Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan virker dette "GetTV"-greiene? Jeg antar at du må ha et slags program, men hvilket? Har prøvd å Google det, men uten resultat...

Du trenger Samurize for å bruke det. Må lage en config med det scriptet.

Et annet spørsmål: Er det enklere å legge til andre kanaler der?

5573954[/snapback]

Selve scriptet har de fleste kanaler du får inn i Norge, baserer seg på Dagenstv.com

5573993[/snapback]

Ah! See! Jeg prøvde å lage en config av den, men fikk det ikke helt til. Har noen en ferdig config jeg kan bygge videre på?

Lenke til kommentar
XP støtter ikke alphablending i themes. Bare WindowBlinds kan gjøre det for Windows. Det finnes gjennomsiktige themes, men de er ikke noe å skryte av.

5576020[/snapback]

Hvorfor er det ikke noe og skryte av? skule gjerne hat det, så hvis noen gidder og laste opp elle har en link, så hadde jeg blitt glad...

Lenke til kommentar
XP støtter ikke alphablending i themes. Bare WindowBlinds kan gjøre det for Windows. Det finnes gjennomsiktige themes, men de er ikke noe å skryte av.

5576020[/snapback]

Hvorfor er det ikke noe og skryte av? skule gjerne hat det, så hvis noen gidder og laste opp elle har en link, så hadde jeg blitt glad...

5577776[/snapback]

Windows Blinds

men du er advart det er masse bug der som fucker til windows :hrm:

Lenke til kommentar

5577776[/snapback]

De er rett og slett litt stygge syns jeg. Har sett kanskje 2-3 stk selv. De er tatt etter tidligere builds av Windows Vista. Gjennomsiktigheten er veldig dårlig for å si det mildt. Jeg har ingen linker til de, tror nok det kan være vanskelig å oppdrive da de ikke er særlig populære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...