Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*magnus* hadde litt unødvendige ikoner på skrivebordet sitt etter min mening. mapper, og tekstdok og sånne ting trenger ikke å ligge på skrivebordet egentlig, bare snarveier til ikoner, også synes jeg det er litt unødvendig den måte folk stiller opp ikonene sine på. liksom rundt om kring å i hytt og pine. vet ikke om dere har sett min desktop enda, men jeg synes selv at jeg har en ganske så ryddig desktop. noen ikoner har jeg ja, men etter min mening er det nødvendige ikoner.

Lenke til kommentar

Desktop'ene dine kommer seg nå t0mm3n^_.. Klar forbedring siden den første jeg så må jeg si :thumbup:

 

Jeg skrur på ny desktop selv, men gjenstår en hel del arbeid. Skal poste den her når jeg er ferdig med den. :cool:

 

Det er forresten veldig artig å se desktop'ene som blir postet her; det er spennende og det inspirerer til egen modding :yes:

Endret av torsoli
Lenke til kommentar

legg link til denne posten i signaturene deres da!

 

må få flest mulig folk til å poste desktopene sine her,er liksom ikke fullt så skøy når det bare er en gjeng på 3-6 stykker som poster desktopene her når de har "bygget" et nytt,og det ser ut som noen har sluttet å poste her.men det er jo mange som poster her en gang i blandt.

 

så legg link i signatur,sånn som jeg har gjort for "lenge" siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...