Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

vet ikke :p

kommer en ny desktop snart. :roll:

ps:jeg begynner å bli utålmodig torsoli,vil se den nye desktopen fra deg ;)

Hehe, ja jeg tror ikke du skal ha for høye forventninger tommen! Tror ikke den blir så veldig bra.. Jeg sliter skikkelig med å finne ut hvordan jeg skal bygge desktop'en opp... om jeg skal ta utgangspunkt i en wallpaper (og om jeg skal designe denne selv) og bygge opp rundt den, eller om visual stylen skal være utgangspunktet... pfuuuh..

jeg syns det alltid er best å ta utgangspunkt i fra wallpaper'en :thumbup:

og jeg syns du bør lage en wallpaper selv,da får du jo en wallpaper akkurat som du vil ha den.(hvis du ikke kan noe med photoshop og sånt da ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må legge ut den Samurize configen!! Plis?  :p

jeg kan gjøre det så fort jeg finner meg en host.

eller så kan du lage en selv,var ikke så vanskelig. :yes:

edit:noen som vet om en gratis web host?(bortsett fra home.no,fordi den siden ikke samarbeider med nett-leserne mine)

edit2:for de som vil lage en egen winamp-control config--se her

edit3:noen som kan si meg hvorfor jeg ikke kan gjøre noe på host sider?trykker på edit bakom sider og sånt på noe web hoster,ingenting skjer,både i IE og opera.

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
ny desktop:

her

wb:longhorn slate 4051

samurize:modifisert versjon av den configen cobram laget

rainlendar:moderna modded

bakgrunn:BioDraft

andre ting:ObjectDock

tror jeg kommer til å trives med denne desktopen en stund :)

kan du gi meg DIREKTE link til alt dette Stasje der? søker, men finner langt i fra hva jeg vil..

plz.. :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
veldig mange kule desktoper! :D

er ikke noe for meg..brukte style xp før men er en aktiv gamer så det tar for "Mye" ressusjer av cpu etc :p

bruk windowblinds i stedet,tar ikke like mye som style xp tror jeg.

i hvertfall merker jeg ikke at det går noe tregere hos meg,men jeg merket det med style xp.men det kan kanskje komme av at jeg hadde style xp på maskina til hele familien.

specs'a til hele familien sin data er:

Intel Pentium III-prossesor

930mhz

256 mb ram

nvidia g-force 4 mx 440

edit:det vanlige ;) (altså skrivefeil) :D

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Å bruke skins i XP vil ikke bruke noe særlig med ressurser, iallefall minimalt. StyleXP bruker absolutt ingen ressurser annet enn at programmet ligger i systray'et. Den bruker Windows XP's sin egen skinne motor. WindowBlinds bruker sin egen, men kan bruke skjermkortenes akselerasjon til å ta ressursene vekk fra CPU osv (Tror det er bare ATI som har dette.. men rett meg om jeg tar feil). V 4+ i WindowsBlinds bruker en teknikk som bruker svært lite ressurser. Husker ikke helt hva den kalles, men noe i retning av hyperpaint...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...