Håvard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvor gjør dere av alle skrivebordsikonene? Misunner dere veldig Jeg klarer ikke å stue bort ikonene mine jeg.. trenger tips.. (kan liksom ikke slette de heller..) Her er min desktop... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvor gjør dere av alle skrivebordsikonene?Misunner dere veldig Jeg klarer ikke å stue bort ikonene mine jeg.. trenger tips.. (kan liksom ikke slette de heller..) Her er min desktop... Du må tenke: "Bruker jeg virkelig alle de ikonene til daglig?". Det, også legge alle spill-snarveiene dine i en mappe på skrivebordet. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvor gjør dere av alle skrivebordsikonene?Misunner dere veldig Jeg klarer ikke å stue bort ikonene mine jeg.. trenger tips.. (kan liksom ikke slette de heller..) Her er min desktop... Du må tenke: "Bruker jeg virkelig alle de ikonene til daglig?". Det, også legge alle spill-snarveiene dine i en mappe på skrivebordet. Jeg bruker ikke alle ikonene daglig, men jeg bruker de.. Jeg ønsker meg et cleant skrivebord, noe ikke mitt er.. se et par poster over.. Det jeg ønsker, er å ikke ha noen snarveier på desktoppen.. Noen ideer? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Lag mapper med forskjellige kategorier, f.ex. "Spill", "Programmer" og "Diverse". Jeg har det jeg trenger her: For å redigere startmenyen høyreklikker du på startknappen og velger 'Utforsk mappen All Users'. ( For å kunne bruke den startmenyen jeg har må du høyreklikke på oppgavelinjen, velge Egenskaper > Startmeny > Klassisk. ) ( Evt. Last ned Objectdock, og gjem den inne i den. Få den til å autohide. ) Endret 3. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har lagt nesten alle skrivebordsikonene mine i DesktopSidebar. På den måten bruker de ikke noe særlig plass. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Lag mapper med forskjellige kategorier, f.ex. "Spill", "Programmer" og "Diverse".Jeg har det jeg trenger her: [url=http://img69.imageshack.us/my.php?image=untitled19tb.gif For å redigere startmenyen høyreklikker du på startknappen og velger 'Utforsk mappen All Users'. ( For å kunne bruke den startmenyen jeg har må du høyreklikke på oppgavelinjen, velge Egenskaper > Startmeny > Klassisk. ) EDIT: Fjærna img ( Evt. Last ned Objectdock, og gjem den inne i den. Få den til å autohide. ) Takk for hjelpen.. Her er nytt screen Endret 3. oktober 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ny style og bakgrund desktoppen Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Min brukte bare StyleXP har ikke orka og bruke flere programmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Min brukte bare StyleXPhar ikke orka og bruke flere programmer Den stilen var mildt sagt stygg Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvor gjør dere av alle skrivebordsikonene?Misunner dere veldig Jeg klarer ikke å stue bort ikonene mine jeg.. trenger tips.. (kan liksom ikke slette de heller..) Her er min desktop... OBEJTCDOCK med autohide! Endret 4. oktober 2005 av dudee Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Min brukte bare StyleXPhar ikke orka og bruke flere programmer Den stilen var mildt sagt stygg I second that... Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hvorfor i all verden har så mange denne N`en nederst på oppgavelinja i Windows? For meg er den bare plagsom. Bruker å ta den bort jeg. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hvorfor i all verden har så mange denne N`en nederst på oppgavelinja i Windows? For meg er den bare plagsom. Bruker å ta den bort jeg. vilken n? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lag mapper med forskjellige kategorier, f.ex. "Spill", "Programmer" og "Diverse".Jeg har det jeg trenger her: [url=http://img69.imageshack.us/my.php?image=untitled19tb.gif For å redigere startmenyen høyreklikker du på startknappen og velger 'Utforsk mappen All Users'. ( For å kunne bruke den startmenyen jeg har må du høyreklikke på oppgavelinjen, velge Egenskaper > Startmeny > Klassisk. ) EDIT: Fjærna img ( Evt. Last ned Objectdock, og gjem den inne i den. Få den til å autohide. ) Takk for hjelpen.. Her er nytt screen Har du Vista eller? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lag mapper med forskjellige kategorier, f.ex. "Spill", "Programmer" og "Diverse".Jeg har det jeg trenger her: [url=http://img69.imageshack.us/my.php?image=untitled19tb.gif For å redigere startmenyen høyreklikker du på startknappen og velger 'Utforsk mappen All Users'. ( For å kunne bruke den startmenyen jeg har må du høyreklikke på oppgavelinjen, velge Egenskaper > Startmeny > Klassisk. ) EDIT: Fjærna img ( Evt. Last ned Objectdock, og gjem den inne i den. Få den til å autohide. ) Takk for hjelpen.. Her er nytt screen Har du Vista eller? jeg eller han? Jeg har ikke vista, men windows xp. (hvis det var os'et du tengte på) Men jeg har et vista team Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ny style og bakgrunddesktoppen Den ble kjempebra, men jeg savner fortsatt et bilde av startmenyen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 vilken n? Språklinjen - Hvor du skifter tastatur-layout. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ny style og bakgrunddesktoppen Den ble kjempebra, men jeg savner fortsatt et bilde av startmenyen Her er bilde EDIT: Fiksa linken Endret 4. oktober 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kjempebra, der har vi et eksempel på hvordan du får en clean desktop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå