Tordenflesk Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dr3as: Enkleste er å bruke TweakUI, og bare fjerne hakene for de under 'Desktop' Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tusen takk, har et spørsmål til når jeg først driver på her, iconbildet til showdesktop, noen som veit hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 C:\WINDOWS\System32\shell32.dll Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå har jeg fjernet oppgavelinjen i XP ved hjelp av samurize. Derfor har jeg noen spørsmål: 1. Hvordan kan jeg lage en knapp til å skru av? Kan jo bruke Alt+F4, men det er ikke alltid så greit. 2. Tilsvarende knapp for å logge av/på, selv om jeg kan bruke Windows+L. 3. Knapp for å legge ned alt sammen (Windows D). Kan jeg bare kopiere den som ligger i Quick Lunch? 4. Hvordan får man Samurize til å holde seg på samme plassen hele tiden? Hver gang jeg restarter må jeg sette den der jeg vil ha den... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå har jeg fjernet oppgavelinjen i XP ved hjelp av samurize. Derfor har jeg noen spørsmål: 1. Hvordan kan jeg lage en knapp til å skru av? Kan jo bruke Alt+F4, men det er ikke alltid så greit. 2. Tilsvarende knapp for å logge av/på, selv om jeg kan bruke Windows+L. 3. Knapp for å legge ned alt sammen (Windows D). Kan jeg bare kopiere den som ligger i Quick Lunch? 4. Hvordan får man Samurize til å holde seg på samme plassen hele tiden? Hver gang jeg restarter må jeg sette den der jeg vil ha den... 5604971[/snapback] 1. Prøv dette: Høyreklikk på skrivebodet > Ny > Snarvei > shutdown -a Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 4. Hvordan får man Samurize til å holde seg på samme plassen hele tiden? Hver gang jeg restarter må jeg sette den der jeg vil ha den...Høyreklikk på tray-ikonet->position->fjern haket ved 'Use Designed Position' Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 4. Hvordan får man Samurize til å holde seg på samme plassen hele tiden? Hver gang jeg restarter må jeg sette den der jeg vil ha den...Høyreklikk på tray-ikonet->position->fjern haket ved 'Use Designed Position' 5605131[/snapback] FLott. fUzZy^: Det virket ikke. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Efter nærmer undersøkelse fant jeg en liste over kommandoene: Ved å bruke "-s" slår den seg av efter 30 sek. Derimot kan du bruke "-t xx" der "xx" er antall sekunder. Håper dette kan hjelpe noen andre enn meg selv også Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg vi gjerne at oppgavelinjen skal være skjult, men den kommer fram hvis jeg tar musen ned ditt, det er ganske irriterende. Er det mulig og gjøre sånn at den bare kommer når jeg tar i høyre hjørne eller når jeg trykker på en knapp? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg vi gjerne at oppgavelinjen skal være skjult, men den kommer fram hvis jeg tar musen ned ditt, det er ganske irriterende.Er det mulig og gjøre sånn at den bare kommer når jeg tar i høyre hjørne eller når jeg trykker på en knapp? 5605633[/snapback] Med Objecktdock plus kan du iallefall få den helt bort Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Goscinny: Hvis du bruker object doc, kan du skrive dette inn i notisnlokk og lagre som shutdown.bat der hvor det måtte passe deg, og legge en snarvei på object doc: shutdown -s -t 10 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Goscinny:Hvis du bruker object doc, kan du skrive dette inn i notisnlokk og lagre som shutdown.bat der hvor det måtte passe deg, og legge en snarvei på object doc: shutdown -s -t 10 5606242[/snapback] Flottings! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg lastet ned noe til object plus, shutdown script, der kan du skru av, reboote logge ut osv.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hm, sliter med det TV skriptet nå. Det hjelper ikke lenger å bare slette norsktv.lat fila, eller reloade config. Programmet vises ikke, står bare "ingen programmer før imorgen" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det mulig og lage en gjennomsiktig Winamp? dvs sånn at man ser gjennom den? Lenke til kommentar
underground Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Noen som vet hvordan man får kanal logoene i samurize. Er nybegynner og har svært lite peiling på dette. Har fått til å vise programmene. Bruker et script som var posta her i denne tråden før (GetTV). EDIT:Har fått fiksa det nu. Endret 15. februar 2006 av underground Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er det mulig og lage en gjennomsiktig Winamp? dvs sånn at man ser gjennom den? 5606537[/snapback] Ingen problem; Gå inn på preferences. Under "Modern skins" Klikker du på fanen "Alpha Blending" og justerer på bryteren for "opacy" hvor gjennomsiktig det skal være. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg vi gjerne at oppgavelinjen skal være skjult, men den kommer fram hvis jeg tar musen ned ditt, det er ganske irriterende.Er det mulig og gjøre sånn at den bare kommer når jeg tar i høyre hjørne eller når jeg trykker på en knapp? 5605633[/snapback] Med Objecktdock plus kan du iallefall få den helt bort 5606172[/snapback] Jeg bruker object dock, men start linjen forsvinner ikke bare jeg bruker den... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Merk: Jeg sa "kan du få den bort". Dog trenger du Objectdock plus, som ikke er gratis. EDIT: Altså må du velge det selv; den går ikke bort automatisk. Endret 15. februar 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Rimelig fornøyd nå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå