TCi Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 http://www.kimaasen.frac.dk/bilder/screenshot_3_aug_04.JPG Så var det på tide med et nytt screenshot. Har funnet at jeg liker det best uten alt dette dilldallet som Samurize, Rainlendar +++ sær oppløsning. Sant nok... men han bruker sikkert en widescreen skjerm Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jepp. Burde kanskje opplyst om det. Bruker widescreenskjerm, og kjører oppløsningen 1680x1050 piksler Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Ny August-desktop. Miranda IM, HmmXP, Samurize, Y'z Dock osv... Endret 13. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Psymon, dette er en tråd for XP-desktops! Ikke for idioter som deg som skal ha flest mulig folk til å klikke på url'en sin. Dust. Vil anbefale alle til ikke å klikke på linken til Psymon. Denne fører til et internettside der man tilsynelatende blir "rekruttert" til hans tropp i et eller annet sykt online-spill. Fred. EDIT: Foreslår at moderatorer ser på postene til denne Psymon. Alle inneholder link's til rekrutteringssiden hans. Endret 4. august 2004 av torsoli Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 bla bla bla I stedet for å skrive alt det der, kunne du gjort som meg - rapportere innlegget Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 så flink du er da cobram! Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Her er mitt bidrag...skulle gjerne hatt et passende skin til winamp, men det må vere classic style. Og så leiter eg etter docket bilder i png format til:TweakXP, Spybot og til Kontrollpanelet. Har lett rundt på deviantart.com, men finner ikkje... Veldig morro og sitte å fikse på på skrivebordet, og prøve seg fram... Den Samurize configen er min første, men bruker den ikkje. Desktop: VS: OpusOS WP: Blue Matrix Samurize: Egen config ObjectDock Og ja... Blå er min favorittfarge Endret 5. august 2004 av Antipop Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Her er mitt bidrag...skulle gjerne hatt et passende skin til winamp, men det må vere classic style. Og så leiter eg etter docket bilder i png format til:TweakXP, Spybot og til Kontrollpanelet. Har lett rundt på deviantart.com, men finner ikkje... Veldig morro og sitte å fikse på på skrivebordet, og prøve seg fram... Den Samurize configen er min første, men bruker den ikkje. Desktop: VS: OpusOS WP: Blue Matrix Samurize: Egen config ObjectDock Og ja... Blå er min favorittfarge 404 Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 merka det der hehe... fiksa no Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) OPPDATERING VS: pop WP: Refusal Icons: GANT Programs: Samurize, Y'z Dock og Miranda IM EDIT: Nå vises det riktige bildet. Endret 13. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) CobraM: kunne ikke gitt meg noen liker til Themen og tingene du bruker? Ser utrolig phett ut ! PS: bildet fungerte hos meg Endret 5. august 2004 av insider Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Link til bakgrunn. Link til VS finner jeg ikke. Link til Miranda De andre programmene finner man ved å google. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Noen som har den nye uxtheme patch.exe`en? Den som støtter SP2..Jeg fant en link,men den funka ikke.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Noen som har den nye uxtheme patch.exe`en? Den som støtter SP2..Jeg fant en link,men den funka ikke.. Final? http://neowin.net/comments.php?id=23138&category=main Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ikke den..kanskje jeg tar feil nå, men det er sånn patch slik att du kan legge inn visual styles..den gamle funka ikke med SP2..Så jeg trenger den nye (vist det er ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) ikke den..kanskje jeg tar feil nå, men det er sånn patch slik att du kan legge inn visual styles..den gamle funka ikke med SP2..Så jeg trenger den nye (vist det er ) Lat eller? tar en kort tutorial: extract uxtheme.dll til c:\ restart pc'n boot XP-cd'n trykk r for repair console velg norsk tastatur skriv copy c:\uxtheme.dll c:\windows\system32\ trykk y skriv exit nyt usigna themes Det finns ikke latmanns-patch ennå siden SP2 ikke er helt offisiel ennå. Endret 10. august 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det er vell offisielt nå? men ok..jeg er lat ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå