Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Comments please1. "gjemme" ikonene i tray2. Teksten på bakgrunnen blander seg med Samurize'n 3. Skru av "Show playlist item numbers in Playlist Editor" i Winamp 4. Dra taskbaren ned et par-tre hakk. 5. Kvitte deg ned snarvei-pilene. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Samurize ikonet har forsvunnet (etter ønske), men jeg vil ha det tilbake... Hvordan gjør jeg det?Du mener det som er i tray?Åpne opp Config.exe i Samurize-mappa. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Comments please Hva med å kvitte seg med hele Quick lunch baren? Er ganske sikker på at det er navnet til de ikonene høyre for "start" knappen din. Jeg har for min del hvertfall aldri brukt dem og de tar bare opp unnødvendig plass synes nå jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 kom aldri noen sånn melding jeg tok bare å renama den uxthemen som var i bruk og pasta den nye og sletta den gamle når jeg hadde boota. 5365765[/snapback] http://www.lucifiar.net/download/nw_uxpatcher.zip Kjør den i steden du. 5366501[/snapback] har prøvd den og og StyleXP. får error der og. aner ikke hva som er feil ... Doh! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeese dere er så nøye! Endret 1. januar 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 har prøvd den og og StyleXP. får error der og. aner ikke hva som er feil ... Doh! Prøvd andre VS? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeese dere er så nøye! 5367175[/snapback] Du vil ikke poste det TV-guide-greiene? Sunes det var fett! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Spør torden, rippof av hans Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tordenflesk vil du poste det som ligner på Impetus sitt? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Noen som vet hvordan jeg kan få denne til å fungere på min maskin? http://www.customize.org/details/36634 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Tordenflesk vil du poste det som ligner på Impetus sitt?Det har jeg ikke lengre, men du finner det sikkert lengre bak i tråden. Endret 1. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Da kan vel Impentus poste sitt? Stess å lete gjennom så mange sider. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har et problem med at fargen på ikonteksten er hvit, hvordan får jeg byttet dette?[/size]Skift bakgrunnsfargen til en lys farge. Da pleier den å skifte til svart. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Stress å zippe og uploade også Zevz, tar deg 1 min å titte gjennom de 10 forrige trådene Lenke til kommentar
Spar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Impetus, hva gjør du for å skifte temaet på xp? Er det Windowsblinds? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Impetus, hva gjør du for å skifte temaet på xp? Er det Windowsblinds? 5367997[/snapback] Som Tordenflesk ville skat d : Uxtheme patch (gooooooooooooogle) Kmaikazesmurf: winamp knappene funker ikke da Endret 1. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 har prøvd den og og StyleXP. får error der og. aner ikke hva som er feil ... Doh! Prøvd andre VS? 5367420[/snapback] ja testa akkurat noen andre, samme feilmelding... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du er gått over til en lysere stil ja, pent, men likte ikke bakgrunnenTok meg 5-10 min, experimenterer fortsatt litt med forskjellige bakgrunner.EDIT: Noe bedre?: 5361837[/snapback] Du kunne ikke tenke deg å gi en link til den visual stylen? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Du må ha programmet som gjør at knappene funker dudee Men ..eh, hva gjølr den egentlig? Jeg har kjørt det og unpatcha eller noe sånt, hva er det man gjør med det ? Endret 1. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Impetus, hva gjør du for å skifte temaet på xp? Er det Windowsblinds? 5367997[/snapback] Som Tordenflesk ville skat d : Uxtheme patch (gooooooooooooogle) Kmaikazesmurf: winamp knappene funker ikke da 5368111[/snapback] prøv å putte denne fila i "plugins"-mappa til samurize... av en eller annen grunn kom den ikke med i oppsettet tidligere WaC_126.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå