.tomf Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 vet ikke kommer en ny desktop snart. ps:jeg begynner å bli utålmodig torsoli,vil se den nye desktopen fra deg Hehe, ja jeg tror ikke du skal ha for høye forventninger tommen! Tror ikke den blir så veldig bra.. Jeg sliter skikkelig med å finne ut hvordan jeg skal bygge desktop'en opp... om jeg skal ta utgangspunkt i en wallpaper (og om jeg skal designe denne selv) og bygge opp rundt den, eller om visual stylen skal være utgangspunktet... pfuuuh.. jeg syns det alltid er best å ta utgangspunkt i fra wallpaper'en og jeg syns du bør lage en wallpaper selv,da får du jo en wallpaper akkurat som du vil ha den.(hvis du ikke kan noe med photoshop og sånt da ) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Her er min skjønne lille desktop som jeg er så glad i Ja, det er dual Endret 18. august 2004 av rlz Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Her er min skjønne lille desktop som jeg er så glad i Dual screen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Her er min skjønne lille desktop som jeg er så glad i Siden Finnes ikke Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Her er min screen, Veldig praktisk! (Dei snarvegane til min datamaskin osv er berre snarveger til "lås maskin".. ) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Her er min screen, Veldig praktisk! (Dei snarvegane til min datamaskin osv er berre snarveger til "lås maskin".. ) ah..ikke helt min stil det der nei Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 CobraM: Hvilken plugin til Miranda IM er det du bruker siden du får det "integrert" på skrivebordet? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 TweakUI tror jeg det var. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 TweakUI tror jeg det var. Takker Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) her er den nye desktopen min wb=ice wp=bloods_sugar_bows_to_new_bread samurize=min egen sak(med winamp control ) rainlendar=(syntes det ble bedre uten jeg,så jeg har ikke rainlendar ) edit:fikset link+skrivefeil Endret 17. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du må legge ut den Samurize configen!! Plis? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Du må legge ut den Samurize configen!! Plis? jeg kan gjøre det så fort jeg finner meg en host. eller så kan du lage en selv,var ikke så vanskelig. edit:noen som vet om en gratis web host?(bortsett fra home.no,fordi den siden ikke samarbeider med nett-leserne mine) edit2:for de som vil lage en egen winamp-control config--se her edit3:noen som kan si meg hvorfor jeg ikke kan gjøre noe på host sider?trykker på edit bakom sider og sånt på noe web hoster,ingenting skjer,både i IE og opera. Endret 17. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) ny desktop: her wb:longhorn slate 4051 samurize:modifisert versjon av den configen cobram laget rainlendar:moderna modded bakgrunn:BioDraft andre ting:ObjectDock tror jeg kommer til å trives med denne desktopen en stund kan du gi meg DIREKTE link til alt dette Stasje der? søker, men finner langt i fra hva jeg vil.. plz.. Endret 17. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 veldig mange kule desktoper! er ikke noe for meg..brukte style xp før men er en aktiv gamer så det tar for "Mye" ressusjer av cpu etc Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) veldig mange kule desktoper! er ikke noe for meg..brukte style xp før men er en aktiv gamer så det tar for "Mye" ressusjer av cpu etc bruk windowblinds i stedet,tar ikke like mye som style xp tror jeg. i hvertfall merker jeg ikke at det går noe tregere hos meg,men jeg merket det med style xp.men det kan kanskje komme av at jeg hadde style xp på maskina til hele familien. specs'a til hele familien sin data er: Intel Pentium III-prossesor 930mhz 256 mb ram nvidia g-force 4 mx 440 edit:det vanlige (altså skrivefeil) Endret 17. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Å bruke skins i XP vil ikke bruke noe særlig med ressurser, iallefall minimalt. StyleXP bruker absolutt ingen ressurser annet enn at programmet ligger i systray'et. Den bruker Windows XP's sin egen skinne motor. WindowBlinds bruker sin egen, men kan bruke skjermkortenes akselerasjon til å ta ressursene vekk fra CPU osv (Tror det er bare ATI som har dette.. men rett meg om jeg tar feil). V 4+ i WindowsBlinds bruker en teknikk som bruker svært lite ressurser. Husker ikke helt hva den kalles, men noe i retning av hyperpaint... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 windowlinds syns jeg er mye bedre,syns det var enklere med windowblinds enn styleXP. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvor får jeg tak i værkode til Objectdock? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvor får jeg tak i værkode til Objectdock? du kan finne det ut i samurize trur jeg,vet ikke om man trenger configen til Cobram først elle noe sånt. er i hvertfall en sånn plugin som finner værkoder Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Her er min siste.. litt likt de tidligere men VS: CodeOpus 3.0 - Alpha Compact Link Bakgrunn: Half Life 2 - Welcome to City 17 ( av meg ) Program: Rainlendar - Moderna skin (1280x1024) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå