Caddy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Min foreløpige desktop.... Den lilla arkfanen Tray funker ikke som den skal, så da må jeg leve med startmenyen litt til.... Skrivebordet tenkte jeg også å rydde litt opp i, plassere alt i menyene... Evt få opp no diskstats og cpu/minne... Båndbredde må jo også til... Oppdatering: Fant ut av at det var en sånn Fly-Out meny her.... Screenshot Endret 11. august 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 edit:når kommer desktopen din som du snakket om? Det blir minst en uke til, og sikkert en del lenger. Skal flytte snart, og før jeg får alle sakene på plass får jeg ikke moddet den ferdig OT: Noe som minner meg på: Ingen som tilfeldigvis vet om en billig hybel i Oslo? Gjerne nær sognsvann Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Min foreløpige desktop.... Den lilla arkfanen Tray funker ikke som den skal, så da må jeg leve med startmenyen litt til.... Skrivebordet tenkte jeg også å rydde litt opp i, plassere alt i menyene... Evt få opp no diskstats og cpu/minne... Båndbredde må jo også til... Oppdatering: Fant ut av at det var en sånn Fly-Out meny her.... Screenshot Den arkfane greia, hvordan fikk du til den? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 [fjernet masse rart] Den arkfane greia, hvordan fikk du til den? ja hvordan fikk du til den gleder meg torsoli Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Arkfanene er ObjectDock Plus Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Arkfanene er ObjectDock Plus det der må man kjøpe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Min desktop, helt clean - takler ikke noe anna... PS! Yey! RBK vant! Likte ikon'ene din veldig godt. Har du en kilde? Finnes de også som Shell32.dll? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Min desktop, helt clean - takler ikke noe anna... Hvorfor har du snarvei til IE i start-menyen når du bruker Opera? Høyreklikk på "Taskbar". Velg "Properties". Velg "Start Menu", "Customize". På "Show on Start Menu" velger du Opera i drop-down-menyen. EDIT: Leif + Leif = Leif*2. Bilde: Endret 12. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Arkfanene er ObjectDock Plus det der må man kjøpe *hviske noe om p*ratk*piering* Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Her er min. Dual-skjerm oppsett. Ingenting fancy på den til venstre, da den alltid er dekket med opera likevell. Samurize med god blandings av forskjellige config'er. Dessverre finnes det få gode skins til Trillian etter min mening. Så den får være som den er. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Arkfanene er ObjectDock Plus det der må man kjøpe *hviske noe om p*ratk*piering* *host..hvor får man..host..tak i den* Endret 13. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Arkfanene er ObjectDock Plus det der må man kjøpe *hviske noe om p*ratk*piering* *host..hvor får man..host..tak i den* Ikke få denne tråden stengt nå da Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Post heller bilder av XP Desktop Mods Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) *host..hvor får man..host..tak i den* *host-hark...errmm...DC++..HARKHARKogwe..ÆÆÆÆ..HARK* Endret 13. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *host..hvor får man..host..tak i den* *host-hark...errmm...DC++..HARKHARKogwe..ÆÆÆÆ..HARK* FY!!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *host-hark...errmm...DC++..HARKHARKogwe..ÆÆÆÆ..HARK* vitsen med det der? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *host..hvor får man..host..tak i den* *host-hark...errmm...DC++..HARKHARKogwe..ÆÆÆÆ..HARK* .. hva er det vi prater om forresten? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ..og da glemmer vi det der. Vil nødig se denne fine tråden stengt pga av sånt dilldall! Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Min desktop, helt clean - takler ikke noe anna... PS! Yey! RBK vant! Likte ikon'ene din veldig godt. Har du en kilde? Finnes de også som Shell32.dll? De er vel ikke i shell32.dll format enda dessverre - men det kommer! Følg med på Pastels shell32.dll tråd på Neowin Hjemmesiden til Marvilla som lager Pastels finner du her: http://www.marvilla.us/sampleicons.html Ellers ligger de i IconPackager-format her: http://www.deviantart.com/deviation/7755982/ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 FY!!! *spamme masse sider sånn at ingen ser det* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå