Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

De er rett og slett litt stygge syns jeg. Har sett kanskje 2-3 stk selv. De er tatt etter tidligere builds av Windows Vista. Gjennomsiktigheten er veldig dårlig for å si det mildt. Jeg har ingen linker til de, tror nok det kan være vanskelig å oppdrive da de ikke er særlig populære.

5578473[/snapback]

Har du prøvd KoL sin VistaXP 3.1 da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De er rett og slett litt stygge syns jeg. Har sett kanskje 2-3 stk selv. De er tatt etter tidligere builds av Windows Vista. Gjennomsiktigheten er veldig dårlig for å si det mildt. Jeg har ingen linker til de, tror nok det kan være vanskelig å oppdrive da de ikke er særlig populære.

5578473[/snapback]

Har du prøvd KoL sin VistaXP 3.1 da?

5579316[/snapback]

Ja, men den er vel for WindowBlinds....

Lenke til kommentar
Virkelig ingen som har en Samurize-config som benytter seg av GetTV-scriptet? Hvis jeg ser hvordan det gjøres, kan jeg lage mitt eget!

5583596[/snapback]

Har et med NorsktTV. At man innemellom må slette den .lat-filen er ikke noe problem. Stort sett skrur jeg bare PC'en på én gang om dagen...

Bare si i fra hvis du vil ha den.

Lenke til kommentar
Virkelig ingen som har en Samurize-config som benytter seg av GetTV-scriptet? Hvis jeg ser hvordan det gjøres, kan jeg lage mitt eget!

5583596[/snapback]

Har et med NorsktTV. At man innemellom må slette den .lat-filen er ikke noe problem. Stort sett skrur jeg bare PC'en på én gang om dagen...

Bare si i fra hvis du vil ha den.

5584070[/snapback]

Det har jeg allerede, men det er ikke nok kanaler der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...