Left Blank Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 http://mia.hotbitches.org/desk6.jpg <3 vista theme Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 buttonsa tok jeg fra samurize.com. For å få de til å virke, må du lage script eller finne de selv... 5265187[/snapback] Kan du poste scriptet her? Tror jeg har en slags WMP-plugin hvor jeg kan sette inn resterende tid, sangtittel osv., men har ikke sett noe slikt... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) buttonsa tok jeg fra samurize.com. For å få de til å virke, må du lage script eller finne de selv... 5265187[/snapback] Kan du poste scriptet her? Tror jeg har en slags WMP-plugin hvor jeg kan sette inn resterende tid, sangtittel osv., men har ikke sett noe slikt... 5268750[/snapback] Hehe...nei De får du ikke, må gjøre litt jobb selv Btw, nå har jeg oppdatert desktopet litt Endret 8. desember 2005 av Spar Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hm, ok. Kan du gi meg noen tips til hvor jeg skal begynne, hvilke sider jeg kan oppsøke, osv.? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 samurize.com er en god start Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann! Slenger inn oppdatert bilde av desktop Programmer i bruk: *Windowsblinds *Reinlendar *Samurize Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 homemade all the way (bortsett fra VS da, den knabba e fra TORDENFLESK) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 homemade all the way (bortsett fra VS da, den knabba e fra TORDENFLESK) 5273197[/snapback] Faen så vondt det må være å se på. Fikk vondt i øynene etter 3 sekunder. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 nesj.....klarer meg fint jeg..... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 nesj.....klarer meg fint jeg..... 5273577[/snapback] Jeg og synes det var rotete og fælt. Hadde aldri klart å hatt ett sånt skrivebord Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann!Slenger inn oppdatert bilde av desktop Programmer i bruk: *Windowsblinds *Reinlendar *Samurize 5272351[/snapback] Ser at du har dei samme play/stop/pause/forward/backwards-knappene som Spar har. Altså har han ikke laget dem selv . Er du villig til å si hvor du fant dem? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 homemade all the way (bortsett fra VS da, den knabba e fra TORDENFLESK) 5273197[/snapback] Det var helt grusomt. Så masse sånn små msn-figurer langs de svarte linjene, men var jo nesten umulig å se dem Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 homemade all the way (bortsett fra VS da, den knabba e fra TORDENFLESK) 5273197[/snapback] Det var helt grusomt. Så masse sånn små msn-figurer langs de svarte linjene, men var jo nesten umulig å se dem 5274075[/snapback] d var med vilje Lenke til kommentar
Spar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann!Slenger inn oppdatert bilde av desktop Programmer i bruk: *Windowsblinds *Reinlendar *Samurize 5272351[/snapback] Ser at du har dei samme play/stop/pause/forward/backwards-knappene som Spar har. Altså har han ikke laget dem selv . Er du villig til å si hvor du fant dem? 5273977[/snapback] Eh...ja vi har de samme knappene! De ligger på samurize.com! Alle kan jo hente hvis de vil? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er nybegynner på dette men har fått til litt... Hvordan får man tak i Norsk vær, nermere bestemt Trondheim og går det ann å bruke flere configs i Samurize, i så fall hvordan? Takker for svar Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann!Slenger inn oppdatert bilde av desktop Programmer i bruk: *Windowsblinds *Reinlendar *Samurize 5272351[/snapback] Ser at du har dei samme play/stop/pause/forward/backwards-knappene som Spar har. Altså har han ikke laget dem selv . Er du villig til å si hvor du fant dem? 5273977[/snapback] Eh...ja vi har de samme knappene! De ligger på samurize.com! Alle kan jo hente hvis de vil? 5274100[/snapback] Hmm. Er det jeg som er helt dum? SKjønner bare ikke hvorfor jeg ikke kan få en link til en side på samurize.com. Jeg veit liksom ikke helt hva jeg skal søke på. Kan jeg eventuelt få noen søketips? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Heisann!Slenger inn oppdatert bilde av desktop Programmer i bruk: *Windowsblinds *Reinlendar *Samurize 5272351[/snapback] Ser at du har dei samme play/stop/pause/forward/backwards-knappene som Spar har. Altså har han ikke laget dem selv . Er du villig til å si hvor du fant dem? 5273977[/snapback] Knappene finner du på samurize.com (de ligger der i flere farger). Scriptet for å få dem til å funke fikk han av meg med trussel om død, fordervelse og evig harddiskfeil hvis han så mye som tenkte på å gi det bort. Er ikke så veldig for å bruke en hel natt på å få dette til å virke bare for at andre skal få det uten noe som helst jobb... Her er link til de knappene jeg og Spar bruker (sammen med MAAAANGE andre) Edit: la til link Endret 10. desember 2005 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann!Slenger inn oppdatert bilde av desktop Programmer i bruk: *Windowsblinds *Reinlendar *Samurize 5272351[/snapback] Ser at du har dei samme play/stop/pause/forward/backwards-knappene som Spar har. Altså har han ikke laget dem selv . Er du villig til å si hvor du fant dem? 5273977[/snapback] Knappene finner du på samurize.com (de ligger der i flere farger). Scriptet for å få dem til å funke fikk han av meg med trussel om død, fordervelse og evig harddiskfeil hvis han så mye som tenkte på å gi det bort. Er ikke så veldig for å bruke en hel natt på å få dette til å virke bare for at andre skal få det uten noe som helst jobb... 5275535[/snapback] Det respekterer jeg, men hvorfor sa dere ikke det med en gang? Er det noen sider som kan gi meg tips om hvordan jeg kan lage dette selv? Og har du en link til siden på Samurize hvor selve knappene ligger? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kan ikke svare for hva Spar velger å si. Han gjorde sikkert det han gjorde for å slippe noe mas siden han har lovt meg å ikke spre scriptet videre. Ang. link til knappene la jeg det til i forrige post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå