Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Vil du kvitte deg med ikonet øverst i hjørnet på Firefox/Thunderbird? You can change Firefox's default window icon to any icon you want, by following these steps: 1. Go to the folder you installed Firefox in (e.g. C:\Program Files\Mozilla Firefox\) and then go to the subfolder chrome. 2. While in chrome, create a new subfolder called icons, then go to that folder and create yet another subfolder called default. The full path to this folder could be C:\Program Files\Mozilla Firefox\chrome\icons\default\. 3. Choose the icon you want to use (on Windows use .ico files, on Linux use .xpm files) and then place it in this folder and rename it to main-window.[ext], e.g. main-window.ico on Windows and main-window.xpm on Linux. In addition to the main window, you can also change the icon on the Bookmark Manager and JavaScript Console. The icon names are bookmark-window.[ext] and jsconsoleWindow.[ext], respectively. After this is done, restart Firefox and you should be able to see your chosen icon in the title of the browser windows. Samme med Thunderbird, bare andre navn. Alle ikonene ligger i zip-fila. Screenshot: Endret 4. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Herregud, det blir for mye, orker ikke laste det ned om 20 dager igjen ffs! Dessuten, jeg er fornøyd med det jeg har...orker ikke modde mer på dette drittet lengre Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Herregud, det blir for mye, orker ikke laste det ned om 20 dager igjen ffs! Dessuten, jeg er fornøyd med det jeg har...orker ikke modde mer på dette drittet lengre Laste ned hva da om 20 dager? Tenker du på Styler? Du må ikke slutte å bruke det etter 20 dager. Du får bare melding om at shareware-perioden har gått ut nå du booter maskina, og du får bare lov å bytte skin en gang per start av programmet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg mente skyggene på ikonene. Så ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg mente skyggene på ikonene. Så ikke helt bra ut.Skygger? jeg har ikke verdens beste skjem her, så du kunne kanskje gi et eksempel? Endret 4. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Alt jeg gjør for deg Tordenflesk Noen idè på hva dette kan være? Endret 4. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 trenger forslag til hva jeg kan ha i samurize for jeg syns desktoppen min er litt for "blank"...noen forslag (samurize.com er nede) desktop: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg mente skyggene på ikonene. Så ikke helt bra ut.Skygger? jeg har ikke verdens beste skjem her, så du kunne kanskje gi et eksempel? 5385002[/snapback] Ikonene til TV-kanalene er ikke gjennomsiktig i kantene, derfor skjærer den mørke gråfargen med de svarte skyggene. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 trenger forslag til hva jeg kan ha i samurize for jeg syns desktoppen min er litt for "blank"...noen forslag (samurize.com er nede) desktop: 5385138[/snapback] Vel for det første, kvitt deg med standard skriften i Samurize dsom viser Temperatur etc, og ikke legg de der nede. Ha de oppe ett sted.... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Ikonene til TV-kanalene er ikke gjennomsiktig i kantene, derfor skjærer den mørke gråfargen med de svarte skyggene. å sånn ja. Av en eller annen grunn lagrar ikke Photoshop de gjennomsiktige png-filene ordentlig. Får prøve med gif. EDIT: Hjalp ikke nei, nå ble de hvite istedenfor svarte. Endret 4. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Noen idè på hva dette kan være?Mulig installasjons-fila er ødelagt. Tøm temp-mappa, last ned Styler på nytt. Prøv igjen. Endret 4. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 trenger forslag til hva jeg kan ha i samurize for jeg syns desktoppen min er litt for "blank"...noen forslag (samurize.com er nede) desktop: 5385138[/snapback] Vel for det første, kvitt deg med standard skriften i Samurize dsom viser Temperatur etc, og ikke legg de der nede. Ha de oppe ett sted.... 5385173[/snapback] skrift burde jeg bruke? har vært inne på dafont for å se om e fant noe, men var ikke noe spess der som e fant Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heisann Her er min desktop Syns dere? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heisann Her er min desktop Syns dere? Hadde vært greit med et bilde Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Nå ligner desktopet mitt nokså likt..men men, skal vel forhåpentligvis oppdatere det snart .. Endret 4. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
Faris Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Til deg som lurte på om jeg kunne poste desktopen min, fant den her: pixelgirlpresents.com Utrolig mange fine desktops her Lenke til kommentar
Marti Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Heisann Her er min desktop Syns dere? Hadde vært greit med et bilde 5385334[/snapback] Lenke til kommentar
Spar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tordenflesk, hvordan klarer du å skifte bilde på for eksempel uTorrent? Jeg prøvde, men så kommer den kjøpe tingen vettu... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mein desktop. 14TEGN! EDIT: Eneste jeg trenger nå er et passende MSN-skin. Noen som vet om et hvitt et? 5388095[/snapback] Personlig synes jeg ikke ikonene, eller (winamp?/mediaplayer? (så ikke skikkelig ) så noe bra ut) Er jo to helt forskjellige stiler. Du burde også gå til anskaffelse av ObjectDock. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hvor laster dere ned ikoner til programmer? Slike dere har på skrivebordet. Endret 5. januar 2006 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå