iMono Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvorfor trenger du 4 temperaturer? Er jo fine skyer altså, men... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) De ikonene kan du laste herfra. 5224258[/snapback] Takker EDIT: Hvordan adder jeg de så de legger seg som standar? Må jeg endre iconet på hver enkelt fil? Endret 2. desember 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvordan adder jeg de så de legger seg som standar?Må jeg endre iconet på hver enkelt fil? 5242908[/snapback] Du kan bruke IconPackager. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Min: Har hatt den ganske lenge, men jeg liker den så godt. - Samurize - Noen nye ikoner - Nytt tema Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Min: Har hatt den ganske lenge, men jeg liker den så godt. - Samurize - Noen nye ikoner - Nytt tema 5243125[/snapback] Stilig! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Utrolig stilig NorthGarden. Ser du bruker et koselig program og! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvorfor trenger du 4 temperaturer? Er jo fine skyer altså, men... 5242421[/snapback] Kanskje fordi han vil vite temp. i/på 4 forskjellige steder i landet? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) http://www.impetushjem.com/desktop.bmp Comments Appreciated Samurize Config: Modda Sidebar v3.1 Windows Blinds Skin: Vista iy!n final version Wallpaper: Terragen - Erat edit: gidder ikke den kornete JPG kvaliteten, bytta ut med BMP Endret 2. desember 2005 av Impetus90 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvordan adder jeg de så de legger seg som standar?Må jeg endre iconet på hver enkelt fil? 5242908[/snapback] Du kan bruke IconPackager. 5243070[/snapback] det funker ikke, har prøvd selv Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 det funker ikke, har prøvd selv Da må du nok prøve litt hardere. Funker som faen her. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje ikke helt rett plass å spøre, men jeg spør uansett. Hvordan bruker man slike filer som på bildet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ærlig talt, så syntes jeg den var kjedelig. matcha dårlig. Kornete jpg? WTF? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje ikke helt rett plass å spøre, men jeg spør uansett. Hvordan bruker man slike filer som på bildet? 5244076[/snapback] .ip er IconPackager .logonxp: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=LOGONXP Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje ikke helt rett plass å spøre, men jeg spør uansett. Hvordan bruker man slike filer som på bildet? 5244076[/snapback] .ip er IconPackager .logonxp: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=LOGONXP 5244100[/snapback] Takk! Men hvordan bruker jeg dem? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 http://www.impetushjem.com/desktop.bmp Comments Appreciated Samurize Config: Modda Sidebar v3.1 Windows Blinds Skin: Vista iy!n final version Wallpaper: Terragen - Erat edit: gidder ikke den kornete JPG kvaliteten, bytta ut med BMP 5243899[/snapback] Hvordan i alle dager takler du å ha så stor taskbar? Jeg hadde friket ut. Og når det gjelder bildekvalitet: bruk heller png eller gif enn bmp. Ikke det at det så mye å si om det er jpeg eller noe annet på så små filer... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 http://www.impetushjem.com/desktop.bmp Comments Appreciated Samurize Config: Modda Sidebar v3.1 Windows Blinds Skin: Vista iy!n final version Wallpaper: Terragen - Erat edit: gidder ikke den kornete JPG kvaliteten, bytta ut med BMP 5243899[/snapback] Hvordan i alle dager takler du å ha så stor taskbar? Jeg hadde friket ut. Og når det gjelder bildekvalitet: bruk heller png eller gif enn bmp. Ikke det at det så mye å si om det er jpeg eller noe annet på så små filer... 5244291[/snapback] hehe har mange vinduer opp samtidig og da må jeg ha stor taskbar Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvorfor trenger du 4 temperaturer? Er jo fine skyer altså, men... 5242421[/snapback] Kanskje fordi han vil vite temp. i/på 4 forskjellige steder i landet? 5243833[/snapback] Unødvendig CPU spør du meg. Men så bor ikke jeg på fire steder samtidig da... :dobbelroll: Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kanskje ikke helt rett plass å spøre, men jeg spør uansett. Hvordan bruker man slike filer som på bildet? 5244076[/snapback] Den bakgrunnen var rå. Kan du legge den ut, så vi andre også kan få gleden av den. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kanskje ikke helt rett plass å spøre, men jeg spør uansett. Hvordan bruker man slike filer som på bildet? 5244076[/snapback] .ip er IconPackager .logonxp: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=LOGONXP 5244100[/snapback] Takk! Men hvordan bruker jeg dem? 5244132[/snapback] *bump* Kanskje ikke helt rett plass å spøre, men jeg spør uansett. Hvordan bruker man slike filer som på bildet? 5244076[/snapback] Den bakgrunnen var rå. Kan du legge den ut, så vi andre også kan få gleden av den. 5244527[/snapback] Selvfølgelig kan jeg det Anbefalere dere som liker slike bakgrunner i den stilen å ta en titt på PixelGirl dødsmange dødstøffe der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå