Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tordenflesk: Lurte på om du kunne poste configen din? Du har noen ting jeg vil "låne"  ^^
Forresten, hvilken RSS er det du abbonerer på til høyre der?
Overklokking.no, programmer.no, hardware.no, Gamer.no, digg.com, VG innen/utenriks-nyheter, VG "Rampelys" og også en hel haug med pod/vidcast. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Er det bare med meg, eller skjer det med dere også at tv-programmet av og til ikke oppdaterer seg på en eller to dager?!?!?!? Begynner å bli litt frustrert over det nå :dontgetit:

 

Må bare si også, wtf skal du med været på pcn din? Jeg går aldri ut uansett, og om jeg skal så skrur jeg på Tv2 og ser på de vakre pigene der :) Isåfall...

Endret av Spar
Lenke til kommentar
Er det bare med meg, eller skjer det med dere også at tv-programmet av og til ikke oppdaterer seg på en eller to dager?!?!?!? Begynner å bli litt frustrert over det nå  :dontgetit:

5346291[/snapback]

Det er bare deg.

5346298[/snapback]

 

Nope, skjer med meg og, blitt så frusterende at jeg har byttet til det danske KabelTV skriptet.

 

edit: Hvilket er 10 ganger bedre da det streamer fra nettet istedet for å laste ned en fil hvert 5 min. KabelTV oppdateres ca hvert 20 sek, og nei, det bruker ikke mye nett kapasitet

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Er det bare med meg, eller skjer det med dere også at tv-programmet av og til ikke oppdaterer seg på en eller to dager?!?!?!? Begynner å bli litt frustrert over det nå  :dontgetit:

5346291[/snapback]

Det er bare deg.

5346298[/snapback]

 

Nope, skjer med meg og, blitt så frusterende at jeg har byttet til det danske KabelTV skriptet.

 

edit: Hvilket er 10 ganger bedre da det streamer fra nettet istedet for å laste ned en fil hvert 5 min. KabelTV oppdateres ca hvert 20 sek, og nei, det bruker ikke mye nett kapasitet

5346657[/snapback]

 

 

Interrisert i å gi meg en link muligens?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...