Potetdamen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 den var fin den.. min eller? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ja..vs`en din var ganske kul Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Min Desktop Ja, Jeg er en ATI fan Endret 10. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 min desktop nå for tiden her wb:longhorn m4 plex rainlendar:ripped samurize:selvlaget sak bakgrunn:Calvin Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 min desktop nå for tiden her wb:longhorn m4 plex rainlendar:ripped samurize:selvlaget sak bakgrunn:Calvin er det virkelig Windows??? hvor får jeg taki allt dette dere bruker ? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 er det virkelig Windows??? hvor får jeg taki allt dette dere bruker ? ja..les igjennom posten, så finner du ut Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Min Desktop Ja, Jeg er en ATI fan Bruker du faktisk alle de ikonene til daglig? Kanskje på tide med et ryddesjau? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Min Desktop Ja, Jeg er en ATI fan Bruker du faktisk alle de ikonene til daglig? Kanskje på tide med et ryddesjau? Gidder aldri å fjerne dem men bruker mesteparten av de ja. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 synes også han hadde en del ikoner på skrivebordet ja.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 *magnus* hadde litt unødvendige ikoner på skrivebordet sitt etter min mening. mapper, og tekstdok og sånne ting trenger ikke å ligge på skrivebordet egentlig, bare snarveier til ikoner, også synes jeg det er litt unødvendig den måte folk stiller opp ikonene sine på. liksom rundt om kring å i hytt og pine. vet ikke om dere har sett min desktop enda, men jeg synes selv at jeg har en ganske så ryddig desktop. noen ikoner har jeg ja, men etter min mening er det nødvendige ikoner. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) jeg synes det er ryddigere med eks spillene på høyre side, programmer osv på venstre sider å mapper i midten EDIT: å masse av de prgrammene jobber jeg med ( OFP ) så jeg bruker nesten alle Endret 10. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ny desktop: her wb:longhorn slate 4051 samurize:modifisert versjon av den configen cobram laget rainlendar:moderna modded bakgrunn:BioDraft andre ting:ObjectDock tror jeg kommer til å trives med denne desktopen en stund Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Desktop'ene dine kommer seg nå t0mm3n^_.. Klar forbedring siden den første jeg så må jeg si Jeg skrur på ny desktop selv, men gjenstår en hel del arbeid. Skal poste den her når jeg er ferdig med den. Det er forresten veldig artig å se desktop'ene som blir postet her; det er spennende og det inspirerer til egen modding Endret 10. august 2004 av torsoli Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Det er forresten veldig artig å se desktop'ene som blir postet her; det er spennende og det inspirerer til egen modding Ja. Elsker det jeg og. Mon tro om jeg skal poste den nye desktopen. EDIT: Nei. Trenger shell32-ikoner for sp2. Det er mangelvare. Endret 11. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jeg har ingen plass å legge ut bildene mine på nettet..Har ikke hjemmeside e.l Vet dere om ett album eller noe sånt der jeg kan legge bildene? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 www.start.no tilbyr gratis hjemmeside. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 legg link til denne posten i signaturene deres da! må få flest mulig folk til å poste desktopene sine her,er liksom ikke fullt så skøy når det bare er en gjeng på 3-6 stykker som poster desktopene her når de har "bygget" et nytt,og det ser ut som noen har sluttet å poste her.men det er jo mange som poster her en gang i blandt. så legg link i signatur,sånn som jeg har gjort for "lenge" siden Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) OT..: har sp2 for win xp pro NO kommet ennå? edit: hmm legge link sier du? jaja, kan jo alltids gjøre det! Endret 11. august 2004 av torsoli Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) OT..: har sp2 for win xp pro NO kommet ennå? edit: hmm legge link sier du? jaja, kan jo alltids gjøre det! flink gutt edit:når kommer desktopen din som du snakket om? Endret 11. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Min desktop, helt clean - takler ikke noe anna... PS! Yey! RBK vant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå