pessimisten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Dudee: Pent det, men du bør bytte fonter på samurize'nCurSe: TVGuiden bruker et Javascript, og en hel masse jall. Mye enklere å laste ned en ferdig TV-Guide(Ligger ørten ganger bare i denne tråden) og modifisere den. 5173833[/snapback] bytte fronter??......(første selv lagde skin i samurize.....) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Font=Skrift-type Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Font=Skrift-type 5174133[/snapback] ja litt surr med texter...har tatt litt fra andre configs......hva foreslår du til Font? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Font=Skrift-type 5174133[/snapback] ja litt surr med texter...har tatt litt fra andre configs......hva foreslår du til Font? 5174144[/snapback] jeg bruker bare standard Tahoma(følger med Windows), men du kan jo ta deg en titt på dafont.com, og se om du finner noen tøffe der. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Fikk et kick i går av denne tråden til å prøve å lage noe. Lastet ned Samurize og de andre programmene i går så jeg er ikke noe guru på dette, har heller aldri vært flink med design. Her er resultatet: Noen mening, tips eller forslag? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Fikk et kick i går av denne tråden til å prøve å lage noe. Lastet ned Samurize og de andre programmene i går så jeg er ikke noe guru på dette, har heller aldri vært flink med design. Her er resultatet: Noen mening, tips eller forslag? 5175053[/snapback] laga du det selv?.... og hvor er samurize henn? kan du sende/link til skin til firefox? EDIT: skifta font til m12, men har litt lyst på en anna bakgrunn.... Endret 19. november 2005 av dudee Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Her er mitt! Men skal fikse kalender og tv program, men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har fikset litt nå Men skal fikse sånn oversikt over tv-program og kalender.. Når jeg vet hvordan det gjøres:D EDIT: Mangler bare tv program greia! EDIT2: Da var det fikset Endret 20. november 2005 av StalkI2 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 samurize eller rainlendar/rainmeter Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tja ble vel grei den Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg satt i går og ville gjør noe med min desktop, og så begynte jeg søkningen min. Jeg har tidligere leket meg litt med samurize, men siden jeg ser desktopen min så lite så bruker ikke jeg det lenger. Derfor letet jeg etter en theme. Jeg har sett en del screenshots av Vista, med gjennomsiktig startmeny osv, og den likte jeg veldig godt. Derfor søkte jeg litt rundt om. Da snublet jeg over noe helt genial, det heter Longhorn Transformation Pack. Det kan man laste ned her. Og her er min screenshot av dette: http://img373.imageshack.us/img373/4844/tr...tionpack5fz.png EDIT: Jeg har sett noen bilder av en startmeny med ikoner uten tekst. Hvordan får man til dette? Endret 20. november 2005 av SintBrus Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg satt i går og ville gjør noe med min desktop, og så begynte jeg søkningen min. Jeg har tidligere leket meg litt med samurize, men siden jeg ser desktopen min så lite så bruker ikke jeg det lenger. Derfor letet jeg etter en theme. Jeg har sett en del screenshots av Vista, med gjennomsiktig startmeny osv, og den likte jeg veldig godt. Derfor søkte jeg litt rundt om. Da snublet jeg over noe helt genial, det heter Longhorn Transformation Pack. Det kan man laste ned her. Og her er min screenshot av dette: http://img373.imageshack.us/img373/4844/tr...tionpack5fz.png EDIT: Jeg har sett noen bilder av en startmeny med ikoner uten tekst. Hvordan får man til dette? 5180803[/snapback] Den packen er noe skikkelig drit. Menyene er så gjennomsiktige at det blir bare rot. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Snubbla over den Longhorn pakken jeg å for en tid tilbake. Den fucka opp hele maskina mi. Det har muligens sine grunner, men det er uannsett noe dritt. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Den packen er noe skikkelig drit. Menyene er så gjennomsiktige at det blir bare rot. 5180888[/snapback] I den pakken følger det med et program som stiller på gjennomsiktigheten i alle vinduer du har oppe, det heter Glass2k. I det programmet kan du stille hvilken hurtigtast du vil ha, og så når du trykker de/n hurtigtasten(e) så får du opp en meny med diverse valg. Jeg syns ikke pakken er noe dritt, men du får no bare mene det du vil. Men før du utforsker det skikkelig, så syns ikke jeg at man skal komme med så krasse uttalelser. Edit: Jeg ser nå at den siste pakken var komt den 15. Oktober. Det er den jeg bruker, og så langt har ikke jeg møtt på noen problem. Men for at ingen misforstår, jeg sier ikke at den er feilfri og at alle dere tar feil Jeg ville bare vise den frem til dere som gjerne hadde lyst på et slik skin . Endret 20. november 2005 av SintBrus Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Den packen er noe skikkelig drit. Menyene er så gjennomsiktige at det blir bare rot. 5180888[/snapback] I den pakken følger det med et program som stiller på gjennomsiktigheten i alle vinduer du har oppe, det heter Glass2k. I det programmet kan du stille hvilken hurtigtast du vil ha, og så når du trykker de/n hurtigtasten(e) så får du opp en meny med diverse valg. Jeg syns ikke pakken er noe dritt, men du får no bare mene det du vil. Men før du utforsker det skikkelig, så syns ikke jeg at man skal komme med så krasse uttalelser. Edit: Jeg ser nå at den siste pakken var komt den 15. Oktober. Det er den jeg bruker, og så langt har ikke jeg møtt på noen problem. Men for at ingen misforstår, jeg sier ikke at den er feilfri og at alle dere tar feil Jeg ville bare vise den frem til dere som gjerne hadde lyst på et slik skin . 5181027[/snapback] va er det du snakker om? dvs: vilket prog/skin.....BTW: syns ikke det derre vista greiene ble så fint:S Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 dudee: Hvis du leser min forrige post, så linket jeg til en post på neowin.net med en pakke som forandrer og installerer en XP -> Vista theme. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er det noen som vet om noen bra jule visualstyles jeg kan bruke? De må fungere uten å innstallere noen programmer, bare uxtheme.dll patchen Legger ved ett bilde av min nåværende desktop Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du kan jo prøve å se litt her: http://www.customize.org/list/stylexp/0/30/date-desc Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har sett gjennom alle de allerede uten hell, har søkt en del på google også. Det dukker vel kanskje opp noen litt nærmere jul Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Her er min nyeste: Temmelig fornøyd, men kommer nok til å fikse litt mer samurize på den før eller siden... Endret 7. januar 2012 av Slettetavmeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå