Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg sendte til dudee var msn-adressen min, slik at vi kunne ta spørsmål fortløpende der, men har ennå ikke hørt noe fra han. Alle som vil ha hjelp med samurize kan bare be meg om msn-adresse så ordner vi det i hvert enkelt tilfelle. Ferdig opplegg for minne og cpu-belastning legger jeg til her. Bare å klippe / lime inn i configen dere bruker ;)

5495037[/snapback]

takker, fin den!

min atm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Min desktop, ikke så veldig avansert, men hadde vært fint med noen tilbakemeldinger.

5498197[/snapback]

Ser bare ut som du har en sidebar. I tillegg så liker jeg ikke at det tegnes et nytt bilde for hver av seksjonen i sidebar'en din.

5498403[/snapback]

Liker ikke sidebars jeg, skal ikke være noe på skrievbordet annet enn en smooth wallpaper ;)

Lenke til kommentar
Liker ikke sidebars jeg, skal ikke være noe på skrievbordet annet enn en smooth wallpaper ;)

5498427[/snapback]

De ordene skal du få bite i deg :tease:

Bare vent på Vista med sidebar. Den kommer også til XP. Mediaplayer, RSS feeds, bildevisning osv. er helt genialt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

5498427[/snapback]

De ordene skal du få bite i deg :tease:

Bare vent på Vista med sidebar. Den kommer også til XP. Mediaplayer, RSS feeds, bildevisning osv. er helt genialt!

5498444[/snapback]

Altså, hva skal jeg med mediaplayer, bildevisning osv på en liten sidebar? Vil jeg lese en rss-feed bruker jeg et program for det. Vil jeg se et bilde så liker jeg å se et bilde som er større enn 100x100px, og da bruker man såklart også et program til det. Klokke har jeg på armen, mobilen og nede i høyre hjørne. Mediaplayer-kontroll har jeg enten nederst i firefox eller direkte i mediamonkey. Har alt jeg trenger jeg ;)

Lenke til kommentar
Altså, hva skal jeg med mediaplayer, bildevisning osv på en liten sidebar? Vil jeg lese en rss-feed bruker jeg et program for det. Vil jeg se et bilde så liker jeg å se et bilde som er større enn 100x100px, og da bruker man såklart også et program til det. Klokke har jeg på armen, mobilen og nede i høyre hjørne. Mediaplayer-kontroll har jeg enten nederst i firefox eller direkte i mediamonkey. Har alt jeg trenger jeg ;)

Er ingen som tvinger deg til å bruke Vista. Jeg skal tviholde på XP i det lengste. Har ikke sett NOE i Vista som frister. Eneste er kanskje DX10, men jeg spiller ikke så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...