Goscinny Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Mulig at jeg ikke GIDDER å lese gjennom hele topicet, så hvor får jeg frem TV-program og hva er koden til Ålesundsværet? Går det i Samurize, eller må jeg innstallere et annet? 5012975[/snapback] Seriøst! Søk litt, da mann! Kan si deg at det går i samurize. link til configen Endret 16. oktober 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Mulig at jeg ikke GIDDER å lese gjennom hele topicet, så hvor får jeg frem TV-program og hva er koden til Ålesundsværet? Går det i Samurize, eller må jeg innstallere et annet? 5012975[/snapback] Seriøst! Søk litt, da mann! Kan si deg at det går i samurize. link til configen 5013299[/snapback] Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen filer mangler. Hviis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Her: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Spamkontroll er skrudd på, vent 8 sekunder før du poster på nytt Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 En ny en ble brukbar den Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bytta bilde ble det bedre en det jeg hade sist ? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Mulig at jeg ikke GIDDER å lese gjennom hele topicet, så hvor får jeg frem TV-program og hva er koden til Ålesundsværet? Går det i Samurize, eller må jeg innstallere et annet? 5012975[/snapback] Seriøst! Søk litt, da mann! Kan si deg at det går i samurize. link til configen 5013299[/snapback] Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. 5014489[/snapback] Misforstod veeldig. Glemm det.. Graarud Endret 21. oktober 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan linke til min datamaskin, mine nettversteder og papirkurven ved å bruke html-kode? Sitter og lager et skrivebord i en html-side. Christian Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 mottoet mitt er:KEEP IT CLEAN mods: - fjerna "pila" på snarveiene - samurize til og vise klokka og cpu hastighet (sitter på en lapptop) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan linke til min datamaskin, mine nettversteder og papirkurven ved å bruke html-kode? Sitter og lager et skrivebord i en html-side. Christian 5072182[/snapback] Er det ikke bare å bruke de vanlige banene da? Kanskje dette hjelper litt? http://support.microsoft.com/default.aspx?...;307856&sd=tech Endret 29. oktober 2005 av TCi Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 dette er nok litt vel oftopic og blir nokk"banka" av den grunn men prøver.. og får heller tåle litt ris! men vilket "style" program er "best"? da mener jeg som stjeler kraft(cpu, osv), og ikke treger ned systemet så veldig.. men vil også ha litt å velge i av"themes" osv.. men sånn" klokke, vær melding osv ikke noe farlig".. bare slik at jeg få endre" utsende på selve windows".. brukte en stund windows blinds og var så og si fornøyd men nå er jeg usikker på hva jeg skal velge... håper noen svarer;) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ang samurize, går det ann å lage et script som skiller dagene, sånn som hvis jeg slår på laptopen på mandag, så viser den timeplanen for mandag, og hvis jeg skrur den på en onsdag viser den timeplanen for onsdag ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Mr. Nauz: Bare kjør UXTheme.dll-patchen. Den åpner så du kan installere Visual Styles som ikke er signert av M$. Finner Masse fete på Customize.org og Deviantart.com Janfredrik: Tror du bør prøve Rainlendar til det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det bare jeg som har den erfaringa av at samurize bruker satan av cpu kraft? Lå helt opp 40% idle med samurize på! Og nei jeg har ikke treig pc, AMD64 3200+ 1536mb ddr sata disk... Hvorfor er bruker det så mye kraft? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det bare jeg som har den erfaringa av at samurize bruker satan av cpu kraft? Er nok bare deg. Går aldri over 1% her. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Her er min nye deskmod. Har gått over til en mer minimalistisk stil. Endret 7. januar 2012 av Slettetavmeg Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Her er min nye deskmod. Har gått over til en mer minimalistisk stil. 5084408[/snapback] hvordan fikk du til det med msn og hd'ene (tror det er samurize, men kan di gi en mer detaljert forklaring. evnt sende script osv.?) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Harddiskene => Samurize MSN => MsgPlus Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Harddiskene => SamurizeMSN => MsgPlus 5085813[/snapback] hva gjorde du mssenger pluss og kan du sende link til skript i samurize? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Kontaktene på desktop er lagt til med messenger+, ja. Dette gjør du på følgende måte: Gå inn på preferences -> Contact list -> Desktop contacts. Satt så gjennomsiktigheten til de forskjellige kontaktene til 40%. Samurizescriptet er bare litt forandring på norsktv-scriptet, men jeg har lagt det ut her, så du kan laste det ned. Edit = orddeling Endret 7. januar 2012 av Slettetavmeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå