Thor-Inge Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Desktopen min for øyeblikket...Noen tanker? Hadde TV-plugin, men var lei av å slette norsktv.lat hele tiden Endret 3. februar 2006 av Thor-Inge Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) AL3X: Kanskje du bare skal poste hele samurize-config'en din, da det der så meget lekkert ut Endret 3. februar 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 tordenflesk: sry for å si dette, men kan du poste norsktv igjen? jeg finner den ikke Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 tordenflesk: sry for å si dette, men kan du poste norsktv igjen? jeg finner den ikke 5547652[/snapback] Tok den bare jeg... NorskTV1.1.zip Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 noen som vet hvordan jeg kan endre logon screnn med reshacker? fikk til å endre "avslutt" boxen og "log av" boxen Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) hva er dialog nr. til "avslutt" og "logg av" boksene? Har et par png filer, og skulle gjerne brukt disse som ikoner på f.eks søppel, min datamaskin osv. Hvordan får jeg gjort disse om til ikon filer? edit: glemte det jeg egentli skulle spørre om Endret 4. februar 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 hva er dialog nr. til "avslutt" og "logg av" boksene? Har et par png filer, og skulle gjerne brukt disse som ikoner på f.eks søppel, min datamaskin osv. Hvordan får jeg gjort disse om til ikon filer? edit: glemte det jeg egentli skulle spørre om 5550973[/snapback] bare fulgte dette..det står nr på bildet Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 takker, men skulle gjerne hatt svar på det egentlige spørsmålet mitt Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 takker, men skulle gjerne hatt svar på det egentlige spørsmålet mitt 5551021[/snapback] nei det vet jeg ikke testa å endre navn på fila fra .png til ."whatever" Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Bruker en egen versjon av GetTV, har valgt ut de kanalene jeg faktisk har via kabel og lagt inn en funksjon for å få opp det programmet som er nå + de 2 neste. Og nei, jeg må ikke slette noen ting =) GetTV.al3x.edition.zip Endret 4. februar 2006 av AL3X Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 AL3X: Kanskje du bare skal poste hele samurize-config'en din, da det der så meget lekkert ut 5547595[/snapback] Det kan jeg nok få til vettu Må bare glatte ut litt små feil og sånt først ^_^ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) takker ....14 tegn: 1234567891011121314 Endret 4. februar 2006 av dudee Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 noen som vet hvordan jeg kan endre logon screnn med reshacker? hvilken fil, hvilket nr? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Min desktop Tar gjerne imot tilbakemeldinger om det er noe som kan bli bedre. Programmene jeg bruker er Aston og Rainmeter. Bruker også Logon Studio og Boot Skin. Har et spørsmål: Hvordan skifter jeg linkene på news.ini på rainmeter? Har lyst til å ha andre sider enn de som er der. EDIT: Glemte å si hvilke programmer jeg brukte 5541329[/snapback] Har du link til den visual stylen? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Det er et helt program, heter Aston Shell, eller Aston. Google. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 noen som vet hvordan jeg kan endre logon screnn med reshacker?hvilken fil, hvilket nr? Hvorfor ikke bare bruke LogonXP? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 takker, men skulle gjerne hatt svar på det egentlige spørsmålet mitt 5551021[/snapback] nei det vet jeg ikke testa å endre navn på fila fra .png til ."whatever" 5551155[/snapback] Prøvde å endre til ".ico", da fungerer den som ei vanlig fil, og ser den fint å sånn, men windows godtar det fremdeles ikke. Hadde vært kjekt med litt hjelp på denne... er det eneste som mangler for at det skal se perfekt ut her nå Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Prøvd med .bmp eller .jpg? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Går dårlig å bare bytte filendelsen http://www.google.com/search?q=Icon+converter Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Fytte helv... "Aston" krasjet noe så inn i granskauen på pc'en min. Noen som vet om programmet har kjente issues med f.eks samurize eller rainlendar? Eller kanskje centrino-drivere? Sytmptomene er at jeg får opp desktopen, men INGENTING fungerer... Ikke engang mus / tastedyr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå