pessimisten Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 noen som vet hvordan jeg kan endre logon screnn med reshacker?hvilken fil, hvilket nr? Hvorfor ikke bare bruke LogonXP? 5553997[/snapback] fordi jeg orker ikke flere programmer som driver å kjører (når systray er "åpna" så tar den ca ½ task baren)+ jeg vil heller kunne bare velge et eget bilde... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ok....jeg prøver meg på logon xp....jeg har googla, men det er masse forskjellige, logon studio, logon loader +++.....vilken skal jeg ta? er det den fra wincustomize.org? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 fordi jeg orker ikke flere programmer som driver å kjører (når systray er "åpna" så tar den ca ½ task baren)+ jeg vil heller kunne bare velge et eget bilde...Og hvorfor skulle LogonXp kjøre hele tida? http://www.3dnews.ru/download/tools/logonxp/ Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fornøyd Tips/Vink/Råd? 5533654[/snapback] Hvordan fikk du til det der, kunne tenke meg å ha et helt slikt enkelt selv.. Pluss noen ting kanskje men (Har ikke den raskeste PCn ) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Går dårlig å bare bytte filendelsen http://www.google.com/search?q=Icon+converter 5554051[/snapback] Takker Bytta btw. ikke bare filendelsen da Åpna i photoshop å lagra som Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 fordi jeg orker ikke flere programmer som driver å kjører (når systray er "åpna" så tar den ca ½ task baren)+ jeg vil heller kunne bare velge et eget bilde...Og hvorfor skulle LogonXp kjøre hele tida? http://www.3dnews.ru/download/tools/logonxp/ 5556745[/snapback] weeeeee...det var jo greit...prøve å lage egen logon, men det var vanskelig, må følge et vist system osv kanke bare gjør som på samurize og flytte alt rundt omkring Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 VS: Thallos Bakgrunn: Nintendo DS Lite Ikoner: Standard (Litt uskarpt bilde...) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 TCI: Trodde ikke "Prt Scr"-knappen kunne ta uskarpe bilder jeg Anyways: Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fornøyd Tips/Vink/Råd? 5533654[/snapback] Hvordan fikk du til det der, kunne tenke meg å ha et helt slikt enkelt selv.. Pluss noen ting kanskje men (Har ikke den raskeste PCn ) 5556781[/snapback] 1. StyleXP med temaet Watercolor (grå). 2. Saumrize med egenlaget config [save target as..] 3. Barskt bakgrunnsbilde (se nedenfor). Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 TCI: Trodde ikke "Prt Scr"-knappen kunne ta uskarpe bilder jeg Anyways: 5558699[/snapback] den var fin likte samurize configen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) likte samurize configen Config minus kalender(Rainlendar): Endret 5. februar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) TCI: Trodde ikke "Prt Scr"-knappen kunne ta uskarpe bilder jeg Bruker ikke den... men grunnen var at FSAA på skjermkortet hadde klikket og lagt et lite slør over skjermbildet... (tror jeg). Om ikke så var det "clear-type font" som gjorde det. Endret 5. februar 2006 av TCi Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) *leste feil* 123 Endret 6. februar 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hvordan endrer jeg det i pain da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hvordan endrer jeg det i pain da? 5560980[/snapback] Beklager, jeg leste helt feil. Enig i at det programmet ga lite valgmuligheter! Du kan importere bilder, men det er vanskelig å få det slik man vil. Beklager igjen! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 oppdatert desktop...kansje litt mye stuff på samurize så tar gjerne imot forslag til endreing/flytting/fjerning Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 oppdatert desktop...kansje litt mye stuff på samurize så tar gjerne imot forslag til endreing/flytting/fjerning 5561726[/snapback] DEn var nais. Kan du poste config? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) oppdatert desktop...kansje litt mye stuff på samurize så tar gjerne imot forslag til endreing/flytting/fjerning 5561726[/snapback] DEn var nais. Kan du poste config? 5561865[/snapback] hvordan gjør man det...sånn export? har vel denne, men jeg vet ikke om det går da EDIT: legge til fil Endret 6. februar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sikkert noen dumme spørsmål men; Er det farlig/skadelig for pc`en? Hvordan kan jeg få sammen som dudee? Er det vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå