Kakofoni Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hjalp ikke å stryke over ipen, hehe, men det så ganske så fint ut det Haha, nei, men det er vel ikke så farlig. Det er vel ikke SÅ ondskapsfulle medlem her på hw vel? åneida!! Jaja, det er ikke så mye å gjøre der. Formaterte for en liten uke siden. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilke sider bortsett fra deviantart.com finner dere kule bakgrunner? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilke sider bortsett fra deviantart.com finner dere kule bakgrunner? Customize.org Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 www.google.com Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 www.google.com Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) http://www.wallpapers.com/ http://www.sexydesktop.co.uk/ Sliter noe helt jævlig med den tv-greia, plutselig klikker den og viser hva som går om ca.6 timer. Så har nå disable hele greia inntill jeg finner en bedre løsning. Endret 29. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 noen som vet om det går ann å kjøpe Talisman fra andre steder enn fra nettstedet deres? har ikke Visa Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nytt bakgrunnsbilde Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er ikke det hun Michelle i 24? Hvis ikke, så ligner hun veldig. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Er ikke det hun Michelle i 24? Hvis ikke, så ligner hun veldig. Det min venn, er Jessica Alba. Hadde egentlig planer om å ha Erica Durance som bakgrunn, men fant ikke noen wallpapers som passet inn med sidebaren osv. Si ifra hvis noen finner noen! http://www.sexydesktop.co.uk/ Denne siden må ALLE besøke! Elsker denne tråden Endret 29. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 oj! hehe, men hun lignet sinnsykt. again Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Heisann! Jeg har fått meg DesktopSidebar nå, men jeg har noen spørsmål: Jeg bruker RSS'en til Aftenposten, men hvordan får jeg utvidet "panelet" slik at nyhetene kommer frem? Det kommer bare en linje at dei ialt åtte linjene frem. Kan jeg stappe inn TV-guiden fra Samurize i den? Hvordan får jeg inn den nyeste versjonen av MSN Messenger? Den som ligger der er jo bare en gammel versjon (tror det er den som følger med XP). Har flere spørsmål også, men kommer ikke på dei akkuratt nå. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Unormalt lite aktivitet her for tiden! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Unormalt lite aktivitet her for tiden! mm.................har andre problemer selv, vet ikke med de andre......BTW: er ikke god på desktop sidebar hadde d før men lagga for mye så e sletta d.... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Heisann! Jeg har fått meg DesktopSidebar nå, men jeg har noen spørsmål: Jeg bruker RSS'en til Aftenposten, men hvordan får jeg utvidet "panelet" slik at nyhetene kommer frem? Det kommer bare en linje at dei ialt åtte linjene frem. Kan jeg stappe inn TV-guiden fra Samurize i den? Hvordan får jeg inn den nyeste versjonen av MSN Messenger? Den som ligger der er jo bare en gammel versjon (tror det er den som følger med XP). Har flere spørsmål også, men kommer ikke på dei akkuratt nå. 1) Hvor finner du rss'en til aftenposten. Et screenshot av problemet hadde vært fint. 2) Er ganske sikker på at du ikke kan det uten masse konfigurasjon 3) Jeg bruker msn 7.5 og det funker fint med det panelet som er default i sidebaren. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Unormalt lite aktivitet her for tiden! mm.................har andre problemer selv, vet ikke med de andre......BTW: er ikke god på desktop sidebar hadde d før men lagga for mye så e sletta d.... Hva er problemet ditt da? Desktop sidebar bruker da ikke mye ressurser? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Unormalt lite aktivitet her for tiden! mm.................har andre problemer selv, vet ikke med de andre......BTW: er ikke god på desktop sidebar hadde d før men lagga for mye så e sletta d.... Hva er problemet ditt da? Desktop sidebar bruker da ikke mye ressurser? ja....men e hadde så masse configs å plugins at d lagga..........pluss litt anna(tok for lang tid å starte opp*utolmodig* Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 RSS-en til aftenposten fant jeg ved å google litt. RSS-søk på google Denne adressen bruker jeg nå. Jeg kan lese nyhetene i Sidebar, men dei vil bare vises på en og en halv linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå