant har du no bedre en paint så si ifra Endret 30. mars 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Forslag til Font?Kroeger_05_55-"Serien". Pleier å følge med i mange VS, Skins configs osv. Også, hvis du skal ha så sykt stor font-størrelse kan det være lurt å skru på AA for teksten.har du no bedre en paint så si ifra Photoshop Endret 30. mars 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Forslag til Font?Kroeger_05_55-"Serien". Pleier å følge med i mange VS, Skins configs osv. Også, hvis du skal ha så sykt stor font-størrelse kan det være lurt å skru på AA for teksten.har du no bedre en paint så si ifra Photoshop 5840366[/snapback] takk, men PS tar lang tid og er komplisert Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 takk, men PS tar lang tid og er komplisert - Print Screen - Åpne PS - File->New - Ctrl+V - File->Save As - JPG Quality: 12 ikke sååå komplisert vel? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det prgrammet BMP anefalte bruker jeg nå.. Syns det var veldig fint.. Desktop Måtte nesten redigere noen farger, mye stygge orginal farger på kalenderen.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 takk, men PS tar lang tid og er komplisert - Print Screen - Åpne PS - File->New - Ctrl+V - File->Save As - JPG Quality: 12 ikke sååå komplisert vel? 5840560[/snapback] nei....ikke sånn komplisert, men jeg mener hele programmet i seg selv men jeg skal slutte med paint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå