Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Vel, fikk prøvd meg på en lysere desktop jeg og, her er resultatet:edit: hjelp får helt vondt i øya av den desktopen hehe, øya mine tåler alt btw: fornøyd med denna da? Orker ikke ordne noe på minst en uke nå Endret 1. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vel, fikk prøvd meg på en lysere desktop jeg og, her er resultatet:edit: hjelp får helt vondt i øya av den desktopen hehe, øya mine tåler alt btw: fornøyd med denna da? Orker ikke ordne noe på minst en uke nå 5365143[/snapback] Hvilke ikoner er det? Nice! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvilke ikoner er det?Nice! http://www.customize.org/details/39695 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 har funnet et fint Vista theme eller visual style da om du vil på deviantart, men får en forbanna feilmelding uansett hva jeg gjør. hadde en patchet uxtheme.dll i utgangspunktet, testet så med en original, funka fremdeles ikke. noen som har noen tips.. jeg vil bare ha et fint vista theme, ikke noe mer.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har du prøvd å legge themet i C:\WINDOWS\Resources\Themes? Mener jeg hadde et lignende problem, da la jeg bare selve theme inn der. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Prøv denne: (XP PRO eng. SP2) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Here (should) be everything needed for my Vista theme for Aeroshell. First, you'll need to have downloaded and installed Then, download my ZIP package. Unizp and place the folders inside your Samurize folder. Everything should fall into place. Open the Instance Manager, launch the Theme Loader config then choose "Vista" from the list. You may have to apply it twice. If anything doesn't seem to work, or be missing, let me know. ------- Ta deg tid til å lese readme Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ta deg tid til å lese readme 5365623[/snapback] Readme er like feigt som å lese bruksanvisningene til IKEA Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Prøv denne: (XP PRO eng. SP2) 5365620[/snapback] takker, skal teste den nå. Here (should) be everything needed for my Vista theme for Aeroshell.First, you'll need to have downloaded and installed Then, download my ZIP package. Unizp and place the folders inside your Samurize folder. Everything should fall into place. Open the Instance Manager, launch the Theme Loader config then choose "Vista" from the list. You may have to apply it twice. If anything doesn't seem to work, or be missing, let me know. ------- Ta deg tid til å lese readme 5365623[/snapback] var ikke noe read me med tror forresten du snakker om et annet theme, mitt heter Aero_5270_Pack_v_1_1 . EDIT Men faen da.. funka ikke nå heller, fikk samme feilmelding. har ikke drevet noe med no themes siden jeg la inn windows for en 3 måneder siden så det bør jo ikke være noe krøll med det. jeg har windows xp pro sp2 engelsk hvis det har noe å si. Endret 1. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du beholder den endrede fila når Xp spør deg om du vil bytte tilbake til den originale fila + du tar en restart? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 kom aldri noen sånn melding jeg tok bare å renama den uxthemen som var i bruk og pasta den nye og sletta den gamle når jeg hadde boota. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Har nå fått straffen for å være kjip med dere... Etter at windowsblinds krasjet dataen min hadde jeg ingen steder å finne tilbake winamp-scriptet mitt... Har rekonstruert oppsettet mitt ganske bra nå, og legger ut alt som trengs (inkl knapper o.l. til winamp) åpent til alle som vil ha det. denne gangen er det ikke jeg selv som har skrevet noe, men bruker bare andre sine programmer, og kred. for disse må gå til de som føler at de skal ha det. remi.zip Endret 1. januar 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 kom aldri noen sånn melding jeg tok bare å renama den uxthemen som var i bruk og pasta den nye og sletta den gamle når jeg hadde boota. 5365765[/snapback] http://www.lucifiar.net/download/nw_uxpatcher.zip Kjør den i steden du. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvor kan man finne samurize filer? samurize.com er under arbeid. Skal modde Vista 5270... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Dobbelpost.... Endret 1. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvilke ikoner er det?Nice! http://www.customize.org/details/39695 5365366[/snapback] Jeg er litt ny i dette med ikonmodding, men må jeg bruke et program e.t.c for å få disse til å funke på f.eks min datamaskin? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvilke ikoner er det?Nice! http://www.customize.org/details/39695 5365366[/snapback] Jeg er litt ny i dette med ikonmodding, men må jeg bruke et program e.t.c for å få disse til å funke på f.eks min datamaskin? 5366654[/snapback] Iconpackager f.eks. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Samurize ikonet har forsvunnet (etter ønske), men jeg vil ha det tilbake... Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Comments please 5366846[/snapback] Stilig! Her er min, den er kanskje for enkel? Har et problem med at fargen på ikonteksten er hvit, hvordan får jeg byttet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå