Complexity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Deskmod og deskmod.. har modda det til classic iallefall Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 shell32.dll va er d forno? En fil som inneholder alle(?) ikonene som windows bruker + innstillinger på hvordan f.eks. 'Kjør' skal se ut. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 shell32.dll va er d forno? En fil som inneholder alle(?) ikonene som windows bruker + innstillinger på hvordan f.eks. 'Kjør' skal se ut. kan du sende link til det....eller er det ikke noe å anbefale? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 kan du sende link til det....eller er det ikke noe å anbefale? Er mye lettere med et Iconpackager themes. Forresten, her er noen av mine gaaamle desktop's. Er ikke så veeeldig stolt av de akkurat http://home.no/tordenflesk/G%e6mle%20desktops/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jippi. Endelig 100% monokrom. BTW: Noen som har noen ikoner i "Astroids"-stil? Slik som volum-kontrollen min. Enkel 2-farget. Endret 6. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 kan du sende link til det....eller er det ikke noe å anbefale? Er mye lettere med et Iconpackager themes. Forresten, her er noen av mine gaaamle desktop's. Er ikke så veeeldig stolt av de akkurat http://home.no/tordenflesk/G%e6mle%20desktops/ likte den nest siste...... er ikke iconpackager trial eller noe sånt? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) er ikke iconpackager trial eller noe sånt? Sånt kan "ordnes" Endret 6. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ny: Du har god smak Den var kjempefin. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ny: Du har god smak Den var kjempefin. Takk. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 er ikke iconpackager trial eller noe sånt? Sånt kan "ordnes" aaaaaaaaaaaaaahhhhhh Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå ble jeg inspirert til å fikse litt på min egen desktop Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå ble jeg inspirert til å fikse litt på min egen desktop så....bra.....veldi gøy Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Når kommer WindowBlinds 5 ut? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Når kommer WindowBlinds 5 ut? Vet ikke helt, men tror ikke det er bestemt når den endelige versjonen kommer; men betaen er klar. Endret 6. oktober 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er WindowBlinds? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Et program som gjør om visual style'et ditt på samme måte som stylexp og uxtheme.dll patchen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men UXtheme patchen er mye bedre, for den krever nesten ingen ressurser, slik som et program som Windowsblinds og StyleXp gjør. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men UXtheme patchen er mye bedre, for den krever nesten ingen ressurser, slik som et program som Windowsblinds og StyleXp gjør. Den krever faktisk INGEN resurser. Eneste den gjør er å fjerne sjekken etter om VS'n er "ekte" M$. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå