Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Fuzzy: Dudee: Og til slutt litt oppdatering på min egen Endret 28. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har hørt og erfart at slike programmer lett kan gjøre PCen stabil. Eller? Har noen planer om å modde desktopen min litt etter reformatering. Hva er å anbefale? Prøvde Samurize, men skjønte lite av det. StyleXP og den bølinga fra den produsenten har jeg dårlig erfaring med. Talisman så veldig greit ut, men er det stabilt? Det verste jeg vet er ustabile PCer som til syvende og sist krever en reformatering.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har fått det for meg at vista ser kulere ut enn xp, syns det ser mer "slim" og stilfult ut......dermed fiksa jeg opp så xp`en ligna litt:P Skinnet Miranda msn med vista glass skin og lagt inn crystal xp vista mod, deretter sletta det slik at bare visual theme ligger igjen....dermed bruker ikke systemet mer minne enn vanlig xp, kanskje mindre og. Versjon 1.0 http://www.e5150.org/mats/bilder/dekstop2.jpg En versjon der alt ble "vista" http://www.e5150.org/mats/bilder/vista%20look.JPG Endret 28. desember 2005 av darkz Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har hørt og erfart at slike programmer lett kan gjøre PCen stabil. Eller?Mente du Ustabil? Nei det er bare tull at disse programmene skulle gjøre pc'n ustabil. Mulig det var sånn når Win 98 var det freeesheste du kunne få, men sånn er det langt i fra nå lenger.StyleXP og den bølinga fra den produsenten har jeg dårlig erfaring med.Du trenger strengt talt ikke Style XP. Bare å kjøre en liten Patch så kan du bruke usignerte Visual Styles uten at du trenger å bruke sånne dritt-programmer som StyleXP. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Mente ustabil.. Det var faktisk med Win98 jeg fikk erfaringen! Men andre ord, blir nok litt desktopmodding på meg i morgen.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Min erfaring er at windowsblinds kan krasje maskinen din. dette skjedde med både meg og "spar" for ca en uke siden kostet meg 2 omformateringer av systemdisken før jeg fant ut hvem synderen var... Symptomet er at taskbaren med satrtmeny og alt blir rett og slett borte! Dette gjelder også i sikkermodus. Mulig at dette skyldes at jeg har en sån hmmm-hmmm-versjon av programmet, men advarsel er herved avlevert. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ja, den erfaringa har jeg desverre. Var vel spesielt WindowBlinds jeg tenkte på faktisk. Etter det er jeg veldig varsom med Shell-modifikasjoner! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Shell-modifikasjoner? Siden når var WB en shell-mod? såvidt jeg vet legger den seg bare over XP sitt standard-shell som en våt sakko-sekk. Visual Styles er akkurat det samme som kommer med XP. Teletøbbi skin-et er altså en Visual Style. Helt trygt å bruke de. Endret 28. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vel, ikke bruk windowblinds da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Bare brukte den betegnelsen litt i farta.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 www.crystalxp.net Der er det mange kule shellpacks, som er stabile og raskere enn orginalen:P Og om du ikke vil ha alt stæsjet, så slett det og visual styles er det eneste som er igjen.....deretter kan du leke med litt andre effekter som samurize og anna småtteri til å pynte opp desktop med......har aldri lik WB og andre style xp programmer som går i bakrgunnen og henger seg ved jevne mellomrom:P Winamp gadget med samurize: http://www.e5150.org/mats/bilder/desktopsamurize.jpg Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tordenflesk: hva har du gjort for å få til winamp på skrivebordet? min nå for tiden, wallpaperet er bare "sånn i farta" så hvis noen har noe bedre så plz post Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var ikke liten den object/Y'z docken der akuratt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Tordenflesk: hva har du gjort for å få til winamp på skrivebordet?Er vel der Winamp pleier å være? Endret 28. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Tordenflesk: hva har du gjort for å få til winamp på skrivebordet?Er vel der Winamp pleier å være? 5350346[/snapback] sry EDIT: åssen har du fått winamp "pinned 2 desktop" hvis d er d du har gjort? Impetus90: har nettopp formatert og hoper seg opp Endret 28. desember 2005 av dudee Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Impetus90: hvordan adda du firefox skinet du la ut på forige side? anbefales ... Endret 28. desember 2005 av dudee Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Verktøy>Temaer Dra firefox skinnet over i ruta Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) EDIT: åssen har du fått winamp "pinned 2 desktop" hvis d er d du har gjort?Har ikke pin'a den nei.EDIT: Æsj, måtte slutte med å bruke det skin'et. Winamp monga i to-og-tredve graders vinkelsliper. Assertion Failed-feilmelding. *Lei seg* Endret 29. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 leit å høre... siden d bare er lov med skins på firefox 1.2 så tenkte e å bytte til det, er det noen som vet hvor e finner d? HAR GOOGLA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 leit å høre... siden d bare er lov med skins på firefox 1.2 så tenkte e å bytte til det, er det noen som vet hvor e finner d? HAR GOOGLA 5351946[/snapback] Da lurer jeg på hvilken google du bruker :!: Magi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå