.tomf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) syns faktisk de vanlige XP ikonene er best jeg. har ikke moddet noe mer i det siste,trives med den jeg har edit: *spamme masse sider sånn at ingen ser det* gjorde deg en tjeneste ahpadt Endret 13. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 En restart måtte til for å få Tray`en inn i arkfanen..... Bare et tips lissom... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Min desktop, helt clean - takler ikke noe anna... PS! Yey! RBK vant! Likte ikon'ene din veldig godt. Har du en kilde? Finnes de også som Shell32.dll? De er vel ikke i shell32.dll format enda dessverre - men det kommer! Følg med på Pastels shell32.dll tråd på Neowin Hjemmesiden til Marvilla som lager Pastels finner du her: http://www.marvilla.us/sampleicons.html Ellers ligger de i IconPackager-format her: http://www.deviantart.com/deviation/7755982/ Tusen takk! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg tar tilbake det med at xp ikonene var best. så ikke de pastel ikonene før nå,de er jo kjeeempeflotte Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan ikke noen lage en guid for ååsen man modder desktop's? Det viller vært gøyalt! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan ikke noen lage en guid for ååsen man modder desktop's? Det viller vært gøyalt! ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan ikke noen lage en guid for ååsen man modder desktop's? Det viller vært gøyalt! Du kan jo lære en del på forumet til Neowin da! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Kan ikke noen lage en guid for ååsen man modder desktop's? Det viller vært gøyalt! ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding Joda, jeg holder på. Følg med på programmer.no i tiden som kommer. Men jeg kan ikke love noen dato. EDIT: Takk. Det var en hyggelig melding å få. Endret 13. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan ikke noen lage en guid for ååsen man modder desktop's? Det viller vært gøyalt! Du kan jo lære en del på forumet til Neowin da! har lært det meste her jeg Lenke til kommentar
applet Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Slenger meg på , detta er morro; Min desktop: (1024x1024) WP: mekka sjøl samuraize: mekka sjøl etter inspirasjon fra denne tråden rainlendar: shadow SV: OpusOs, Deep Ganske forøyd egentlig, det neste blir en eller form for winamo-kontroll fra samuraize. Eller en vær-klient som er enkel nok, eller en bedre nett-måler, eller, eller... Å, ja før noen bemerker det så er jeg klar over hvordan coffee staves.. edit: Fant ut hvordan fikse kontroll av winamp enkelt og greit. Lastet ned et program som heter War og det fiksa biffen. Ny versjon (1024x1024) Frode Endret 14. august 2004 av applet Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Slenger meg på , detta er morro;Min desktop: (1024x1024) WP: mekka sjøl samuraize: mekka sjøl etter inspirasjon fra denne tråden rainlendar: shadow SV: OpusOs, Deep Ganske forøyd egentlig, det neste blir en eller form for winamo-kontroll fra samuraize. Eller en vær-klient som er enkel nok, eller en bedre nett-måler, eller, eller... Å, ja før noen bemerker det så er jeg klar over hvordan coffee staves.. edit: Fant ut hvordan fikse kontroll av winamp enkelt og greit. Lastet ned et program som heter War og det fiksa biffen. Ny versjon (1024x1024) Frode Linken din funker ikke.... Edit: Til bildet altså... Endret 14. august 2004 av Caddy Lenke til kommentar
applet Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Ehh..? Noen andre som har problem med de linkene? Det fungerer som bare det her.. Endret 14. august 2004 av applet Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding Og hvem av de er kongen, og hvem er dronninga? hehe.. Linkene fungerte ikke før i dag applet, men nå gjør de det. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding Og hvem av de er kongen, og hvem er dronninga? hehe.. Linkene fungerte ikke før i dag applet, men nå gjør de det. vet ikke kommer en ny desktop snart. ps:jeg begynner å bli utålmodig torsoli,vil se den nye desktopen fra deg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding Og hvem av de er kongen, og hvem er dronninga? hehe.. Hehe... Takk for kommentaren t0mm3n^_, alltid kjekt å høre (jeg tar gjerne kongeplassen ) Jeg kommer til å posten et nytt skrivebord etterhvert igjen selv. Venter på noen Shell32 lanseringer. Driver også å hopper mellom noen Visual Styles som jeg ikke klarer bestemme meg for Kanskje en ny i morgen når jeg komer på hybelen. EDIT: Og applet: det var et meget bra skrivebord. Likte at Configen til Samurize passer bakgrunnen nesten perfekt Godt jobbet! Endret 14. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Skulle lagt ut bilde, men med SnagIt kommer ikke oppgavelinja med. (ObjectDock) Hvorfor forsvinner denne? Noen andre programmer som viser været? ObjectDock viser ikke lokalt vær. Endret 14. august 2004 av steinslett Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Sitter på en annen persons PC nå pga disk-krasj. :'( Håper jeg får meg ny hd/ny PC så snart som mulig. Takler ikke dette deafult Windows XP-synet. Tror det kan skape en form for kreft i meg. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Sitter på en annen persons PC nå pga disk-krasj. :'( Håper jeg får meg ny hd/ny PC så snart som mulig. Takler ikke dette deafult Windows XP-synet. Tror det kan skape en form for kreft i meg. hehe..dakaj Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 vet ikke kommer en ny desktop snart. ps:jeg begynner å bli utålmodig torsoli,vil se den nye desktopen fra deg Hehe, ja jeg tror ikke du skal ha for høye forventninger tommen! Tror ikke den blir så veldig bra.. Jeg sliter skikkelig med å finne ut hvordan jeg skal bygge desktop'en opp... om jeg skal ta utgangspunkt i en wallpaper (og om jeg skal designe denne selv) og bygge opp rundt den, eller om visual stylen skal være utgangspunktet... pfuuuh.. Har også vært innom diverse visual styles som ser så ufattelig bra ut, men som kanskje egentlig ikke er funksjonelle (pga av pen, men liten og vanskelig skrift, og fargevalg etc).. så jeg er i tvil akkurat nå.. tror kanskje det går mot et kompromiss mellom lekkerhet og funksjonalitet! Så var det bare å finne akkurat det da :!: Jeg reiser uansett til ny hybel i natt, og pc'en får jeg ikke fram før neste helg, så det kan bli litt tamt med innlegg fra meg den kommende uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå