Tordenflesk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 men dei vil bare vises på en og en halv linje. Du må dra den ned litt. Kommer opp "dra-ting" når du beveger musa under rss'n. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Aj iss bækk: (Er ikke mye på TV'n nå, så configen ser litt "feil" ut) Endret 30. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Greit nok Tilbakemeldinger anyone? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Greit nok Tilbakemeldinger anyone? den var ganske enkel (noe jeg liker) hva er d du bruker for å gå frem winamp etc.? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Bruker Samiurize. Laget egen config med Tid, Dato, brukt diksplass på HDD #1 og HDD #2. Og posisjon i sang og sangtittel. Endret 1. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Her er min desktop. Jobber ikke maskinen senere når man har "fucka" opp desktopen så mye a? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jobber ikke maskinen senere når man har "fucka" opp desktopen så mye a? Nei, hvorfor skulle den det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 spørs hvilken maskin du har. Selv kan jeg ikke ha Themes på min laptop for da bruker den, et år på å starte. men på den stasjonære tror jeg det funker greit. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Spørs på spesifikasjonene på PC'en din. Og hvor mye resursser programmene krever. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Sånn ser desktopen på laptopen min ut for tiden: Bilde Har brukt Samurize, DesktopSidebar og StyleXP. Endret 7. januar 2012 av Slettetavmeg Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) spørs hvilken maskin du har. Selv kan jeg ikke ha Themes på min laptop for da bruker den, et år på å starte. men på den stasjonære tror jeg det funker greit. Klarer den standard teletøbbi-skin, så klarer den andre themes også. Er AKKURAT det samme, bare ikke lagd av datteren til en i m$ Endret 1. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sånn ser desktopen på laptopen min ut for tiden: Bilde Har brukt Samurize, DesktopSidebar og StyleXP. fin.....lagger d, hvis ikke: hvormye ramog cpu har du? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Min bakgrunn kjeda meg i 10 minutter Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sånn ser desktopen på laptopen min ut for tiden: Bilde Har brukt Samurize, DesktopSidebar og StyleXP. fin.....lagger d, hvis ikke: hvormye ramog cpu har du? Merker ikke noe til lag'ing, nei. Har 512MB RAM og en Centrino 1,6GHz prosessor. Eneste er at det bruker litt ekstra tid når jeg starter opp maskinen (bare noen få sekunder), siden jeg har DesktopSidebar og StyleXP i oppstartsmappen. Men siden jeg bare starter opp maskinen en gang for dagen, så gjør det meg ikke noe. Glemte forresten å nevne at jeg bruker BricoPack Vista Inspirat-shell. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sånn ser desktopen på laptopen min ut for tiden: Bilde Har brukt Samurize, DesktopSidebar og StyleXP. fin.....lagger d, hvis ikke: hvormye ramog cpu har du? Merker ikke noe til lag'ing, nei. Har 512MB RAM og en Centrino 1,6GHz prosessor. Eneste er at det bruker litt ekstra tid når jeg starter opp maskinen (bare noen få sekunder), siden jeg har DesktopSidebar og StyleXP i oppstartsmappen. Men siden jeg bare starter opp maskinen en gang for dagen, så gjør det meg ikke noe. Glemte forresten å nevne at jeg bruker BricoPack Vista Inspirat-shell. ok....hint: gå til option i style xp å klikk på "use no resources" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Glemte forresten å nevne at jeg bruker BricoPack Vista Inspirat-shell. Bruker du den, så trenger du ikke StyleXP. Den har Uxtheme.dll-patchen innebygd. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Forsøkte å forandre litt med å bruke Litestep... fant ut at jeg holder meg til vanlig windows... http://www.home.no/notalive/desktopscreenshot.jpg http://www.home.no/notalive/desktopscreenshot1.jpg 1600*1200-bilder Kan ikke si jeg føler meg stolt på noen måte Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 men dei vil bare vises på en og en halv linje. Du må dra den ned litt. Kommer opp "dra-ting" når du beveger musa under rss'n. Det virker ikke helt. Da skroller den bare opp og ned i headline'ne! Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sånn ser desktopen på laptopen min ut for tiden: Bilde Har brukt Samurize, DesktopSidebar og StyleXP. fin.....lagger d, hvis ikke: hvormye ramog cpu har du? Merker ikke noe til lag'ing, nei. Har 512MB RAM og en Centrino 1,6GHz prosessor. Eneste er at det bruker litt ekstra tid når jeg starter opp maskinen (bare noen få sekunder), siden jeg har DesktopSidebar og StyleXP i oppstartsmappen. Men siden jeg bare starter opp maskinen en gang for dagen, så gjør det meg ikke noe. Glemte forresten å nevne at jeg bruker BricoPack Vista Inspirat-shell. ok....hint: gå til option i style xp å klikk på "use no resources" Det er jo selvfølgelig gjort alt Men takk alikevel Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Glemte forresten å nevne at jeg bruker BricoPack Vista Inspirat-shell. Bruker du den, så trenger du ikke StyleXP. Den har Uxtheme.dll-patchen innebygd. Vet, men bruker det til å fikse på ikoner, bootscreen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå