Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på den configen din Cobram så står det "not yet executed" noen plasser og "[ERROR]den eksterne serveren finnes ikke eller..."

 

hva skal jeg gjøre?

 

og de forrige spørsmålene mine står ubesvart fortsatt.

 

 

Cobram:hva er koden for Trondheim

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Her er desktopen min.

 

Etter å ha lest igjennom denne tråden, ble jeg skikkelig hekta på å konstruere min egen desktop, så jeg vil rette en stor takk til alle dere i denne tråden, som har inspirert, tipset og hjulpet meg! :thumbup:

 

- Moddet UXtheme med UXtheme-patcher (vil ha minst mulig programvare løpende i bakgrunnen, så vi unngår stylexp :D

- Theme: HmmXP (som så mange andre)

- Serious samurize (egen config)

- Rainlendar m/ Moderna Modded-skin

- Launchtab 1.1 (kan nesten ikke vente på neste versjon!)

- Winamp 5.03c m/ HmmXP-skin

 

 

Meget minimalistisk altså. Det min kopp te for å si det sånn.. digger det minimalistisk og enkelt (noe wallpaperen også skulle understreke?) hehe

Endret av torsoli
Lenke til kommentar

har gjort ferdig desktopen min nå.

 

link

 

Bakgrunnen har jeg laget selv*stolt* :)

 

hva syns dere?

 

hvor finner jeg Moderna modded skin'et til Rainlendar?

 

 

et spørsmål om samurize:hvordan få til sånn sak som viser hvor mye som har gått av winamp sangen,og hvor my som er igjen(sånn progressbar altså)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
hva syns dere?

hvor finner jeg Moderna modded skin'et til Rainlendar?

et spørsmål om samurize:hvordan få til sånn sak som viser hvor mye som har gått av winamp sangen,og hvor my som er igjen(sånn progressbar altså)

Jeg syns du har gjort en god jobb med desktop'en din, men at den inneholder litt for mye "dill" for min smak. Men helt klart bra :D

 

Moderna-skinnet finner du en eller annen plass på www.deviantart.com og originalskinnet er moddet av enellerannen kar.. (Originalen er mer stiv i kantene..)

 

Progressbar for winamp i Samurize kan du lage selv i config-editoren. Ikke særlig vanskelig.. bare prøv deg litt frem, så finner du ut av det :yes:

Lenke til kommentar

oki, good at det ikke bare er hos meg da, hehe :)

 

I settingsene for Rainlendar eksisterer jo det en slik "pin to desktop/experimental mode"-greie eller noe (iallfall hos meg), men de har gjort det umulig å velge den. Så da blir det "Bottom" i stedet.. jaja, for håpe det kommer ny og oppdatert versjon asap. Samurize har jo tydligvis klart å få det til :)

 

PS. For de som er interessert, Maria Mena's opptreden hos David Letterman-show går på NRK2 kl 23:55 i kveld. Dvs, jeg tror progget starter da, og så kommer vel acten til slutt, hvis det går som det pleier der..

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Aston i starten, og det virker som et flott program med muligheter for avanserte mods. For meg ble det likevel litt for mye dilldall med mange av skinsa (selv om de seff er nice), pluss at det er digg å ha kontroll over sin egen desktop-mod, dvs å ha skrudd mesteparten av det sammen selv..

Lenke til kommentar

hehe :) Jeg har en 17" Sony skjerm, og kjører konsekvent på 1280x1024. Jeg var innom 1280x960, men tror at 1280x1024 er de rette proporsjonene (noen som vet om dette er rett forresten?)

 

Har gjort litt småmodifikasjoner av desktop'en min i det siste, som å legge inn link på noen av meter'ene i samurize (det vil si at dersom jeg klikker på progressbar'en f.eks., så åpnes winamp, og link på de tre stasjonsbokstavene c, d, og e, slik at de kan åpnes ved å klikke på de i samurize), jeg har forandret bakgrunnsafargen på samurize litt og tweaket windows en del med TweakUI fra microsoft.. Det gjør seg bare helt nydelig når det første som dukker opp når man kommer inn i windows er min wallpaper, og ikke den standard xp-wallpaperen.

 

Her er ihvertfall den endelige desktop'en jeg planlegger å slå meg til ro med :) Ikke så mange synlige forandringer fra sist kanskje, men de er der :) Så spørs det bare hva jeg skal bruke tiden på nå.. når jeg ikke har noen desktop å modde på! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...