iMono Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Men UXtheme patchen er mye bedre, for den krever nesten ingen ressurser, slik som et program som Windowsblinds og StyleXp gjør. Den krever faktisk INGEN resurser. Eneste den gjør er å fjerne sjekken etter om VS'n er "ekte" M$. Men kan du bruke gjennomsiktige vinduer med uxtheme patchen? Hvis det går, bytter jeg lett! Post 600! Endret 7. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men kan du bruke gjennomsiktige vinduer med uxtheme patchen? Du mener at hele vinduet skal være gjennomsiktig? Det kan ordnes lett med f.eks Powermenu, men hvis du vil ha bare deler av vinduen gjennomsiktig(Vista), må du nok (Dessverre)bruke WB. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men kan du bruke gjennomsiktige vinduer med uxtheme patchen? Du mener at hele vinduet skal være gjennomsiktig? Det kan ordnes lett med f.eks Powermenu, men hvis du vil ha bare deler av vinduen gjennomsiktig(Vista), må du nok (Dessverre)bruke WB. Ok... Det går vel bra. Finnes WB 5 Beta ute til nedlasting? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fikk til ikoner Drit kult! Hva slags programmer osv bruker du? Har ikke så mye peil på Windows, men digger Ubuntu stilen over det, og skulle ha style'a opp en windows laptop her Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva slags programmer osv bruker du? Ser ut som han bruker Uxtheme-patchen + Iconpackager. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) kan du poste den bakgrunnen? var fin og hvordan fikk du start menyen gjennomsiktig?? Endret 9. oktober 2005 av dudee Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg bruker StyleXP til å få det til med å få start menyen gjennomsiktig Takk for at du synte bild var fin Her er blide Endret 9. oktober 2005 av jepp300 Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan også bruke Yz shadow til å få gjennomsiktig startmeny, så slipper du hele StyleXP-pakken. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan også bruke Yz shadow til å få gjennomsiktig startmeny, så slipper du hele StyleXP-pakken. kan du sende link til det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan også bruke Yz shadow til å få gjennomsiktig startmeny, så slipper du hele StyleXP-pakken. kan du sende link til det http://www.google.no/search?q=y'z+Shadow Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan også bruke Yz shadow til å få gjennomsiktig startmeny, så slipper du hele StyleXP-pakken. kan du sende link til det http://www.google.no/search?q=y'z+Shadow takk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) dudee, bruk Google. Du spørr i hytt og pine. Jeg vet at det er det forumet er til, men søk iallefall litt først. Endret 9. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 dudee, bruk Google. Du spørr i hytt og pine.Jeg vet at det er det forumet er til, men søk iallefall litt først. ok....... jaja Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Style XP og Rainlendar. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Style XP og Rainlendar. va bruker du style xp til på den desktopen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) va bruker du style xp til på den desktopen? Ikke stort mere enn UXTheme-patchen kan få til i hvert fall Ble litt lei svart, så jeg bytta til hvitt Endret 12. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Style XP og Rainlendar. va bruker du style xp til på den desktopen? Startmenyen, og oppgavelinjen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 er det bare meg eller er det flere som ikke kan se de siste 3 bildene??.......merka at det var nytt "look" på hw kult da (var litt uvant da :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå