Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke. Men han kjører...ikke Win.

Darx - Jeg har ikke orket å rote frem alle de greiene du ba om. Driver med så mye småtull om dagen.

5290968[/snapback]

Hvorfor poster han her da?

5291764[/snapback]

Hmm. Nå er det ikke sikkert han kjører et annet OS. Jeg bare mener at han sa det. Ikke stol på meg du. Unnskyld. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tordenflesk: får ikke helt tv configen til å funke, den vil ikke hvis hva som kommer (file not found) eller så er desktopen min her:

5289301[/snapback]

Samme her, fant grunnen. "D:\Programfiler\Samurize\Skins\NorskTV\NorskTVTV3 Norge.txt"

Tordenflesk glemte nok å legge ved en mappe eller 2

Lenke til kommentar
Er ikke det litt vel mørkt da Tordenflesk  :dontgetit:  ? Hadde aldri klart å sett inni noe svart sånn som det hele dagen. Det er min mening :) Liker ting som er litt farge på jeg :) (nei...ikke gay allikavel..)

5298539[/snapback]

Tror du jeg sitter å stirrer på dektopen min hele dagen? er ikke sååå stolt av den. Gjør annet på PC'n også. Svart er også den fargen som er mest behagelig for øyet hat jeg hørt.

Lenke til kommentar
sitter nå å ser "the aprentise" på tv norge, men ekke d som står på configen :S litt hjelp  og klokka var 2040 og står på config at kl. 19 kommer 123 oppusing :S

5298598[/snapback]

Ser du har fjerna "sist oppdatert". det er faktisk den som oppdaterer TV-guiden. legg inn configen på nytt du.

5298673[/snapback]

den er der jeg har bare gjort texten "usynelig" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...