Tordenflesk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Søk på Stylefantast Lenke til kommentar
joku Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvor får dere de TV-program listene fra? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Søk på Stylefantast 5535481[/snapback] nope...ingenting på det søkte også: Styler xp style fantast stye fanast stylefanast Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Rota litt jeg, mente Stylefantasist Endret 1. februar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 fant det, men får ikke til å selecte toolbar style? hva gjør man da? har prøvd dobbel klikk, enter og høyreklikk Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Min desktop Tar gjerne imot tilbakemeldinger om det er noe som kan bli bedre. Programmene jeg bruker er Aston og Rainmeter. Bruker også Logon Studio og Boot Skin. Har et spørsmål: Hvordan skifter jeg linkene på news.ini på rainmeter? Har lyst til å ha andre sider enn de som er der. EDIT: Glemte å si hvilke programmer jeg brukte Endret 2. februar 2006 av ZeRyZoN Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) har prøvd dobbel klikk, enter og høyreklikk PÅ hva da? Holder lenge å dobbelt-klikke på ikonet i tray, og velge 'Toolbar'ZeRyZoN:Metal-looken på rainmeter var stygge greier. ellers flotters Endret 2. februar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 har prøvd dobbel klikk, enter og høyreklikk PÅ hva da? Holder lenge å dobbelt-klikke på ikonet i tray, og velge 'Toolbar'ZeRyZoN:Metal-looken på rainmeter var stygge greier. ellers flotters 5541523[/snapback] gjør det...dobbelklikker på stylen jeg vil ha og, men det skjer ingenting Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du må jo selvfølgelig 'skru på' styler-toolbar'n i explorer/ie. gå på view->toolbar i IE/explorer og skru den på der. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du må jo selvfølgelig 'skru på' styler-toolbar'n i explorer/ie. gå på view->toolbar i IE/explorer og skru den på der. 5542078[/snapback] takker....nå funker det:D har et anna problem da...jeg lasta ned den norsktv på samurize.com som funker men den vil ikke oppdatere seg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Min desktop Tar gjerne imot tilbakemeldinger om det er noe som kan bli bedre. EDIT: Glemte å si hvilke programmer jeg brukte 5541329[/snapback] Det var litt hightech Bruker du Internet Explorer? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Min desktop Tar gjerne imot tilbakemeldinger om det er noe som kan bli bedre. EDIT: Glemte å si hvilke programmer jeg brukte 5541329[/snapback] Det var litt hightech Bruker du Internet Explorer? 5542473[/snapback] Yep Bruker Opera noen ganger da, men blir Internet Explorer mest. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du ser ut til å ha en veldig likendes datamaskin, og så ødelegger du den med IE! Jeg begynner nesten å grine Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sånn ser da mitt ut for tiden: Egen Samurize config - Hver av ikonene øverst åpner et nytt hovedbilde som viser forskjellig info. F.eks. nyheter, system info og notatblokk. Ved å klikke på de to små runde knappene i TV og Vær enheten lukkes disse. Nettopp lagt til TV delen så jeg holder på å legge til flere kanaler der StyleXP - Infinite Simplicity Bakgrunn - Fant på DeviantART ObjectDock Plus med BlackOPs ikoner Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Aldri skjønt poenget med fancy desktop. Man har jo programmer over dekstopen. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Aldri skjønt poenget med fancy desktop. Man har jo programmer over dekstopen. 5545675[/snapback] Det ser pent ut selvfølgelig. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sånn ser da mitt ut for tiden: Egen Samurize config - Hver av ikonene øverst åpner et nytt hovedbilde som viser forskjellig info. F.eks. nyheter, system info og notatblokk. Ved å klikke på de to små runde knappene i TV og Vær enheten lukkes disse. Nettopp lagt til TV delen så jeg holder på å legge til flere kanaler der StyleXP - Infinite Simplicity Bakgrunn - Fant på DeviantART ObjectDock Plus med BlackOPs ikoner 5543728[/snapback] kan du poste tv configen din....hvordan virker den? må du slette norsktv.lat ofte og hvordan legger du til egne kanaler? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 KAn du poste TV-configen din dersom den er ulik fra den deafulte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå