xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fårjeg lov til å bruke det bildet i en tråd jeg skal lage? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fårjeg lov til å bruke det bildet i en tråd jeg skal lage? hvem er det du spør? Det er helt ok at du tar bildene mine Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ... Får jeg bruke det bildet i en tråd jeg skal lage? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvis det er meg du spør, bruk i vei, bare sleng inn en "Copyleft Tordenflesk". Hva skal du bruke det til? Endret 4. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor finner jeg theme.dll patchen til sp2 med installer? Har formatert og trenger den. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) http://www.google.no/search?q=UXTHEME.DLL Endret 5. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har den patchen nå og hadde tenkt å bytte vs, men når e trykker egenskaper kommer dette.......e kan ikke bytte til utseende osv (instillinger, skrivebod) viste ikke helt hvor e skulle spørre så e brøvde her,tenkte det kansje hadde noe med vs'en å gjøre?? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 min: 2 tips: Flytt rainlenderen vekk fra docken, og skift skriften på samurizen til hvit så den synes. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hva bruker dere til ikonene? Vil helst ikke bruke stylexp. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har den patchen nå og hadde tenkt å bytte vs, men når e trykker egenskaper kommer dette.......e kan ikke bytte til utseende osv (instillinger, skrivebod) viste ikke helt hvor e skulle spørre så e brøvde her,tenkte det kansje hadde noe med vs'en å gjøre?? Prøv å åpne en annen .msstyles. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hva bruker dere til ikonene? Vil helst ikke bruke stylexp. Jeg bruker Iconpackager. Det går også ann å bytte ut shell32.dll. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hadde en liten morsom hendelse: hadde stylexp før...så sletta e d...fikk litt problemer så e tok system gjennoppretting til før e hadde sletta det.....nå har e samme icons, logon, og cursor som e hadde da brukte style xp..... går d da ann å lage logon patch etc? cursoren er litt plagsom nå noen som vet hvordan å fjerne? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har den patchen nå og hadde tenkt å bytte vs, men når e trykker egenskaper kommer dette.......e kan ikke bytte til utseende osv (instillinger, skrivebod) viste ikke helt hvor e skulle spørre så e brøvde her,tenkte det kansje hadde noe med vs'en å gjøre?? Prøv å åpne en annen .msstyles. funka...måtta bare få en av vs til den første mappen....vis du skjønte noe av d Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hva bruker dere til ikonene? Vil helst ikke bruke stylexp. Jeg bruker Iconpackager. Det går også ann å bytte ut shell32.dll. shell32.dll va er d forno? BTW: sry for alle innlegga Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har den patchen nå og hadde tenkt å bytte vs, men når e trykker egenskaper kommer dette.......e kan ikke bytte til utseende osv (instillinger, skrivebod) viste ikke helt hvor e skulle spørre så e brøvde her,tenkte det kansje hadde noe med vs'en å gjøre?? Du må på fanen "utseende" på skjerminnstillinger for å endre tema Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har den patchen nå og hadde tenkt å bytte vs, men når e trykker egenskaper kommer dette.......e kan ikke bytte til utseende osv (instillinger, skrivebod) viste ikke helt hvor e skulle spørre så e brøvde her,tenkte det kansje hadde noe med vs'en å gjøre?? Du må på fanen "utseende" på skjerminnstillinger for å endre tema ja.....husker ikke vilken(blander de alltid sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå