xD^^ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 "At ease, Soldier" 5496799[/snapback] Finfint! Likte den 'sidebar'en'. Eller er det Samurize? Og, hvilken Rainlednar-ting har du brukt over kalenderen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Finfint! Likte den 'sidebar'en'. Eller er det Samurize? Og, hvilken Rainlednar-ting har du brukt over kalenderen? Sidebar'n har det utrolig fantasifulle navnet 'Desktop Sidebar' Over Rainlendar mekka jeg meg en liten enkel Samurize. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det jeg sendte til dudee var msn-adressen min, slik at vi kunne ta spørsmål fortløpende der, men har ennå ikke hørt noe fra han. Alle som vil ha hjelp med samurize kan bare be meg om msn-adresse så ordner vi det i hvert enkelt tilfelle. Ferdig opplegg for minne og cpu-belastning legger jeg til her. Bare å klippe / lime inn i configen dere bruker 5495037[/snapback] takker, fin den! min atm: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Vad tycks nu?Flotters."At ease, Soldier" 5496799[/snapback] Link til wallpaper? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Link til wallpaper? http://www.customize.org/details/43903 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Min desktop, ikke så veldig avansert, men hadde vært fint med noen tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Min desktop, ikke så veldig avansert, men hadde vært fint med noen tilbakemeldinger. 5498197[/snapback] Ser bare ut som du har en sidebar. I tillegg så liker jeg ikke at det tegnes et nytt bilde for hver av seksjonen i sidebar'en din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Min desktop, ikke så veldig avansert, men hadde vært fint med noen tilbakemeldinger. 5498197[/snapback] Ser bare ut som du har en sidebar. I tillegg så liker jeg ikke at det tegnes et nytt bilde for hver av seksjonen i sidebar'en din. 5498403[/snapback] Liker ikke sidebars jeg, skal ikke være noe på skrievbordet annet enn en smooth wallpaper Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Liker ikke sidebars jeg, skal ikke være noe på skrievbordet annet enn en smooth wallpaper 5498427[/snapback] De ordene skal du få bite i deg Bare vent på Vista med sidebar. Den kommer også til XP. Mediaplayer, RSS feeds, bildevisning osv. er helt genialt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Liker ikke sidebars jeg, skal ikke være noe på skrievbordet annet enn en smooth wallpaper 5498427[/snapback] De ordene skal du få bite i deg Bare vent på Vista med sidebar. Den kommer også til XP. Mediaplayer, RSS feeds, bildevisning osv. er helt genialt! 5498444[/snapback] Altså, hva skal jeg med mediaplayer, bildevisning osv på en liten sidebar? Vil jeg lese en rss-feed bruker jeg et program for det. Vil jeg se et bilde så liker jeg å se et bilde som er større enn 100x100px, og da bruker man såklart også et program til det. Klokke har jeg på armen, mobilen og nede i høyre hjørne. Mediaplayer-kontroll har jeg enten nederst i firefox eller direkte i mediamonkey. Har alt jeg trenger jeg Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Altså, hva skal jeg med mediaplayer, bildevisning osv på en liten sidebar? Vil jeg lese en rss-feed bruker jeg et program for det. Vil jeg se et bilde så liker jeg å se et bilde som er større enn 100x100px, og da bruker man såklart også et program til det. Klokke har jeg på armen, mobilen og nede i høyre hjørne. Mediaplayer-kontroll har jeg enten nederst i firefox eller direkte i mediamonkey. Har alt jeg trenger jeg Er ingen som tvinger deg til å bruke Vista. Jeg skal tviholde på XP i det lengste. Har ikke sett NOE i Vista som frister. Eneste er kanskje DX10, men jeg spiller ikke så mye. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 nei sidebar orker jeg ikke...er for mange overflødige ting som er der so quicklaunch, søppeldunk, bilder, weather, start knapp, trey ikons og winamp/WMP/Itunes Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Og alle som snaket om Vista her, har tydeligvis ikke prøvd det selv. Deres grav... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Og alle som snaket om Vista her, har tydeligvis ikke prøvd det selv. Deres grav... 5499107[/snapback] nå snakket jeg ikke om visa, men om Desktop Sidebar til XP Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 nei sidebar orker jeg ikke...er for mange overflødige ting som er der so quicklaunch, søppeldunk, bilder, weather, start knapp, trey ikons og winamp/WMP/ItunesGår fint ann å kvitte seg med det meste, bare å se hva jeg har på min:Søppledunk, Volum og RSS. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 5496799[/snapback] Hva heter det rainlendar skinnet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva heter det rainlendar skinnet?Lucid Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vad tycks nu?Flotters."At ease, Soldier" 5496799[/snapback] Very nice Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Very nice Takker og bukker Lenke til kommentar
Thor-Inge Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ka heter den Rainmeter skinen? Passet veldig bra med bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå