Cheese_king Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) EDIT laster 1.631 nå... Endret 7. november 2005 av Cheese_king Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tordeflesk: Jeps, Står at den er oppdatert, men det sker ignen endringen i teksten. 5117275[/snapback] Nå mente jeg om du hadde siste versjon(1.63) av Samurize. Da skulle det bare være å 'reload'e configen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sletta Samurize\skins\norskTV\norskTV.lat? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tordeflesk: Jeps, Står at den er oppdatert, men det sker ignen endringen i teksten. 5117275[/snapback] Nå mente jeg om du hadde siste versjon(1.63) av Samurize. Da skulle det bare være å 'reload'e configen. 5118074[/snapback] Sorry, om jeg uttalte meg dårlig. Ja, jeg har siste versjon av Samurize. Altså teksten øverst oppdaterer seg kontinuerlig, men teksten endrer seg ikke. La ved et screen. Det virker heller ikke å "reloade configen" For de som lurte bruker jeg ikke den. Jeg har laget min egen, denne er bare den som følger med pakken for å vise. Edit: Hvorfor glemmer jeg alltid screen? Endret 7. november 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sletta Samurize\skins\norskTV\norskTV.lat? 5118467[/snapback] Hei, takk det virker nå! Hva gjør egentlig den filen? Og hvorfor følger den med vis den bare lager vas? Hvordan kan man spille hvor ofte guiden skal oppdatere seg? Min oppdaterer seg hvert 5min, skulle helst hatt det ned til 1min. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Norsktv.lat blir lagd hver gang tv-oversikten oppdaterer seg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg bruker Winamp Visualizer greia som følger med Samurize, funker fett egentlig bare det at hvis det skal være noe nytte må jeg sette Project update frequency til 50/100 og da bruker Samurize 75/100% av cpuen... Noen som vet om et annet script/plugin som funker bedre... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sletta Samurize\skins\norskTV\norskTV.lat? 5118467[/snapback] Hei, takk det virker nå! Hva gjør egentlig den filen? Og hvorfor følger den med vis den bare lager vas? Hvordan kan man spille hvor ofte guiden skal oppdatere seg? Min oppdaterer seg hvert 5min, skulle helst hatt det ned til 1min. 5118577[/snapback] Hmm. På min oppdaterer den seg vært 6 minutt, eller noe slikt. Dette kan du stille på i .ini-fila. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Da var vel tiden inne for at jeg skal presentere mitt aller første Samurize deskop. så vær litt snille please. Hva synes dere? Konstruktiv kritikk er flott! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 her er min første , er fornøyd Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Var da ikke så alt for mye samurize der da men Så bra ut det da, hvilken tv guide bruker du? Den jeg la ut eller den Tordenflesk la ut ? btw; er det ingen måte og få fjerna den helvetes Papirkurven?? Cheese_King: Har du orginal bildene av henne, "må ha de, bare må ha de" Endret 8. november 2005 av Zappza Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 zappza ja hun er sinnsjuk deilig, først hadde jeg bare 20stk av henne men var jyst på lan så fant jeg en fyr som delte ei mappa me 2000 bilder av henne neon som har forslag til forbedring? Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Juuuuuhuuuuu! Dette må jeg også prøve Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 btw; er det ingen måte og få fjerna den helvetes Papirkurven?? http://www.supportweb.dk/forum/visemne.asp...change%20Server Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 http://www.supportweb.dk/forum/visemne.asp...change%20Server 5126383[/snapback] En mye enklere måte er å installere TweakUI, og hake den bort der. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 noen som vet hvorfor ver gang jeg starte opp datan så ligge det jeg har lagget i samuriza oppe helt til venstre, istede for der jeg hadde plasert og "locket den" før jeg slo av datan Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 noen som vet hvorfor ver gang jeg starte opp datan så ligge det jeg har lagget i samuriza oppe helt til venstre, istede for der jeg hadde plasert og "locket den" før jeg slo av datan 5128963[/snapback] Fordi det er der den er designet til å være. Skru av 'Use designed position' Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dette har kanskje vært omtalt her før, men vet noen om et script som funker med MediaMonkey? Bare sånn standard vise-hva-som-spilles-opplegg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg lurer på en ting. Er det mulig for en person å sende hele sin config fil i f.eks Samurize til en annen person, og deretter legge inn den config fila på den andre personens Samurize?? Får man en hel config fil, eller er denne delt opp i flere, og må plasseres riktig? Proppen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg lurer på en ting. Er det mulig for en person å sende hele sin config fil i f.eks Samurize til en annen person, og deretter legge inn den config fila på den andre personens Samurize?? Får man en hel config fil, eller er denne delt opp i flere, og må plasseres riktig? Proppen 5130039[/snapback] Man får en hel config. Jeg fikk en av Zappza, da måtte jeg bare bruke det import /export greia. Noen som vet hvordan jeg setter den til å starte opp ved oppstart? Jeg sjekka "msconfig", men den stod ikke i listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå