padda Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Noen som vet om en god Rainlendar-plugin til Samurize, så jeg slipper å kjøre begge programmene hver for seg? Har lett, men finner ingenting.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Prøv denne: (XP PRO eng. SP2) 5365620[/snapback] hvilket prog må man åpne i....får ikke som exe fil patchen fra neowin funker ikke Endret 13. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hvilket prog må man åpne i....får ikke som exe filSleng den i \windows\system32\ og si nei til "feil"-meldinga som kommer opp. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 And the road goes on for all eternity. Bildet er litt modifisert, tok vekk alle taskbarikonene (trenger ikke se mine 100 millioner kjørende programmer ) EDIT: Må endre fila, ble litt stor EDIT: Der ja Bildet finnes her om noen er interesserte. 5417498[/snapback] Hvordan theme er det du har der?? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hvilket prog må man åpne i....får ikke som exe filSleng den i \windows\system32\ og si nei til "feil"-meldinga som kommer opp. 5433753[/snapback] kanke slette den uxtheme fila som er der fra før...står at den er i bruk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Her er min nåværende desktop. Er borte, så jeg har ikke min egen skjerm, derfor har jeg ikke 1280x1024 som oppløsning. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 kanke slette den uxtheme fila som er der fra før...står at den er i bruk Hvorfor bruker du ikke patchen?Patch Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Enkelt og pent Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Enkelt og pent 5442019[/snapback] Enkelt? - Mange ikoner. Pent? - Smakssaks, mer, rent. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 La til objectdock, så litt bedre ut nå. Skal se om jeg finner ett matchende rainmeter-skin, så jeg får opp litt info også... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) kanke slette den uxtheme fila som er der fra før...står at den er i bruk Hvorfor bruker du ikke patchen?Patch 5441961[/snapback] DOH...... hadde glemt at jeg ikke måtte sette inn XÅ cd kaffelefs: burde ha et anna skin på taskbaren for d dere er STYGT! Endret 15. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 kaffelefs: burde ha et anna skin på taskbaren for d dere er STYGT! Vet, jobber med saken. Prøver å få objectdock til å erstatte taskbar'en, men har problemer med å få opp ikonene i systray. Blir nok til at jeg kryper til korset og legger til ett nytt windows-theme, men prøver litt til først Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ny (etter formatering ): Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvor lenge siden var det jeg postet her sist? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 noen som kunne lage en nybegynner guide om hvordan modde windows? hadde vært fint det, siden jeg ikke har så mye peiling på programmering.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Du trenger ingen programmeringskunnskaper for å gjøre dette. Dessverre så er hosten min nede så jeg kan ikke gi deg en link til en guide jeg skrev for en stund siden. Men les første post så kanskje du finner noe interessant. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) noen som kunne lage en nybegynner guide om hvordan modde windows? hadde vært fint det, siden jeg ikke har så mye peiling på programmering.. 5457778[/snapback] skal vi se, jeg lagde en guide for en stund siden men den sletta jeg : last ned patch: herfra...helst den nederste instaler patchen, husk å ta ut windows cd hvis den står i, patchen må instaleres opp til 2 ganger(ikke alltid). lest ned skinz (xp visulastyles) extract skinza til de ligger i KUN en under mappe(dårlig forklart) og legg de i C:\windows\resources\themes..... GL & HF EDIT: jeg lasta ned objectdock plus (ikke spørr hvordan ) og når jeg har den på autohide så tar det lang tid før den kommer opp eller går ikke, jeg har alt på fast så jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre...noen som har tips? Endret 18. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jepp. Bakgrunn: Streaks in the Sky. Visual style: Area 04. Programmer: Samurize og Rainlednar, og Y'z toolbar. (Vises ikke) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Update, gi response plz: (skjekk Objectdock...ikke så mange ikoner ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå