Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min desktop, helt clean - takler ikke noe anna...

 

PS! Yey! RBK vant!

Likte ikon'ene din veldig godt. Har du en kilde? Finnes de også som Shell32.dll?

De er vel ikke i shell32.dll format enda dessverre - men det kommer! Følg med på Pastels shell32.dll tråd på Neowin

 

Hjemmesiden til Marvilla som lager Pastels finner du her: http://www.marvilla.us/sampleicons.html

 

Ellers ligger de i IconPackager-format her: http://www.deviantart.com/deviation/7755982/

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Kan ikke noen lage en guid for ååsen man modder desktop's?

 

Det viller vært gøyalt! :D

ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding :D

Joda, jeg holder på. Følg med på programmer.no i tiden som kommer. Men jeg kan ikke love noen dato.

 

EDIT: Takk. Det var en hyggelig melding å få. :blush:

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Slenger meg på , detta er morro;

Min desktop:

(1024x1024)

 

WP: mekka sjøl

samuraize: mekka sjøl etter inspirasjon fra denne tråden

rainlendar: shadow

SV: OpusOs, Deep

 

Ganske forøyd egentlig, det neste blir en eller form for winamo-kontroll fra samuraize. Eller en vær-klient som er enkel nok, eller en bedre nett-måler, eller, eller...

 

Å, ja før noen bemerker det så er jeg klar over hvordan coffee staves.. :roll:

 

edit: Fant ut hvordan fikse kontroll av winamp enkelt og greit. Lastet ned et program som heter War og det fiksa biffen.

Ny versjon (1024x1024)

 

Frode

Endret av applet
Lenke til kommentar
Slenger meg på , detta er morro;

Min desktop:

(1024x1024)

 

WP: mekka sjøl

samuraize: mekka sjøl etter inspirasjon fra denne tråden

rainlendar: shadow

SV: OpusOs, Deep

 

Ganske forøyd egentlig, det neste blir en eller form for winamo-kontroll fra samuraize. Eller en vær-klient som er enkel nok, eller en bedre nett-måler, eller, eller...

 

Å, ja før noen bemerker det så er jeg klar over hvordan coffee staves.. :roll:

 

edit: Fant ut hvordan fikse kontroll av winamp enkelt og greit. Lastet ned et program som heter War og det fiksa biffen.

Ny versjon (1024x1024)

 

Frode

Linken din funker ikke....

 

Edit: Til bildet altså... :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding :D

Og hvem av de er kongen, og hvem er dronninga? hehe..

 

Linkene fungerte ikke før i dag applet, men nå gjør de det.

vet ikke :p

 

kommer en ny desktop snart. :roll:

 

ps:jeg begynner å bli utålmodig torsoli,vil se den nye desktopen fra deg ;)

Lenke til kommentar
ja,Cobram eller tCi kan gjøre det,det er vel de som er kongen og dronninga her når det gjelder desk modding :D

Og hvem av de er kongen, og hvem er dronninga? hehe..

Hehe...

 

Takk for kommentaren t0mm3n^_, alltid kjekt å høre (jeg tar gjerne kongeplassen :p )

 

Jeg kommer til å posten et nytt skrivebord etterhvert igjen selv. Venter på noen Shell32 lanseringer. Driver også å hopper mellom noen Visual Styles som jeg ikke klarer bestemme meg for :)

 

Kanskje en ny i morgen når jeg komer på hybelen.

 

EDIT:

Og applet: det var et meget bra skrivebord. Likte at Configen til Samurize passer bakgrunnen nesten perfekt ;) Godt jobbet!

Endret av TCi
Lenke til kommentar
vet ikke :p

 

kommer en ny desktop snart. :roll:

 

ps:jeg begynner å bli utålmodig torsoli,vil se den nye desktopen fra deg ;)

Hehe, ja jeg tror ikke du skal ha for høye forventninger tommen! Tror ikke den blir så veldig bra.. Jeg sliter skikkelig med å finne ut hvordan jeg skal bygge desktop'en opp... om jeg skal ta utgangspunkt i en wallpaper (og om jeg skal designe denne selv) og bygge opp rundt den, eller om visual stylen skal være utgangspunktet... pfuuuh..

 

Har også vært innom diverse visual styles som ser så ufattelig bra ut, men som kanskje egentlig ikke er funksjonelle (pga av pen, men liten og vanskelig skrift, og fargevalg etc).. så jeg er i tvil akkurat nå.. tror kanskje det går mot et kompromiss mellom lekkerhet og funksjonalitet! Så var det bare å finne akkurat det da :!:

 

Jeg reiser uansett til ny hybel i natt, og pc'en får jeg ikke fram før neste helg, så det kan bli litt tamt med innlegg fra meg den kommende uken. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...