Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bah, gidder ikke stille inn så mye dill og dall... Dere må skifte på det uansett Hvis dere for engangs skyld (ikke alle av dere) kan lese den helvetes .pdf fila som følger med, så skjønner dere hva dere skal gjøre! Er jo faen med umulig å ikke fatte det weather.2004_v0.991_torsius.zip Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg får feil meldingen: Could not load DLL Hva gjør jeg feil? Har lagt configene i config mappen og for dem opp, men det står bare Could not load DLL Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvis du ekstrakterer fila rett i Samurize mappa di, sånn at du blir spurt om du vil overskrive det og det så skal det virke Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg klarer heller ikke endre stedet... Har funnet koden for Oslo, men hvor skal jeg skrive den? Driter i hvordan det er i Beverly hills... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du skifter sted ved å trykke på Change Parameters Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har et lite problem. Jeg bor da i Drøbak, ca 30-40min kjøretur sør for oslo. Den finner jo ikke noe på drøbak den som fulgte med. Hva gjør jeg? må jeg da velge oslo? evt noe som ligger nærmere, hvor? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er ikke så jævlig stødig i geografi at det gjør noe, men sjekk ut et kart du Eventuelt Google Earth Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jeg prøver å finne skins til styler...noen som kan hjelpe meg? har ikke funnet noe enda Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Her har du de jeg har funnet i hvertfall. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Anngående været; har begynt å skjønne litt her, men hva er: "Unit Type" "English, Metric or Both" ? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Her har du de jeg har funnet i hvertfall. 5698803[/snapback] takker Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har et lite problem.Jeg bor da i Drøbak, ca 30-40min kjøretur sør for oslo. Den finner jo ikke noe på drøbak den som fulgte med. Hva gjør jeg? må jeg da velge oslo? evt noe som ligger nærmere, hvor? Takker for hjelp 5698256[/snapback] Det funker med Moss, og det er litt nærmere Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Anngående været; har begynt å skjønne litt her, men hva er: "Unit Type" "English, Metric or Both" ? 5698823[/snapback] Metric er det vi bruker. Centimeter, celsius og andre slike ting, i stedenfor miles og farenheit. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bah, gidder ikke stille inn så mye dill og dall... Dere må skifte på det uansett Hvis dere for engangs skyld (ikke alle av dere) kan lese den helvetes .pdf fila som følger med, så skjønner dere hva dere skal gjøre! Er jo faen med umulig å ikke fatte det 5696851[/snapback] du....jeg trodde jeg fikk det til, men ikonene stemmer ikke helt med være på utsia og måne ikoner funker heller ikke.....kan du hjelpe meg med dette? og når det står "weathercion later" hvor mye "later" er det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Må man sette inn koden på stedet man bor, på alle stedene eller er det et sted? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bah, gidder ikke stille inn så mye dill og dall... Dere må skifte på det uansett Hvis dere for engangs skyld (ikke alle av dere) kan lese den helvetes .pdf fila som følger med, så skjønner dere hva dere skal gjøre! Er jo faen med umulig å ikke fatte det 5696851[/snapback] du....jeg trodde jeg fikk det til, men ikonene stemmer ikke helt med være på utsia og måne ikoner funker heller ikke.....kan du hjelpe meg med dette? og når det står "weathercion later" hvor mye "later" er det? 5701024[/snapback] *bumper til ny side* Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vet desverre ikke hva det kan være med månen, bruker det ikke selv Ikonene derimot Med været på utsida, mener du vel været i RealLife Eneste jeg kan komme på er vel at det er noe feil i feeden fra weather.com til akkurat den plassen hvor du bor, eller at været er sånn der værstasjonen er Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vet desverre ikke hva det kan være med månen, bruker det ikke selv Ikonene derimot Med været på utsida, mener du vel været i RealLife Eneste jeg kan komme på er vel at det er noe feil i feeden fra weather.com til akkurat den plassen hvor du bor, eller at været er sånn der værstasjonen er 5707278[/snapback] bør i arendal, og koden stemmer men været og ikonene går liksom ikke sammen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kommer det rett vær hvis du bruker tekst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå