Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Psymon, dette er en tråd for XP-desktops! Ikke for idioter som deg som skal ha flest mulig folk til å klikke på url'en sin. Dust.

 

Vil anbefale alle til ikke å klikke på linken til Psymon. Denne fører til et internettside der man tilsynelatende blir "rekruttert" til hans tropp i et eller annet sykt online-spill.

 

Fred.

 

EDIT: Foreslår at moderatorer ser på postene til denne Psymon. Alle inneholder link's til rekrutteringssiden hans.

Endret av torsoli
Lenke til kommentar

Her er mitt bidrag...skulle gjerne hatt et passende skin til winamp, men det må vere classic style.

Og så leiter eg etter docket bilder i png format til:TweakXP, Spybot og til Kontrollpanelet. Har lett rundt på deviantart.com, men finner ikkje...

 

Veldig morro og sitte å fikse på på skrivebordet, og prøve seg fram... Den Samurize configen er min første, men bruker den ikkje. :p

 

Desktop:

VS: OpusOS

WP: Blue Matrix

Samurize: Egen config

ObjectDock

 

 

:w00t:

 

Og ja... Blå er min favorittfarge :love:

Endret av Antipop
Lenke til kommentar
Her er mitt bidrag...skulle gjerne hatt et passende skin til winamp, men det må vere classic style.

Og så leiter eg etter docket bilder i png format til:TweakXP, Spybot og til Kontrollpanelet. Har lett rundt på deviantart.com, men finner ikkje...

 

Veldig morro og sitte å fikse på på skrivebordet, og prøve seg fram... Den Samurize configen er min første, men bruker den ikkje. :p

 

Desktop:

VS: OpusOS

WP: Blue Matrix

Samurize: Egen config

ObjectDock

 

 

:w00t:

 

Og ja... Blå er min favorittfarge :love:

404

Lenke til kommentar
ikke den..kanskje jeg tar feil nå, men det er sånn patch slik att du kan legge inn visual styles..den gamle funka ikke med SP2..Så jeg trenger den nye (vist det er  :p)

Lat eller?

tar en kort tutorial:

extract uxtheme.dll til c:\

restart pc'n

boot XP-cd'n

trykk r for repair console

velg norsk tastatur

skriv copy c:\uxtheme.dll c:\windows\system32\

trykk y

skriv exit

nyt usigna themes

 

Det finns ikke latmanns-patch ennå siden SP2 ikke er helt offisiel ennå.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...