Ondskapen Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Noen som vet hva dette tema`e som darkz brukte heter? Eller et annet som er gjenomsiktig... Endret 8. februar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som vet hva dette tema`e som darkz brukte heter? Eller et annet som er gjenomsiktig... 5574209[/snapback] det er et tema til WB, men WB er ustabilt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Ok, noen som vet om et tema som jeg kan bruke (bare legge inn i den mappa den skal og så bruke det) som er gjenomsiktig? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 lekte meg litt med replacer og reshack programmene: detter er da Run og logoff screenen min:) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 post wallpaper du og da Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 her har du wallpaperen min Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 takker ......... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 XP støtter ikke alphablending i themes. Bare WindowBlinds kan gjøre det for Windows. Det finnes gjennomsiktige themes, men de er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan virker dette "GetTV"-greiene? Jeg antar at du må ha et slags program, men hvilket? Har prøvd å Google det, men uten resultat... Du trenger Samurize for å bruke det. Må lage en config med det scriptet. Et annet spørsmål: Er det enklere å legge til andre kanaler der? 5573954[/snapback] Selve scriptet har de fleste kanaler du får inn i Norge, baserer seg på Dagenstv.com 5573993[/snapback] Ah! See! Jeg prøvde å lage en config av den, men fikk det ikke helt til. Har noen en ferdig config jeg kan bygge videre på? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 XP støtter ikke alphablending i themes. Bare WindowBlinds kan gjøre det for Windows. Det finnes gjennomsiktige themes, men de er ikke noe å skryte av. 5576020[/snapback] Hvorfor er det ikke noe og skryte av? skule gjerne hat det, så hvis noen gidder og laste opp elle har en link, så hadde jeg blitt glad... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 XP støtter ikke alphablending i themes. Bare WindowBlinds kan gjøre det for Windows. Det finnes gjennomsiktige themes, men de er ikke noe å skryte av. 5576020[/snapback] Hvorfor er det ikke noe og skryte av? skule gjerne hat det, så hvis noen gidder og laste opp elle har en link, så hadde jeg blitt glad... 5577776[/snapback] Windows Blinds men du er advart det er masse bug der som fucker til windows Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan fucker det windows? Ingen som har tema som ikke fucker windows? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan fucker det windows?Ingen som har tema som ikke fucker windows? 5577998[/snapback] det er ikke temaet det er selve programmet som herper det Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Ok, da tror jeg, jeg dropper det... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvorfor er det ikke noe og skryte av? skule gjerne hat det, så hvis noen gidder og laste opp elle har en link, så hadde jeg blitt glad... 5577776[/snapback] De er rett og slett litt stygge syns jeg. Har sett kanskje 2-3 stk selv. De er tatt etter tidligere builds av Windows Vista. Gjennomsiktigheten er veldig dårlig for å si det mildt. Jeg har ingen linker til de, tror nok det kan være vanskelig å oppdrive da de ikke er særlig populære. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hei, tenkte jeg skulle slenge meg på denne bølgen. Er det Rss-samurize jeg skal laste ned? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Nei - Serious Samurize er nok programmet du tenker på http://www.samurize.com/modules/mydownload...ewcat.php?cid=1 Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Kjeda meg så jeg fiksa litt på deskmod min sikkert overdrevet Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Kjeda meg så jeg fiksa litt på deskmod min sikkert overdrevet 5579069[/snapback] Noen er i hvertfall glad i mange partisjoner Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Kjeda meg så jeg fiksa litt på deskmod min sikkert overdrevet 5579069[/snapback] hvordan fikk du til kalenderen? kan du poste wallpaper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå