Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ZeRyZoN(Forbannet være nicket ditt): Styles finnes det ja. Tror det skal ligge både på hjemmesiden deres, og sikkert noen på Customize.org^^

Du trenger da ikke bruke den fanen for å skifte bakgrunn. Du kan jo bare høyreklikke på det bildet du skal ha og velge "Bruk som skrivebordsbakgrunn" elns. Til nøden kan du jo også åpne det i Paint -_^

5657649[/snapback]

Først så vill jeg si at viss nicket mitt er dårlig så synes jeg ikke ditt er så bra heller.

Du trenger ikke å ta annenhver bokstav stor og liten. :tease:

Og når det gjelder den fanen så hadde det vært kjekt å ha den, siden jeg er så vant med den :p

5660141[/snapback]

har du prøvd å skifte VS? det kan hende det er noe galt med det du bruker :)

Lenke til kommentar

Ser det med fonten, men den ser ikke egentlig sånn ut. Forstørr bildet så ser du hvordan den egentlig ser ut. Er fullstendig leselig da ;)

Og ja, må gjøre noe med TV scripet. Men kan liksom ikke ha kanal logoene der heller, for det blir jo så utrolig mismatch, hehe.

Lenke til kommentar

Først så vill jeg si at viss nicket mitt er dårlig så synes jeg ikke ditt er så bra heller.

Du trenger ikke å ta annenhver bokstav stor og liten. :tease:

Og når det gjelder den fanen så hadde det vært kjekt å ha den, siden jeg er så vant med den  :p

5660141[/snapback]

Selve nicket er ikke så ille er bare det at jeg skrive de helt korrekt, ellers får jeg hetta :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...